Ik geef 'm toch het voordeel van de twijfel. Vorig jaar bijgetekend, grootse plannen. En dan krijg je zo'n klotejaar, mede veroorzaakt door chef inkoop. Is niet de meest uitgesproken speler, Tottenham toont interesse en z'n zaakwaarnemer zegt "joh, vraag even aan je trainer of je een wedstrijdje mag overslaan, kom je naar Londen. Na de brexit is er een probleem". Het stormt, en hij denkt "oeps".
Fijne voetballer.
Doet voor mij allemaal niets af aan die wrange smaak.
 
Het valt dus allemaal wel mee met Bergwijn. Een hoop rook, maar geen vuur. Ja, hij mocht niet naar Engeland, maar dat was het dan wel. En dus ook geld laten liggen, wellicht ter compensatie van die eerdere bonus.

 
Het valt dus allemaal wel mee met Bergwijn. Een hoop rook, maar geen vuur. Ja, hij mocht niet naar Engeland, maar dat was het dan wel. En dus ook geld laten liggen, wellicht ter compensatie van die eerdere bonus.
Heden ten dage wordt iemand gevierendeeld, opgehangen en verbrand om daarna tot de conclusie te komen, sorry het was niet zo erg.
 
Het valt dus allemaal wel mee met Bergwijn. Een hoop rook, maar geen vuur. Ja, hij mocht niet naar Engeland, maar dat was het dan wel. En dus ook geld laten liggen, wellicht ter compensatie van die eerdere bonus.
Nou, damage limitation achteraf. Zeg maar de rook wegwuiven, zodat de mensen misschien denken dat er helemaal geen vuur is.
En wat dat geld betreft: hij heeft een deel van de transfersom waarop hij recht heeft laten liggen. Men zegt niet welk deel, zal niet het grootste deel zijn. Overigens volkomen bezopen dat Bergwijn een deel van de transfersom zou krijgen. :braak:
 
Het valt dus allemaal wel mee met Bergwijn. Een hoop rook, maar geen vuur. Ja, hij mocht niet naar Engeland, maar dat was het dan wel. En dus ook geld laten liggen, wellicht ter compensatie van die eerdere bonus.

Die geste mocht verder ook wel, gezien dat pas getekende contract inclusief tekenpremie.

Heden ten dage wordt iemand gevierendeeld, opgehangen en verbrand om daarna tot de conclusie te komen, sorry het was niet zo erg.

Richting het 'kamp-Bergwijn' vindt men dat vierendelen denk ik nog steeds terecht. Als ik PSV was zou die zaakwaarnemer er eventjes niet meer in komen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Richting het 'kamp-Bergwijn' vindt men dat vierendelen denk ik nog steeds terecht. Als ik PSV was zou die zaakwaarnemer er eventjes niet meer in komen.
Ach, het valt dus allemaal wel mee. Hij is naar Londen gegaan voor een keuring, terwijl hij toestemming had om niet te spelen.
 
Ach, het valt dus allemaal wel mee. Hij is naar Londen gegaan voor een keuring, terwijl hij toestemming had om niet te spelen.

Een medische keuring vindt pas plaats als laatste stap voor een transfer. Daarvan was nog geen sprake, PSV vond dat Spurs te weinig bood. Door toch naar Londen te gaan handelde voornamelijk de zaakwaarnemer van Steven in bad faith wat vervolgens de onderhandelingspositie van PSV ondermijnde. Dat blijft bijzonder ongepast.
 
Speelde sowieso een goede wedstrijd. Tot de rode kaart van City niet zoveel aan de bal, omdat Tottenham flink teruggedrongen werd. Je ziet nu echter hoeveel motivatie uitmaakt. Hij verdedigde zelfs mee, was een van de weinigen die wel goed was in de passing en had ook al bijna een assist op zijn naam met een mooie voorzet op Dele Ali. Met zijn snelheid en dribbel past hij perfect in het spel van de PL. Dit gaat wel goed komen.
 
Leuk voor hem, verlost van PSV en het plezier straalt er weer vanaf, ik neem het hem niet kwalijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan