Algemene transfergeruchten

Kleine toevoeging dan maar. Het gaat even gigantisch kut en heeft niks met het forum te maken. Ik moet even een stapje terug zetten en internet is het eerste dat even overboord gaat.
Hier wil ik het graag bij laten.
 

Het zou gaan om Edu een 19 jarige centrale verdediger van Cruzeiro


Ik dacht dat Edu in de bak zat...
 
Zo... er staat een filmpje in dat artikel waar die Edu me toch een paar prachtige passes diagonaal over het veld geeft. Een voetballende verdediger vanaf achteren kunnen we wel gebruiken. Wat mij betreft gooit PSV er een miljoentje bovenop want hij ziet er erg getalenteerd uit.

overigens las ik ook dat Alan Franco van Indepediente contact heeft met een Nederlandse club. Aangezien hij International van Argentinië is moet dat wel PSV of Ajax zijn. Ik zou het een hele goeie keuze vinden voor PSV. Gok dat hij zeker in Corona tijd tussen dr 5 en de 8 miljoen zal gaan kosten

Een pass maakt nog geen zomer.
 
Waarom weer een huurling halen als je Rodriguez al “ in huis” hebt? En ook nog een 20 jarige die moet wennen aan alles. Speelt ie bij Schalke? Nou daar gaat het ook erg goed mee...
Hij schijnt transfervrij te zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Interessant:

' Schmidt heeft begrip voor die situatie. Hij heeft de selectie van PSV grondig geanalyseerd en is inmiddels wekelijks in Eindhoven te vinden. De Duitser is in grote lijnen te spreken over de groep waarmee hij in juli aan de slag gaat, maar heeft bij de directie aangegeven dat op twee Ă  drie posities versterking uiteindelijk wenselijk is. Ten eerste ziet hij graag een verdediger komen. '

' Ten eerste ziet hij graag een verdediger komen '
'De tweede wens van Schmidt betreft het middenveld. De trainer is tot de conclusie gekomen dat de PSV-selectie daar kwaliteit en ervaring tekortkomt'

'Over de bezetting in het doel, waar PSV bij een vertrek van Zoet nog over Lars Unnerstall en Robbin Ruiter beschikt, is Schmidt nog niet uit. '

Bron


Kortom, geen prioriteit voor de aanval.
En er zijn vast wel meer conclusies te trekken uit dit stukje......
 
Interessant:

' Schmidt heeft begrip voor die situatie. Hij heeft de selectie van PSV grondig geanalyseerd en is inmiddels wekelijks in Eindhoven te vinden. De Duitser is in grote lijnen te spreken over de groep waarmee hij in juli aan de slag gaat, maar heeft bij de directie aangegeven dat op twee Ă  drie posities versterking uiteindelijk wenselijk is. Ten eerste ziet hij graag een verdediger komen. '

' Ten eerste ziet hij graag een verdediger komen '
'De tweede wens van Schmidt betreft het middenveld. De trainer is tot de conclusie gekomen dat de PSV-selectie daar kwaliteit en ervaring tekortkomt'

'Over de bezetting in het doel, waar PSV bij een vertrek van Zoet nog over Lars Unnerstall en Robbin Ruiter beschikt, is Schmidt nog niet uit. '

Bron


Kortom, geen prioriteit voor de aanval.
En er zijn vast wel meer conclusies te trekken uit dit stukje......
Denk ook wel terecht. Volgensmij speelt Schmidt het liefste met twee aanvallers. Dan heb je met Malen, Lammers en Romero wat opties.
Daarachter heb je eventueel een Thomas (die als valse spits het prima deed), eventueel een Bruma/Doan/Ihattaran. Die zie ik ook nog wel als valse spitsen kunnen spelen.

Edit: Wow ik vergat Gakpo. Nou met Gakpo, Lammers, Romero en Malen heb je zeker al genoeg voor een twee spitsen systeem.

Zelfs al gaat hij met drie aanvallers spelen dan heeft hij alsnog wat opties. Er vanuit gaande dat niemand vertrekt. Vertrekt er iemand dan is er wellicht ook geld om dit op te vangen.


Verdediging lijkt me ook het grootste hoofdpijndossier. Hier lijken minstens twee versterkingen nodig te zijn. Wellicht dat Obispo snel kan groeien maar zelfs dan lijken 2 versterkingen geen luxe.

Middeveld lijkt me ook een logische zet. Deze voelt nog wat zwak aan. Op de nummer 10 na voelt het erg wisselvallig. Hendrix en Rosario wisselen vaak goede periodes met mindere af (die van Rosario wat extremer). Guti lijkt niet te presteren bij PSV. En lijkt nou ook niet direct in Schmidt zijn spelopvatting te passen. Ik denk als het middeveld een kwaliteit/ervare middevelder krijgt zoals Guardado dat ooit was. Dat er dat een goeie impuls komt die het gehele spel ten goede komt. Denk ook dat de aanval en verdediging beter renderen met een stabiel middenveld. Nu zie je weleens dat er of teveel druk komt op de verdediging door een middenveld wat nauwelijks ondersteund. Of juist dat er nauwelijks bruikbare ballen richting de aanval krijgen.

Ook blij dat Schmidt kritisch blijft kijken naar de keeper. Zoet leek erg te verslappen en vond hem bij Utrecht nou ook niet zo een indruk maken dat ik denk dat hij volgend seizoen wel indruk maakt. Unnerstall lijkt een degelijke keeper te zijn. Goed bruikbaar en mooie reflexen maar is niet helemaal compleet. Ik denk dat het afhangt van hoeveel geld en of er spelers beschikbaar zijn. Of er een nieuwe doelman word gehaald. Denk dat middenveld en verdediging de prioriteit (terecht) zijn.
 
Laatst bewerkt:
Madueke is er ook nog voor de aanval. Goede opties zat daar.
Voor de verdediging en het middenveld niet. Maar ik denk dat we eerst moeten verkopen voordat we iets kunnen kopen? Of spelers huren, Van Ginkel bijvoorbeeld?
Ook wel benieuwd hoe deze trainer het doet met nagenoeg dezelfde selectie.
 
Rosario weg, Zoet weg, Guti weg. Dan heb je een potje geld waar je iets mee kunt. Ook al is dat maar 15 miljoen, een goede speler hoeft niet duur te zijn. Het is gewoon een kwestie van goed en slim scouten. Schmidt heeft het al eerder geflikt met een aantal spelers, waarom zou dat niet weer kunnen.
 
Madueke is er ook nog voor de aanval. Goede opties zat daar.
Voor de verdediging en het middenveld niet. Maar ik denk dat we eerst moeten verkopen voordat we iets kunnen kopen? Of spelers huren, Van Ginkel bijvoorbeeld?
Ook wel benieuwd hoe deze trainer het doet met nagenoeg dezelfde selectie.
Wat is dat toch telkens met die Van Ginkel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan