Algemene transfergeruchten

Tja. Guti.

Op dit moment verkies ik spelers als Jorrit en Sadilek.

Je zou kunnen zeggen dat Guti op een verkeerde manier is ingezet door MvB.

En het pleit voor hem dat hij zegt (....) dat hij voor zijn kans wil gaan.

Ik wil hem niet afzeiken.

Maar, als we kunnen cashen: dan zeg ik: DOEN.

Sadilek? Sorry, maar dat is toch geen PSV niveau? Hij werkt hard, goede kerel, maar blinkt verder nergens in uit. Die gaat PSV ook niet verder helpen.
 
Sadilek? Sorry, maar dat is toch geen PSV niveau? Hij werkt hard, goede kerel, maar blinkt verder nergens in uit. Die gaat PSV ook niet verder helpen.

Sadilek lijdt onder de negatieve erfenis van MvB. Hij heeft daar last van.
Verkracht als linksback.
Verzopen, en binnen PSV hebben te weinig mensen hem de helpende hand toegestoken ( Okee, melodramatische modus uit nu) .

Hij heeft volgens mij nooit gevraagd om linksback te zijn, maar zonder mopperen heeft hij het toch gedaan. In het belang van de club.

Maar ik zie in hem een PSV-waardige linker middenvelder.
Een kuitenbijter, kilometervreter, waarvan ik vermoed dat Schmidt er zomaar gecharmeerd van zal kunnen zijn.
Tegenstander opjagen en ongemakkelijk laten voelen..

Schuif Sadilek niet zomaar opzij.

 
Laatst bewerkt:
Sadilek lijdt onder de negatieve erfenis van MvB. Hij heeft daar last van.
Verkracht als linksback.
Verzopen, en binnen PSV hebben te weinig mensen hem de helpende hand toegestoken ( Okee, melodramatische modus uit nu) .

Hij heeft volgens mij nooit gevraagd om linksback te zijn, maar zonder mopperen heeft hij het toch gedaan. In het belang van de club.

Maar ik zie in hem een PSV-waardige linker middenvelder.
Een kuitenbijter, kilometervreter, waarvan ik vermoed dat Schmidt er zomaar gecharmeerd van zal kunnen zijn.
Tegenstander opjagen en ongemakkelijk laten voelen..

Schuif Sadilek niet zomaar opzij.


Ook als middenvelder vind ik hem niet bijzonder (dat nam ik mee in mijn beoordeling, ik snap ook wel dat het geen linksback is). Inderdaad een kuitenbijtertje, maar voor de rest toch wel heel erg een speler waarin ik verder geen bijzondere kwaliteiten zie. Maar goed, misschien dat hij mij kan verrassen. Op zich een jonge speler die misschien als middenvelder nog wel kan groeien. Mijn beeldvorming kan wat vertroebeld zijn doordat ik Sadilek als linksback een van de meest afgrijselijke dingen vind die ik de afgelopen jaren in PSV heb mogen aanschouwen wat betreft spelers op het veld en posities. We gaan wel zien of hij Schmidt als middenvelder kan overtuigen.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is dit gerucht er eentje vergelijkbaar met https://www.transfermarkt.nl/psv-eindhoven/geruechte/verein/383 :

Ene Paul Mukairo. Hij speelde 21 wedstrijden als centrumspits , Antalyaspor. Drie doelpunten. Een assist.

Kanniewaarzijn

Samenvattend: kritisch blijven op waar het nieuws vandaan komt, en kritisch blijven op de vraag in hoeverre spelersmakelaars hun waar willen slijten via onbetrouwbare sites ;)

Nou, uit het artikel: " Hij doorliep alle Duitse jeugdelftallen, maar blessureleed wierp hem enigszins terug in zijn ontwikkeling."

Vind het plotseling een stuk aannemelijker dat PSV om die speler strijdt :cautious::sneaky:

Zijn achternaam is Hack. Als ie naar Engeland gaat, begint ie iig al met een flinke achterstand:maniac:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF

Een centrale verdediger van 23 uit de Chinese eredivisie voor 13,5 miljoen. Lijkt me onlogisch, maar speculeren is natuurlijk altijd leuk
Al die club in de reeks voor hem en zijn voorkeur gaat ook uit naar Engeland. I rest my case.
 
En daarom scout je spelers die nog niet doorgebroken zijn, ik ben bang dat 13,5 miljoen sowieso niet haalbaar was geweest. In ieder geval een soort van positief dat het een gerucht over een centrale verdediger betreft, daar hebben we nog wel een setje van nodig.
 
Ik had het idee dat Park Ji Sung een soort adviseur/Scoutings rol kreeg.. Ik kan het nergens meer vinden. Mischien heb ik het gedroomd mischien, mischien wil ik dat ook te graag omdat Park mijn held is..
 
Net zoals dat Salcido ambassadeur is in Mexico. Hoor je ook niks over.

Dat betekent niet meteen dat er niks gebeurt, maar we horen verdacht weinig. Van de andere kant horen we in NL meer over de ambassadeur van Amerika (Europees kampioen Eikel) dan van onze eigen ambassadeur in Amerika.
 
Dat betekent niet meteen dat er niks gebeurt, maar we horen verdacht weinig. Van de andere kant horen we in NL meer over de ambassadeur van Amerika (Europees kampioen Eikel) dan van onze eigen ambassadeur in Amerika.
Klopt, maar ik vraag mij af of die rol echt iets voorstelt. Lijkt mij meer een bedankje aan Salcido / voor prestige.
 
Al die club in de reeks voor hem en zijn voorkeur gaat ook uit naar Engeland. I rest my case.

Ik zou het wel lachen vinden. Kerel ziet er gigantisch uit, is snel en is met zijn guitige lach denk ik vanaf moment 1 een publiekslieveling bij PSV.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik zou het wel lachen vinden. Kerel ziet er gigantisch uit, is snel en is met zijn guitige lach denk ik vanaf moment 1 een publiekslieveling bij PSV.
Persoonlijk zie ik liever een moordenaar met dodelijke blik in de verdediging staan, dan een jongen met een guitige lach.:speechless:
 
Terug
Bovenaan Onderaan