Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Corrupte Amsterdamse kutclub. Beetje janken ook. Ze mogen blij zijn dat ze niet al opgeheven zijn als club. KNJB regelt vast wel weer 3.5 uur extra rust voor de volgende wedstrijd. Precies 3.5 uur, omdat de KNJB heeft uitgerekend dat de kans dat Hendrix in dat tijdsbestek over een bananenschil uitglijdt 85% is, waardoor hij weer een wedstrijd mist.

Die kneuzen hadden niet twee penalty’s en twee rode kaarten moeten krijgen, maar minstens drie penalty’s en Onana had er ook af gemoeten ivm tijdrekken. Om maar niet te spreken over Promes die direct rood had moeten krijgen na dat Calimero vreugdedansje van hem na zijn lucky kopbal, die per toeval via die andere Calimero Ziyech voor z’n kop kwam.

Kutclub. Gewoon helemaal kut. Kut! En anders niets!
Ik hou van sarcasme, maar rood voor Promes na die dansjes had niet meer dan terecht geweest.
 
Corrupte Amsterdamse kutclub. Beetje janken ook. Ze mogen blij zijn dat ze niet al opgeheven zijn als club. KNJB regelt vast wel weer 3.5 uur extra rust voor de volgende wedstrijd. Precies 3.5 uur, omdat de KNJB heeft uitgerekend dat de kans dat Hendrix in dat tijdsbestek over een bananenschil uitglijdt 85% is, waardoor hij weer een wedstrijd mist.

Die kneuzen hadden niet twee penalty’s en twee rode kaarten moeten krijgen, maar minstens drie penalty’s en Onana had er ook af gemoeten ivm tijdrekken. Om maar niet te spreken over Promes die direct rood had moeten krijgen na dat Calimero vreugdedansje van hem na zijn lucky kopbal, die per toeval via die andere Calimero Ziyech voor z’n kop kwam.

Kutclub. Gewoon helemaal kut. Kut! En anders niets!

Ach je hebt kutten in allerlei soorten en mate. Lelijke en mooie kutten.
Maar soms is het zo kut dat je niet meer kan kijken en wordt het rood voor je ogen en hou je er een kutgevoel aan over. :cool:
 
Corrupte Amsterdamse kutclub. Beetje janken ook. Ze mogen blij zijn dat ze niet al opgeheven zijn als club. KNJB regelt vast wel weer 3.5 uur extra rust voor de volgende wedstrijd. Precies 3.5 uur, omdat de KNJB heeft uitgerekend dat de kans dat Hendrix in dat tijdsbestek over een bananenschil uitglijdt 85% is, waardoor hij weer een wedstrijd mist.

Die kneuzen hadden niet twee penalty’s en twee rode kaarten moeten krijgen, maar minstens drie penalty’s en Onana had er ook af gemoeten ivm tijdrekken. Om maar niet te spreken over Promes die direct rood had moeten krijgen na dat Calimero vreugdedansje van hem na zijn lucky kopbal, die per toeval via die andere Calimero Ziyech voor z’n kop kwam.

Kutclub. Gewoon helemaal kut. Kut! En anders niets!
Dat opheffen van die club ondersteun ik van harte.
Dan kunnen ze het geld dat ze overhouden uit die club overmaken naar diverse goede doelen, zoals blindegeleidehonden (om nogmaals de arbitrage te danken), KWF, longfonds en andere goede doelen.
Daarnaast moet er dan natuurlijk voorkomen worden dat de supporters van die club blijven bestaan, dus zullen alle vrouwen, waarbij ook maar enigszins het risico bestaat dat ze een kind krijgen die supporter van die club kan worden, gesteriliseerd moeten worden.
Hier zal de overheid dan best in moeten investeren en wellicht ook de brainport regio.

Op deze manier moet het kunnen lukken.

Ach, de wens is de vader van de gedachte.
🙄😁
 
Volgens mij is het maar goed dat de fans geweerd zijn, anders was er vast een pitch invasion geweest en niet op de manier die men wil :sneaky:
 
Ik ben in een groepschat met wat vrienden al weer uitgemaakt voor Calimero toen ik wees op het feit dat 2 van de 4 doelpunten voor ajax een eigen doelpunt waren. Dan vind ik het wel prachtig dat het ajaxvolk zich zo manifesteert.

Die van Ziyech was er volgens mij sowieso wel ingegaan, maar het was een gekke pot.. :geek:
 
Ik ben in een groepschat met wat vrienden al weer uitgemaakt voor Calimero toen ik wees op het feit dat 2 van de 4 doelpunten voor ajax een eigen doelpunt waren. Dan vind ik het wel prachtig dat het ajaxvolk zich zo manifesteert.
Eigen doelpunten van de tegenstander dwing je zelf af. Met laf balletjes breed zoals wij zal een tegenstander weinig eigen goals maken.
 
Eigen doelpunten van de tegenstander dwing je zelf af. Met laf balletjes breed zoals wij zal een tegenstander weinig eigen goals maken.

Sterker nog, je zal er weinig kansen meer creeëren, laat staan schoten op doel lossen. Hmm, laat dat nu net een van de grote problemen van PSV zijn. Zou het misschien daar door komen dat PSV zo moeizaam tot scoren komt? Nee, dat is te makkelijk, toch MvB?
 
Sterker nog, je zal er weinig kansen meer creeëren, laat staan schoten op doel lossen. Hmm, laat dat nu net een van de grote problemen van PSV zijn. Zou het misschien daar door komen dat PSV zo moeizaam tot scoren komt? Nee, dat is te makkelijk, toch MvB?
Ik stel voor om gewoon onverstoorbaar door te gaan
 
Dinamo verspeelt in de blessuretijd nog even een 3-1 voorsprong, ook door een penalty weg te geven. Iets met zingende dikke dames
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan