Algemene transfergeruchten

Je hebt een goed verhaal, maar over Guti heb ik een andere mening. Ik denk juist dat Guti nog wel een aantal miljoenen op kan brengen, die je als kwaliteitsinjectie in de selectie kan stoppen.
Wat voegt Guti toe , vergeleken met Jorrit en Sadilek?
Als je daar enkele miljoenen voor kan vangen: graag.

Mee eens hoor. Guti is nog steeds international en heeft kwaliteiten waardoor je er zeker nog een miljoen of 5 uit zou kunnen halen. Hij is nog steeds net als Lozano ontzettend geliefd in Mexico dus je haalt er financieel ook veel mee binnen. Echter moet de speler ook zelf willen vertrekken en heeft Guti al vaak aangegeven (net als Baumgartl) om echt voor z'n kans te willen gaan onder Schmidt. Ik zie die jongen dus niet echt vertrekken en ik moet eerlijk zeggen dat ik echt veel liever naar hem kijk dan naar Jorrit en Sadilek. Van Jorrit is bekend dat hij een nieuw avontuur graag aan wilt en van Rosario is het niet bekend maar gok ik dat hij met alle negativiteit om hem heen een transfer naar bijvoorbeeld Atalanta niet zou afwijzen. Ik gok dus dat we met Guti en Sadilek voor de positie links centraal op het middenveld gaan eindigen omdat Jorrit nog gaat vertrekken. Met een rustigere jongen ernaast (geen Jorrit, Thomas of Rosario) denk ik dat Guti als terrier best goed zou werken. Hij heeft nog steeds een prima steek pass in zich.
 
Mee eens hoor. Guti is nog steeds international en heeft kwaliteiten waardoor je er zeker nog een miljoen of 5 uit zou kunnen halen. Hij is nog steeds net als Lozano ontzettend geliefd in Mexico dus je haalt er financieel ook veel mee binnen. Echter moet de speler ook zelf willen vertrekken en heeft Guti al vaak aangegeven (net als Baumgartl) om echt voor z'n kans te willen gaan onder Schmidt. Ik zie die jongen dus niet echt vertrekken en ik moet eerlijk zeggen dat ik echt veel liever naar hem kijk dan naar Jorrit en Sadilek. Van Jorrit is bekend dat hij een nieuw avontuur graag aan wilt en van Rosario is het niet bekend maar gok ik dat hij met alle negativiteit om hem heen een transfer naar bijvoorbeeld Atalanta niet zou afwijzen. Ik gok dus dat we met Guti en Sadilek voor de positie links centraal op het middenveld gaan eindigen omdat Jorrit nog gaat vertrekken. Met een rustigere jongen ernaast (geen Jorrit, Thomas of Rosario) denk ik dat Guti als terrier best goed zou werken. Hij heeft nog steeds een prima steek pass in zich.
Wat is het dat jou bekoort in Guti? Zijn lakse gedrag? Zijn knotje? Nee, dan zie ik liever Hendrix: passie en inzet.
 
Wat is het dat jou bekoort in Guti? Zijn lakse gedrag? Zijn knotje? Nee, dan zie ik liever Hendrix: passie en inzet.
Guti heeft wel in 1 teen meer voetballend vermogen dan Jorrit. Begrijp me niet verkeerd, ontzettend nuttige speler Hendrikx alleen het is wel een matige voetballer en Guti is mits fit en in vorm. Een veel betere voetballer dan Jorrit
 
Guti heeft wel in 1 teen meer voetballend vermogen dan Jorrit. Begrijp me niet verkeerd, ontzettend nuttige speler Hendrikx alleen het is wel een matige voetballer en Guti is mits fit en in vorm. Een veel betere voetballer dan Jorrit
Ik heb nog weinig van Guti gezien dat hij veel voetballend vermogen heeft. Ik zie Jorrit ook wel eens een goede pass geven of een mooie goal maken. Eerlijk gezegd tot nu toe vaker dan ik gezien heb bij Guti. Ik hoop dat het wat wordt, maar vind het een van onze minste spelers.
 
