Pablo Rosario (M)

Zijn kapsel is natuurlijk erg interessant en vooral praktisch. Hoogstwaarschijnlijk zal hij vanwege de eigenaardigheden van de genetica geen last hebben van kaalheid.

Reclame maken, máár wel met mondkapje. Mooi hoor.

Ik verwacht inderdaad binnen een aantal uur een edit van de post en dat er opeens een link in staat. :cool:
 
Interessant, zo'n post compleet out of the blue.....
Wij krijgen al weken post out of the blue. Je bestelt iets en het komt 3 weken later compleet out of the blue aan. Maar het kan natuurlijk zijn dat die Volkswagen Crafter 2.5 TDI er wat langer over doet.
 
Dat je als PSV afhankelijk bent geworden van een Rosario, dat is wel de dieptepunt van 2020 eigenlijk..
Speelt die niet, is het allemaal een stroeve bende, speelt die wel is het allemaal mehhh. Heel zorgelijk
Een voetbalploeg is nu eenmaal een mix van type spelers , de kunst is om deze mix een juiste samenstelling te geven om tot een (zeer)goed team te komen. Elf zeer goede spelers die mekaar niet aanvullen geeft nog geen zeer goed team.
 
Gewoon met drie verdedigers gaan spelen volgend jaar.
Boscagli links, een beul in het midden en Teze rechts.
van Ginkel de complete rechterflank, Max de linkerflank.
Sangaré als een Jan Wouters. En de rest aanvallers.

En Rosario? Laat die dan alsjeblieft zijn medespelers van Telstar beter functioneren. Manmanman.
Kan toch niet.
Kon trouwens ook al niet.

De man pakt nooit een punt voor je team. Kost je wel punten; een soort Isakson dus.
 
Ik wil deze pruikenbaasch nu alvast nomineren voor Man of the Match.

Vriendelijke groet,
De directeur van Sparta.
 
Ik wil deze pruikenbaasch nu alvast nomineren voor Man of the Match.

Vriendelijke groet,
De directeur van Sparta.
Ik denk dat iedere trainert van de tegenpartij blij is als PSV hem weer opstelt. Je weet gewoon precies wat je krijgt.
Je loopt wat passlijnen dicht, je zet hem wat onder druk en voor de rest van de wedstrijd is het klaar is Kees of euh Dick, of Erik, of Pascal, of Ron.
Als de directeur van Sparta dat al ziet...

(en dan kijk ik niet eens naar de wedstrijd tegen Sparta. Dit omdat Götze niet meedoet en Rosario in de basis staat. Maar uittekenen met wat ik op het forum lees, kan ik het inmiddels wel.)
 
Gewoon met drie verdedigers gaan spelen volgend jaar.
Boscagli links, een beul in het midden en Teze rechts.
van Ginkel de complete rechterflank, Max de linkerflank.
Sangaré als een Jan Wouters. En de rest aanvallers.

En Rosario? Laat die dan alsjeblieft zijn medespelers van Telstar beter functioneren. Manmanman.
Kan toch niet.
Kon trouwens ook al niet.

De man pakt nooit een punt voor je team. Kost je wel punten; een soort Isakson dus.
Sangare als Jan Wouters? Nou die was EN fel EN had hij een mooie pass. Ik heb Wouters weinig brede ballen of ballen naar het verkeerde shirt zien doen. Een echte winnaar plus veel voetbalkwaliteiten.
Verder gaf Rosario net een mooie bal waar die goal uit kwam. Dus even wachten met bashen tot de wedstrijd afgelopen is.
 
Sangare als Jan Wouters? Nou die was EN fel EN had hij een mooie pass. Ik heb Wouters weinig brede ballen of ballen naar het verkeerde shirt zien doen. Een echte winnaar plus veel voetbalkwaliteiten.
Verder gaf Rosario net een mooie bal waar die goal uit kwam. Dus even wachten met bashen tot de wedstrijd afgelopen is.
Hitler zorgde ook voor mooie snelwegen maar dat compenseerde niet zijn andere daden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan