Tottenham, Leicester, winterstop, clubs in paniek. Het juiste recept om veel geld voor een speler te krijgen ondanks de malaise.
 
Wilt niet spelen vanwege transferprikkelen.

Oke, dag. Wegwezen dan.
Ik snap je reactie, is ook mijn eerste reactie.

Dat gezegd hebbende: hij zit nu in een diep dal waarvan nog maar de vraag is of en wanneer hij daaruit weet te komen. De bedragen die ik voorbij heb zien komen zijn niet misselijk, dus moet geen van de betrokken partijen risico willen nemen. En na al die jaren gun ik Bergwijn die stap ook wel. Dit seizoen is toch al verloren.

Voor de duidelijkheid: het gaat bijna om een bedrag waar we vorig jaar Lozano, De Jong én Angelino samen voor hebben verkocht.
 
Een logisch gevolg van het beleid, de beste spelers willen weg. We moeten waarschijnlijk blij zijn dat Malen geblesseerd is.
 
Ik snap je reactie, is ook mijn eerste reactie.

Dat gezegd hebbende: hij zit nu in een diep dal waarvan nog maar de vraag is of en wanneer hij daaruit weet te komen. De bedragen die ik voorbij heb zien komen zijn niet misselijk, dus moet geen van de betrokken partijen risico willen nemen. En na al die jaren gun ik Bergwijn die stap ook wel. Dit seizoen is toch al verloren.

Voor de duidelijkheid: het gaat bijna om een bedrag waar we vorig jaar Lozano, De Jong én Angelino samen voor hebben verkocht.
50+m dus? Gauw wegdoen
 
Dit kan niet waar zijn!!!!! We hebben 2 spelers met klasse en dan gaan we er in een al dramatisch seizoen er ook nog 1 verkopen halverwege??????? Ik heb gelukkig geen seizoenskaart maar je zou zo`n dure kaart hebben.

Wat een beleid. Je kunt dit niet maken naar je supporters; we moeten nog een half seizoen. Met deze selectie gaan we niet eens europees voetbal halen.
 
Ik snap je reactie, is ook mijn eerste reactie.

Dat gezegd hebbende: hij zit nu in een diep dal waarvan nog maar de vraag is of en wanneer hij daaruit weet te komen. De bedragen die ik voorbij heb zien komen zijn niet misselijk, dus moet geen van de betrokken partijen risico willen nemen. En na al die jaren gun ik Bergwijn die stap ook wel. Dit seizoen is toch al verloren.

Voor de duidelijkheid: het gaat bijna om een bedrag waar we vorig jaar Lozano, De Jong én Angelino samen voor hebben verkocht.

Ik zie nergens een bedrag, dus ben ook wel benieuwd. Zeker omdat Spurs niet bekend staat als een club die enthousiast meedoet met het geld strooien.

Reactie van Steven vind ik wel erg jammer, maar als hij er met zijn hoofd nu niet bij is hebben we er zeker in deze fase toch niets aan.
 
Voor de duidelijkheid: het gaat bijna om een bedrag waar we vorig jaar Lozano, De Jong én Angelino samen voor hebben verkocht.

Gaan ze nu bergwijn opofferen om toch een financieel plusje te kunnen schrijven?
Dat heeft alleen nut als er een goed plan is hoe dat geld weer besteed gaat worden.
 
Een logisch gevolg van het beleid, de beste spelers willen weg. We moeten waarschijnlijk blij zijn dat Malen geblesseerd is.

Ik denk dat hij afgelopen zomer ook was gegaan als dit soort clubs concreet waren geworden. Zie dit dus niet als een resultaat van 'het beleid', wat dat ook moge zijn verder.
 
Het is ook winter natuurlijk dan zou hij gewoon pak ‘m beet 15 miljoen euro duurder moeten kosten. 50 miljoen, geen cent minder!
 
Ik snap je reactie, is ook mijn eerste reactie.

Dat gezegd hebbende: hij zit nu in een diep dal waarvan nog maar de vraag is of en wanneer hij daaruit weet te komen. De bedragen die ik voorbij heb zien komen zijn niet misselijk, dus moet geen van de betrokken partijen risico willen nemen. En na al die jaren gun ik Bergwijn die stap ook wel. Dit seizoen is toch al verloren.

Voor de duidelijkheid: het gaat bijna om een bedrag waar we vorig jaar Lozano, De Jong én Angelino samen voor hebben verkocht.
Serieus?! Ik heb geen bedragen gezien, maar als dit waar is.. :bye::fc::fc::money:
 
Ik snap je reactie, is ook mijn eerste reactie.

Dat gezegd hebbende: hij zit nu in een diep dal waarvan nog maar de vraag is of en wanneer hij daaruit weet te komen. De bedragen die ik voorbij heb zien komen zijn niet misselijk, dus moet geen van de betrokken partijen risico willen nemen. En na al die jaren gun ik Bergwijn die stap ook wel. Dit seizoen is toch al verloren.

Voor de duidelijkheid: het gaat bijna om een bedrag waar we vorig jaar Lozano, De Jong én Angelino samen voor hebben verkocht.

Het was een reactie uit frustratie. Maar nu ik me bedenk. Het is toch al een verloren jaar. Dan kan je beter nu 40+(?) mil cashen op Bergwijn, dan in de zomer.
 
Ik denk dat hij afgelopen zomer ook was gegaan als dit soort clubs concreet waren geworden. Zie dit dus niet als een resultaat van 'het beleid', wat dat ook moge zijn verder.
Daar heb je wel gelijk in, als dat soort clubs serieus komen, heb je als PSV, of zelfs ajax, niet zo heel veel meer te willen.

Toch denk im dat als alles lekker ging met PSV en we bovenaan stonden en nog in Europa actief waren geweest, de sfeer goed was geweest etc. , Stevie nog wel een paar keer na had gedacht.
 
Voetbal is geen sport meer, maar een businessmodel. Vroeger bleven getalenteerde spelers vijf jaar, toen drie of twee jaar. Nu gaan getalenteerde spelers al na één of zelfs een half seizoen weg. Alles voor het geld. Ik merk dat ik voetbal steeds minder leuk begin te vinden.
 
onbegrijpelijk hoe makkelijk iedereen hier overheen stapt; ja Bergwijn niet in topvorm de laatste tijd maar dat is ook niet zo gek met al het gezeik en als spits. Dit is de enige aanvaller die bijzondere klasse in zich heeft. We houden goddomme helemaal niks meer over; ik kan wel janken bij het idee van 16 wedstrijden met Bruma - Lammers - Gakpo
 
  • Leuk
Reactions: 666
Terug
Bovenaan Onderaan