FC Emmen - PSV | Zondag 1 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
En weer heeft de arbitrage, die dictator met dat snorretje, invloed op de wedstrijd.
Die Bijl trapt bewust de enkel van Malen aan gort en krijgt ondanks een VAR ingreep slechts geel waar donkerrood op zijn plaats is.

Wat een verschrikkelijk mannetje en blaaskaak die scheids.
 
En weer heeft de arbitrage, die dictator met dat snorretje, invloed op de wedstrijd.
Die Bijl trapt bewust de enkel van Malen aan gort en krijgt ondanks een VAR ingreep slechts geel waar donkerrood op zijn plaats is.

Wat een verschrikkelijk mannetje en blaaskaak die scheids.

Ditmaal ben ik het met je eens. Het was echt rood.
 
Ik weet niet wat ze daar in Qatar vorig jaar zijn verloren, maar ik hoop dat ze teruggaan om dat weer terug te vinden. Wat is 2019 toch een ongelofelijk KUT jaar met betrekking tot PSV
En dat komt voor een groot deel door de aankopen van JDJ en door het tactische onbenul van Mark....
 
nog maar 2 punten boven Willem 2, gelukkig moeten die naar Ajax volgende week, hoop dat Ajax wint anders staan we 4e
 
En weer heeft de arbitrage, die dictator met dat snorretje, invloed op de wedstrijd.
Die Bijl trapt bewust de enkel van Malen aan gort en krijgt ondanks een VAR ingreep slechts geel waar donkerrood op zijn plaats is.

Wat een verschrikkelijk mannetje en blaaskaak die scheids.

Het is allemaal de schuld van de Rabobank!!!
 
En weer heeft de arbitrage, die dictator met dat snorretje, invloed op de wedstrijd.
Die Bijl trapt bewust de enkel van Malen aan gort en krijgt ondanks een VAR ingreep slechts geel waar donkerrood op zijn plaats is.

Wat een verschrikkelijk mannetje en blaaskaak die scheids.

En toch heeft die man vele malen slechter gefloten dan vanavond
 
In het begin van het seizoen was ik de eerste die kritisch was en werd iedereen boos om mij en nu is niemand meer positief :ROFL::ROFL::ROFL:
 
18 oktober stonden PSV en Ajax nog gelijk en 3 punten voor AZ.
6 weken later en 6 wedstrijden verder staat PSV 13 punten achter Ajax en 7 punten achter AZ.

:cry:

Maar voor de rest is er niks om in paniek over te raken hoor, lekker aan blijven kloten
 
Maar goed volgende week thuis Fortuna dan heeft Mark het weer op de rit want die winnen we wel!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan