Technisch Manager

Hahaha op basis van wat dan?
Blijkbaar op basis van het halen van Max die Duits international is geworden en de komst van Götze?
Je zal haast denken als ze dan toch in Nederland willen shoppen dat ze dan voor Overmars zouden gaan.
 
Hmm vorig jaar zou ik hem zelf naar Rome brengen, nu twijfel ik.
We hebben dik leergeld betaald om hem in te werken en dat begint zich eindelijk een beetje uit te betalen.

Ik zou nu dus graag zien dat John die lijn doorzet en ons met prijzen achterlaat na een mooie tijd. Vergeet niet dat Brands ook twee seizoenen nodig had om een beetje balans in de selectie te krijgen. Word soms nog gillend wakker als ik terugdenk aan Dereijck, Marcello en Isaksson.
 
Ik ook.

En de interesse komt snel, hij is pas net begonnen.

Aankopen vorig jaar erg slecht. Dit jaar lijkt het vooralsnog beter, hoewel de verdediging nog steeds ondermaats is.

Ik vind hem vooral errug matig in het verkopen van spelers - en dan vooral spelers die niet voldoen - zowel vorig jaar als dit jaar. In het beste geval is het verhuur en dus vooruitschuiven.
Aan wie wil je spelers verkopen die zelfs in de eredivisie niet voldoen? Die kun je alleen verkopen aan Twente of Utrecht
 
De mindere spelers die hij zelf heeft gekocht. Daarnaast is zijn selectiebeleid er ook voor verantwoordelijk dat we Mauro op linksback en Thomas op rechtsback hebben mogen bekijken. Nee, ik zou er totaal niet rouwig om zijn.
En geen centrale verdedigers gehaald hetgeen ons erg zwak maakt. Teze oké maar naast hem moet een goede ervaren verdediger staan om hem te coachen en niet dit wanna be Beckenbauer!
 
En laten we zijn grootste fout niet vergeten: het aanstellen van een volkomen incapable hoofdtrainer.
 
JdJ heeft grote stappen gezet t.o.v zijn eerste seizoen. Maar nog steeds onvoldoende want we hebben geen fatsoenlijke 2e cv of reserve backs. We hebben ook nog de mazzel dat Ajax wat slapjes heeft ingekocht, waardoor we nog steeds kans maken op de titel.

Zou PSV er goed aan doen om de korte broek te lappen en het garen toe te geven na de moeite die in hem is gestoken en wat tekenen van verbetering? Het is daar in ieder geval vaker korte broeken weer, dat is een lokkertje van AS Roma die hem achter de korte broek zit.
En geen centrale verdedigers gehaald hetgeen ons erg zwak maakt. Teze oké maar naast hem moet een goede ervaren verdediger staan om hem te coachen en niet dit wanna be Beckenbauer!
Exact.
 
John de Jong mogelijk naar AS Roma - da's toch het beste nieuws dat ik de laatste twee weken heb gehoord, waarin toch ook de lugubere narcist Trump de verkiezingen verloor, en Pfizer een vaccin presenteerde dat 90 procent effectief is.
 
Wat heeft JdJ eigenlijk goed gedaan? Zijn succesvolle aankopen komen óf uit de koker van Marcel Brands óf uit het netwerk van Schmidt. Wat hij op eigen initiatief heeft gehaald zijn miskopen of op zijn hoogst middelmatige spelers. Bovendien is de selectie niet versterkt op de plekken waar het nodig was. Ook vergeet ik niet zijn uiterst laffe wegduiken toen Van Bommel werd ontslagen.

Wat mij betreft: strik erom en op de trein naar Rome. Ciao!
 
Ja joh, tuurlijk.

Leg ff uit hoe Max uit de koker van Schmidt komt. En daarna Sangare. En dan Madueke ook nog even.
 
Blijkbaar op basis van het halen van Max die Duits international is geworden en de komst van Götze?
Je zal haast denken als ze dan toch in Nederland willen shoppen dat ze dan voor Overmars zouden gaan.
Als het op basis van afgelopen transferperiode is, kunnen ze beter Schmidt halen, die is verantwoordelijk voor alle goede aankopen. Want die spelers zeiden dat ze getekend hebben omdat ze zo graag onder Schmidt wilden spelen.

Maar, JdJ maar Italië? Toedeloe! Graag! :bye: :maniac:
 
Als het op basis van afgelopen transferperiode is, kunnen ze beter Schmidt halen, die is verantwoordelijk voor alle goede aankopen. Want die spelers zeiden dat ze getekend hebben omdat ze zo graag onder Schmidt wilden spelen.

Maar, JdJ maar Italië? Toedeloe! Graag! :bye: :maniac:

Die zijn ook voor Schmidt gekomen.
Van mij mag John de Jong wel weg en Max Huiberts TD aanstellen van AZ en de scout van AZ overnemen die Jesper Karlsson heeft ontdekt die heeft er zicht op en de staf verder uitbreiden en een Ralf Rangnick TD aanstellen heeft overal zijn lijntjes en wereldwijd ervaring is van de Red Bull filosofie heeft Salzburg en Leipzig naar een hoger niveau gebracht met spelers te halen.
 