Ik heb nog weinig van Guti gezien dat hij veel voetballend vermogen heeft. Ik zie Jorrit ook wel eens een goede pass geven of een mooie goal maken. Eerlijk gezegd tot nu toe vaker dan ik gezien heb bij Guti. Ik hoop dat het wat wordt, maar vind het een van onze minste spelers.
Precies. In mijn ogen zijn die positieve beelden van Guti enkel gebaseerd op hoop en de mooie woorden van Lozano.
 
Onzin. Hij heeft het tegen ado laten zien. Daarnaast als hij bij mexico speelt. Is het ook altijd goed, dus hij kan het wel
Tegen ADO: in 10 minuten een mooie voorzet en een mooie goal. Tja, kan ook gewoon geluk zijn. En hoeveel speelt hij bij Mexico?
 
Met een rustigere jongen ernaast (geen Jorrit, Thomas of Rosario) denk ik dat Guti als terrier best goed zou werken. Hij heeft nog steeds een prima steek pass in zich.

Thomas is een hele andere speler dan Hendrix en Rosario, veel meer een verbindingsspeler. Thomas kon mij in de laatste reeks wedstrijden wel bekoren. Technisch prima, kan een goal maken of assist geven, zoekt ruimtes op en maakt loopacties. Die mag van mij wel behouden blijven voor dit team. Fijne persoonlijkheid ook, voor zover te beoordelen en goede mentaliteit.
 
Ik ken hem niet? Maar kan dit eentje zijn uit de koker van Schmidt?

Hier is toch nooit geld voor? Zo'n jeugdinternational zal niet goedkoop zijn, tevens is het ook niet de positie met de hoogste prioriteit lijkt mij.
 
Ik ken hem niet? Maar kan dit eentje zijn uit de koker van Schmidt?

Volgens mij is dit gerucht er eentje vergelijkbaar met https://www.transfermarkt.nl/psv-eindhoven/geruechte/verein/383 :

Ene Paul Mukairo. Hij speelde 21 wedstrijden als centrumspits , Antalyaspor. Drie doelpunten. Een assist.

Kanniewaarzijn

Samenvattend: kritisch blijven op waar het nieuws vandaan komt, en kritisch blijven op de vraag in hoeverre spelersmakelaars hun waar willen slijten via onbetrouwbare sites ;)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is dit gerucht er eentje vergelijkbaar met https://www.transfermarkt.nl/psv-eindhoven/geruechte/verein/383 :

Ene Paul Mukairo. Hij speelde 21 wedstrijden als centrumspits , Antalyaspor. Drie doelpunten. Een assist.

Kanniewaarzijn

Samenvattend: kritisch blijven op waar het nieuws vandaan komt, en kritisch blijven op de vraag in hoeverre spelersmakelaars hun waar willen slijten via onbetrouwbare sites ;)
Klopt, maar ik gooi het maar op. Ik hou wel van een beetje discussie op dit gebied haha
 
Guti heeft wel in 1 teen meer voetballend vermogen dan Jorrit. Begrijp me niet verkeerd, ontzettend nuttige speler Hendrikx alleen het is wel een matige voetballer en Guti is mits fit en in vorm. Een veel betere voetballer dan Jorrit
Talent hebben en dat laten zien is toch echt wat anders dan talent hebben en dat al 2 seizoenen verborgen te houden...
 
Talent hebben en dat laten zien is toch echt wat anders dan talent hebben en dat al 2 seizoenen verborgen te houden...
Dat is toch ook een talent haha.

Nee maar ik bedoel gewoon dat hij wel talent heeft, want hij heeft het in Mexico en bij El tri gewoon al laten zien. Dat kan niet weg zijn dat moet nog ergens zijn.
 
Talent hebben en dat laten zien is toch echt wat anders dan talent hebben en dat al 2 seizoenen verborgen te houden...

Tja. Guti.

Op dit moment verkies ik spelers als Jorrit en Sadilek.

Je zou kunnen zeggen dat Guti op een verkeerde manier is ingezet door MvB.

En het pleit voor hem dat hij zegt (....) dat hij voor zijn kans wil gaan.

Ik wil hem niet afzeiken.

Maar, als we kunnen cashen: dan zeg ik: DOEN.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan