Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Feyenoord krijgt een Penalty.
Berghuis schiet onberispelijk raak. Het is 1-0.


:unsure: Dat ze maar oppassen dat Young Boys niet met 1-4 wint. :cautious: ;)
 
Feyenoord speelt best aardig, tegen een stuk beter tegenstander dan LASK.

Overigens alle forummers die me uitlachten toen ik haps voorstelde, die speelt een hele goede pot, beter dan dat Sadilek, Boscagli of Lato in hun allerbeste vorm. Als hij haalbaar is, is dat toch echt de oplossing voor PSV
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Feyenoord speelt best aardig, tegen een stuk beter tegenstander dan LASK.

Overigens alle forummers die me uitlachten toen ik haps voorstelde, die speelt een hele goede pot, beter dan dat Sadilek, Boscagli of Lato in hun allerbeste vorm. Als hij haalbaar is, is dat toch echt de oplossing voor PSV
Ik zou eerder voor Wijndal gaan, maar Haps is idd beter dan alles wat we daar hebben op dit moment. Wordt er in de jeugd geen linksback opgeleid?
 
Ik zou eerder voor Wijndal gaan, maar Haps is idd beter dan alles wat we daar hebben op dit moment. Wordt er in de jeugd geen linksback opgeleid?

Wijndal zal veel te duur zijn. Die boot had je afgelopen zomer moeten nemen. Ik ben ook voor de komst van Haps. Die is al het hele seizoen een lichtpunt bij Feyenoord. Ik heb hem ook al eens eerder geopperd. Wat mij betreft mag men in de winter vol voor hem gaan. Stuur je Lato lekker terug naar Spanje.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan