PSV - PAOK Saloniki | Donderdag 26 november | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kon mauro wel begrijpen in deze.
Toch een vechtertje die niet opgeeft. Dat had de ploeg ook nodig, iemand die fris is en kan vechten voor elke meter.
Maar voetballend moet t ech wel beter bij hem.
 
In ieder geval eerder Ledezma ipv Mauro of Hendrix. Op het moment dat PSV het overwicht had en in een flow zat haat Schmidt de angels uit het team en waren ze aanvallend machteloos. En een tegengoal zat er dik in natuurlijk gezien het spel van PSV. Een voorsprong verdedigen is sowieso al jaren niet besteed aan dit PSV. Kon je duidelijk zien na de wissels. Achteruit lopen en billen knijpen. Was nergens voor nodig geweest als je niet allesreiniger je aanvallers eraf had gehaald. Schijthazenvoetbal ipv blijven voetballen. Ik vind dat echt waardeloos. Maar goed. 3 punten vandaag en dat telt.

Waarschijnlijk was het gewoon op bij die spelers, en Hendrix en Mauro zijn wel spelers die 100% blijven geven. Voor de wissel van Malen hadden we gewoon prima 4-3-3 kunnen spelen, dan hoeft het ook niet minder te worden. Maar Malen en ook Gakpo zaten er gewoon helemaal doorheen.
 
In ieder geval eerder Ledezma ipv Mauro of Hendrix. Op het moment dat PSV het overwicht had en in een flow zat haat Schmidt de angels uit het team en waren ze aanvallend machteloos. En een tegengoal zat er dik in natuurlijk gezien het spel van PSV. Een voorsprong verdedigen is sowieso al jaren niet besteed aan dit PSV. Kon je duidelijk zien na de wissels. Achteruit lopen en billen knijpen. Was nergens voor nodig geweest als je niet allesreiniger je aanvallers eraf had gehaald. Schijthazenvoetbal ipv blijven voetballen. Ik vind dat echt waardeloos. Maar goed. 3 punten vandaag en dat telt.
Ik had ook liever minder verdedigende wissels gezien, maar die tegengoal zat er echt geen moment 'dik in'.
 
Op zich geen grote kansen weggegeven. Mvogo niks hoeven doen 2e helft.

Vond dat ze dat wel prima gedaan hebben. Hebben we nog niet veel gezien zo.
Af en toe wel wat onrustig idd.
Maar dat het zo spannend aanvoelt komt vooral door recente resultaten denk ik.
Je moet een wedstrijd dood kunnen maken. Dat kan psv alleen niet. Het wordt zo angstig, gehaast en slordig dat je de tegenstander zowel hoop als balbezit geeft.
 
In ieder geval eerder Ledezma ipv Mauro of Hendrix. Op het moment dat PSV het overwicht had en in een flow zat haat Schmidt de angels uit het team en waren ze aanvallend machteloos. En een tegengoal zat er dik in natuurlijk gezien het spel van PSV. Een voorsprong verdedigen is sowieso al jaren niet besteed aan dit PSV. Kon je duidelijk zien na de wissels. Achteruit lopen en billen knijpen. Was nergens voor nodig geweest als je niet allesreiniger je aanvallers eraf had gehaald. Schijthazenvoetbal ipv blijven voetballen. Ik vind dat echt waardeloos. Maar goed. 3 punten vandaag en dat telt.

Je moet niet zo snel met je billen knijpen, joh. Er was die laatste tien minuten niks aan de hand. Geen gevaarlijk moment gezien in de eigen 16. Zowel Mauro als Hendrix vielen ook goed in - moet je dan aan een jeugdspeler vragen om de wedstrijd over de streep te trekken? Aanvallend was de pijp gewoon leeg. Prima wissels, wat mij betreft.
 
Ja cursusje buitenspel herkennen voor grensrechters regelen bijvoorbeeld.

Schandalig, echt waar. Hopelijk wordt die kerel ontslagen.

Is wel een probleem, je komt 0-2 achter, vecht je terug naar 3-2, en meneer gaat chagrijnig lopen doen!
Negatieve energie krijgen we al genoeg, hebben we geen duurbetaalde gasten voor nodig.

Precies, lijkt me echt een vreselijke kerel om mee te spelen als die zijn dag niet heeft. Die kop ook toen die gewisseld werd.
 