Laatst bewerkt:
TD is een ervaringsvak. Wat dat betreft moet je hem nu even laten zitten. Hopelijk maken ze niet weer dezelfde fout door nu meteen Vennegoor door te schuiven.
 
Die was al langere tijd in beeld aldus de toenmalige verslagen. Dus geen De Jong.

En als je zo laf kan zijn bij het ontslag van Van Bommel dan kun je het nooit meer goedmaken, al haalt hij in de Winterstop Van Dijk dan nog heeft hij volledig gefaald.




of toch liever Hesselink? :maniac:
Dan kun je ook hetzelfde zeggen voor Bruma die al langere tijd in beeld was.
 
Die was al langere tijd in beeld aldus de toenmalige verslagen. Dus geen De Jong.

En als je zo laf kan zijn bij het ontslag van Van Bommel dan kun je het nooit meer goedmaken, al haalt hij in de Winterstop Van Dijk dan nog heeft hij volledig gefaald.




of toch liever Hesselink? :maniac:
Dat iemand al langer in beeld is doet er niet veel toe. Het gaat er om wie hem uiteindelijk binnen haalt. Ze hebben waarschijnlijk van veel spelers lijstjes en verslagen liggen. Zal mij niet verbazen als Gotze ook ooit op zo’n lijstje als jeugdspeler heeft gestaan. Betekent niet dat hij dan haalbaar is😉
 
Hoewel hij slecht begonnen is, mag hij het van mij nu ook gewoon afmaken. Ik kan niet in de keuken van PSV kijken, dus mijn mening is gebaseerd op louter verhalen en mijn eigen frustraties. Ik denk dat dit een ervaringsvak is. Dat destijds een onervaren trainer én een onervaren TD tegelijkertijd aan hun klus begonnen is wat naïef geweest van PSV. Zeker bij een topclub kun je je dergelijke risico’s niet permitteren.
 
Die was al langere tijd in beeld aldus de toenmalige verslagen. Dus geen De Jong.

En als je zo laf kan zijn bij het ontslag van Van Bommel dan kun je het nooit meer goedmaken, al haalt hij in de Winterstop Van Dijk dan nog heeft hij volledig gefaald.




of toch liever Hesselink? :maniac:
Zou wel in het beleid passen.

Afgelopen transfer periode heeft hij het gewoon goed gedaan. Wellicht heeft hij meegelift op de invloed van de trainer. Zoals Overmars meelift op het imago van Ajax en de volgende weer gebruik maakt van een oudspeler die ook even een belletje pleegt.

De TD is verantwoordelijk voor de contracten en een lange-termijnvisie mbt het spel. Hierin is hij het eerste jaar gefaald, wellicht mede omdat hij alleen nog maar kon afronden wat Brandts was gestart. Iemands werk overnemen, zeker een op het einde lopend project, is gewoon erg moeilijk. Dit jaar heeft hij zich wat mij betreft herpakt. De verdediging is een probleem, maar dat lijkt meer een bedrijfsfilosofie de afgelopen jaren.
 
Vroeger zeiden we dat over Ajax: een polariserende club, een slangenkuil, een plek waar verschillende stromingen voor de constante onderstroom zorgden waardoor het geen eenheid kon uitstralen, supporters die cynisch en ontevreden waren en die of voor iemand waren of tegen, geen middenweg mogelijk enz.
Dat zijn wij nu al sinds een aantal jaren zelf ook. De directie van PSV scoort (de) in het verleden goed door bepaalde uitstraling te hebben, door ogenschijnlijk eenheid naar buiten toe uit te stralen, door veel zaken op een goede manier te relativeren enz. Dat “relativeren” heeft er waarschijnlijk toe geleid dat veel essentiële zaken niet echt serieus werden genomen en zeker na het vertrek van Brands. De directie en RvC hebben hun goedkeuring gegeven voor het aanstellen van een onervaren TD plus een onervaren hoofdcoach. Dat heeft absoluut verkeerd uitgepakt. De directie heeft dat soort zaken onderschat. Ik hoor het Gerbrands nog zeggen dat JdJ al 10 jaar meeloopt... Dat hij de leiding van een topclub moest overnemen van een man die eersts de leiding had gehad bij Willem II en later bij AZ voordat hij het bij PSV voor het zeggen kreeg, was onze directeur kennelijk ontgaan of niet op de juiste waarde ingeschat.
JdJ mocht smijten met geld en van Bommel wilde in zijn eentje alles van binnen “professionaliseren”, kortom twee onervaren mensen mochten hun goddelijke gang gaan binnen de topclub PSV. Beide wegen hebben totaal verkeerd uitgepakt en botste ze niet alleen met elkaar maar hebben ook voor tweedeling binnen de club, de RvC en bij de supporters gezorgd. Al die onderschattingen hebben tot veel problemen geleid binnen en buiten de club, financieel en sportief en kwa uitstraling van PSV naar buiten toe.
JdJ kon geen nee zeggen tegen een baan als TD van PSV en dat kan niemand hem kwalijk nemen. Het gaat er om welke mensen echt aan de knopen hebben zitten draaien met alle gevolgen van dien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan