Voetbal is geen sport meer, maar een businessmodel. Vroeger bleven getalenteerde spelers vijf jaar, toen drie of twee jaar. Nu gaan getalenteerde spelers al na één of zelfs een half seizoen weg. Alles voor het geld. Ik merk dat ik voetbal steeds minder leuk begin te vinden.

Hij heeft 112 wedstrijden in het eerste van PSV gespeeld. Lijkt me dus niet echt van toepassing...
 
onbegrijpelijk hoe makkelijk iedereen hier overheen stapt; ja Bergwijn niet in topvorm de laatste tijd maar dat is ook niet zo gek met al het gezeik en als spits. Dit is de enige aanvaller die bijzondere klasse in zich heeft. We houden goddomme helemaal niks meer over; ik kan wel janken bij het idee van 16 wedstrijden met Bruma - Lammers - Gakpo

Als je daadwerkelijk zo'n dikke vinger uitsteekt door niet te willen spelen dankzij een transfer, net in deze fase. Dan kan ik heel makkelijk over iemand heen stappen. Toedeloe
 
Arsenal betaalde 80 miljoen voor een one season wonder aan een Franse ploeg die normaliter degradatievoetbal speelde en net zoals de betreffende speler zelf plotseling één superseizoen draaide. Ik mag dan toch hopen dat wij ons niet weer blij laten maken met 30 miljoen...
 
Ik vind dit juist wel positief. Nu kunnen we er flink geld nog aan verdienen. Zijn waarde zal alleen maar dalen als hij dit seizoen bij dit waardeloze elftal zou afmaken. Je kan gelijk inspelen op binnenkomende transfers voor volgend seizoen om te bouwen naar een 'normaal en volwaardig' elftal. Lekker voor een mooi bedrag verkopen dus. Je hebt toch amper nog iets te winnen dit seizoen.
 
Oké, misschien ben ik een beetje te enthousiast. Maar er zijn nu twee opties:

Bergwijn behouden. Kans is er dat zijn waarde verder zakt omdat hij ons niet naar een hoger niveau trekt. Kans is er ook dat hij dat wel doet en daarnaast een goede EK gaat spelen wat zijn waarde en ons team omhoog tilt.

Bergwijn laten gaan. Clubs als Leicester en Tottenham laten uitvechten. Panieiaankopen in de winter in je achterhoofd, kan je een hogere prijs vragen. Met dat geld nu al in bezit kan je kijken wat je ermee kan doen nu nog, of nog beter, in de zomer om een goede team op te bouwen.
 
Bergwijn naar Tottenham en wil daarom niet spelen volgens Krabbendam...

pff... wat een zooitje, als dit waar zou zijn
Wanneer hij voor 40 miljoen weg kan dan zal ik hem zowiezo niet meer opstellen. Straks scheurt hij een teennagel.
 
Oké, misschien ben ik een beetje te enthousiast. Maar er zijn nu twee opties:

Bergwijn behouden. Kans is er dat zijn waarde verder zakt omdat hij ons niet naar een hoger niveau trekt. Kans is er ook dat hij dat wel doet en daarnaast een goede EK gaat spelen wat zijn waarde en ons team omhoog tilt.

Bergwijn laten gaan. Clubs als Leicester en Tottenham laten uitvechten. Panieiaankopen in de winter in je achterhoofd, kan je een hogere prijs vragen. Met dat geld nu al in bezit kan je kijken wat je ermee kan doen nu nog, of nog beter, in de zomer om een goede team op te bouwen.
Laat maar gaan. Wij spelen nergens meer voor en hebben geld nodig om het team te renoveren. En Faber had wel gelijk toen hij zei dat hij alleen nog spelers op ging stellen die graag voor PSV spelen. Als je Bergwijn nu tegen z'n zin in bij PSV houdt, heb je re de rest van het seizoen ook niks meer aan.
 
Hij WIL niet spelen? Hij heeft niks te willen, hij wordt vorstelijk betaald om zijn werk uit te voeren. Dit is pure werkweigering. Oprotten en wegwezen.

Vooral als dat klopt dan is het belachelijk. Stoppen met betalen van salaris en 80 miljoen vragen aan Spurs. Lachwekkende soap dit. Maar alles lijkt te kunnen bij PSV momenteel. Behalve wedstrijden winnen dan:sneaky:
 
Terug
Bovenaan Onderaan