Is wel een probleem, je komt 0-2 achter, vecht je terug naar 3-2, en meneer gaat chagrijnig lopen doen!
Negatieve energie krijgen we al genoeg, hebben we geen duurbetaalde gasten voor nodig.
En hij krijgt voor die tegenvallende prestaties ook deze maand gewoon weer E250,000 overgemaakt. Wel bruto, alhoewel als hij een handige financiele adviseur heeft, hoeft dat ook geen probleem te zijn
 
Jongens, er is gewonnen! Er is karakter getoond! 0-2 achter, absurde arbitrale dwaling tegen gehad, en dan rug rechten. Ombuigen naar 3-2, en al vechtend tot t eind volhouden!
Ja die 2 tegengoals waren echt kut, maar fuck it. 3 punten in de tas! 2e in de poule!
En geen saaie wedstrijd iig. Dat wilde we toch ook niet meer?

Ik zeg:
:PSV:
 
Is wel een probleem, je komt 0-2 achter, vecht je terug naar 3-2, en meneer gaat chagrijnig lopen doen!
Negatieve energie krijgen we al genoeg, hebben we geen duurbetaalde gasten voor nodig.
Nee joh. Een spits baalt altijd van een gemiste kans. Apart volkje, maar deze teleurstelling is heel normaal voor een spits die niet gescoord heeft.
 
Max is of niet fit of hij denkt dat ie heel nonchalant mag zijn omdat hij nu Duits international is geworden..
Sangare sterk gespeeld maar ik blijf zeggen dat ik meer van hem verwacht: hij is nog te slordig en aan de bal zwak.
Teze begon heel slecht maar herstelde zich redelijk.
Mvogo was zwak bij de terugspel ballen: heel vaak recht in de voeten van de PAOK spelers.
Rosario: quasi verdedigen. Daar erger ik me aan, heel PSV doet het bijna behalve Dumfries en Teze. De rest loopt met de tegenstander wel mee maar doet gewoon helemaal niets.
Boscagli: redelijk tot goed
Zahavi: tja...
Gakpo, Madueke, Malen en Dumfries: alle 4 veel potentie en hebben het team ondanks hun leeftijd op sleeptouw genomen.
Hendrix en Mauro: zeer slechte invalbeurt. Met hen er bij leek PSV met 9 man te spelen... Verdedigend wisselen heeft bijna nooit goed uitgepakt onder Schmidt maar hij blijft het maar doen, vanaf de 65e minuut al. Dat is dom.
 
Opgelucht, en toch wat mooie momenten gezien. Belangrijke overwinning, maar ik blijf het achterin te matig vinden. Was het onoplettendheid, nog niet wakker of gewoon slecht. Aanval is prima, met kleurrijke spelers die wat extra’s brengen.
 
In ieder geval eerder Ledezma ipv Mauro of Hendrix. Op het moment dat PSV het overwicht had en in een flow zat haalt Schmidt de angels uit het team en waren ze aanvallend machteloos. En een tegengoal zat er dik in natuurlijk gezien het spel van PSV. Een voorsprong verdedigen is sowieso al jaren niet besteed aan dit PSV. Kon je duidelijk zien na de wissels. Achteruit lopen en billen knijpen. Was nergens voor nodig geweest als je niet al je aanvallers eraf had gehaald. Schijthazenvoetbal ipv blijven voetballen. Ik vind dat echt waardeloos. Maar goed. 3 punten vandaag en dat telt.
Ik denk eerlijk gezegd dat je ledezema overschat en de rest onderschat. Je belangrijkste wedstrijd. Waar ligt je zwakte, in de verdediging. Ledezema heeft zich nog niet bewezen. Of hij meer kansen creëert is maar een vraag terwijl je verdediging wel zwak blijft. Hendrix is een prima loper en jager. Dat deed hij best prima. Zelfde geld voor Mauro.
 
Max is of niet fit of hij denkt dat ie heel nonchalant mag zijn omdat hij nu Duits international is geworden..
Sangare sterk gespeeld maar ik blijf zeggen dat ik meer van hem verwacht: hij is nog te slordig en aan de bal zwak.
Teze begon heel slecht maar herstelde zich redelijk.
Mvogo was zwak bij de terugspel ballen: heel vaak recht in de voeten van de PAOK spelers.
Rosario: quasi verdedigen. Daar erger ik me aan, heel PSV doet het bijna behalve Dumfries en Teze. De rest loopt met de tegenstander wel mee maar doet gewoon helemaal niets.
Boscagli: redelijk tot goed
Zahavi: tja...
Gakpo, Madueke, Malen en Dumfries: alle 4 veel potentie en hebben het team ondanks hun leeftijd op sleeptouw genomen.
Hendrix en Mauro: zeer slechte invalbeurt. Met hen er bij leek PSV met 9 man te spelen... Verdedigend wisselen heeft bijna nooit goed uitgepakt onder Schmidt maar hij blijft het maar doen, vanaf de 65e minuut al. Dat is dom.
Onze bank is gewoon te smal voor zoveel wedstrijden. Wel eens met het laatste, dat te snel terug gaan lopen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan