Hij WIL niet spelen? Hij heeft niks te willen, hij wordt vorstelijk betaald om zijn werk uit te voeren. Dit is pure werkweigering. Oprotten en wegwezen.

Ik ben het niet eens om bergwijn nu in paniek te verkopen.

Ik snap van bergwijn uit gezien wel dat hij nu niet het risico op een blesure kan lopen voor een spek en bonen wedstrijd.

Ik kan hem geeneens ongelijk geven als hij zelf ook weg zou willen gaan met zo'n amateuristische directie, en na alles wat heeft plaatsgevonden de afgelopen maanden.
Hij is ook maar een werknemer, met nog wel toekomst perspectief voor zijn eigen carriere, die in een niet functionerend bedrijf klem zit.
 
Ik ben het niet eens om bergwijn nu in paniek te verkopen.

Ik snap van bergwijn uit gezien wel dat hij nu niet het risico op een blesure kan lopen voor een spek en bonen wedstrijd.

Ik kan hem geeneens ongelijk geven als hij zelf ook weg zou willen gaan met zo'n amateuristische directie, en na alles wat heeft plaatsgevonden de afgelopen maanden.
Hij is ook maar een werknemer, met nog wel toekomst perspectief voor zijn eigen carriere, die in een niet functionerend bedrijf klem zit.
Ja, ik vind het ook niet zo vreemd dat Bergwijn nu voornamelijk naar zijn eigen belang kijkt. Spurs is een prachtige kans voor hem. En van al het gezeik, wanbeleid en negatieve sfeer bij PSV gaat hij niet beter worden.

Als het waar is war Der Muzikant beweert, dat er meer dan 50m betaald gaat worden, lijkt me dit voor zowel Bergwijn als PSV een prima deal.
 
In de zomer Malen nog naar ajax en dan is operatie "PSV naar de klote" ook weer afgerond
Met een bedrag van in totaal 80 miljoen euro in de pocket en een opvolger voor JdJ kan het wel weer een mooie zomer worden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Poe. Dus er is nog veel meer aan de hand dan kapsalon en pizza.
Dat pizza en kapsalon verhaal neem ik vooralsnog met een hele grote korrel zout, totdat het door een serieuze bron bevestigd wordt, houdt ik het op een verzinsel van de snor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan