PSV - Omonia Nicosia | Donderdag 10 december | Einstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hmm Piroe, oke oke. Gaat die kerel me toch aan het denken zetten? Pakt een punt voor ons in blessuretijd tegen Heerenveen, en nu weer twee goals.

Groepswinnaar. Lekkere oefenpotje. Dikke prima. Smetje is toch wel de zware blessure van Ledezma.
 
Groepswinst, wauw. Wie dit twee weken geleden had gezegd toen het 0-2 stond voor PAOK. Hopelijk loten we een tegenstander die te pakken is.
Salzburg,Krasnodar,Kiev, Olympiakos,Young boys, Slavia Praag, Molde,Benfica, Sociedad zijn tot nu de zekere mogelijkheden.
 
Nee klopt, zoveel kansen heeft de tegenpartij ook niet gecreëerd. Ook Viergever geen gekke dingen afgezien van zn ongelukkige handsbal. Ik heb het over het algemeen: allebei te traag, te initiatiefloos in het spel en kleurloos. Ik vind dat niet passen bij een topclub, zulke grijze muizen. Ja Hendrix maakte de echte fouten.
Bij Viergever moest ik haast lachen. Die jongen speelt zó ongelukkig....
Maar ik dacht dat ik wat had gemist inzake Baumi, heb de eerste 35 minuten niet gezien.
 
Zo, gewoon een goede wedstrijd. Op de pingel na heeft Mvogo volgens mij 2x moeten optreden. Druk zetten was goed, voorin kan het nog wel wat scherper, niet voor de goal zelf maar de eindpass ontbreekt nog te vaak.
Op naar Fc Utrecht, kan gewoon een mooi seizoen worden dit jaar :PSV:
 
Zo, gewoon een goede wedstrijd. Op de pingel na heeft Mvogo volgens mij 2x moeten optreden. Druk zetten was goed, voorin kan het nog wel wat scherper, niet voor de goal zelf maar de eindpass ontbreekt nog te vaak.
Op naar Fc Utrecht, kan gewoon een mooi seizoen worden dit jaar :PSV:

En bij de pingel hoefde Mvogo niks te doen. :sneaky: ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan