Kostas Mitroglou (A) - Gehuurd van Marseille

Met Mitroglou en Alireza ook niet.

Mitroglou heeft goede stats maar qua spel weet ik het niet omdat ik hem niet gevolgd heb de laatste jaren. Goed gehandeld voor breekijzer/plan b en ervaring.

Alireza was toen hij ging al een van de beste aanvallers in de eredivisie, haal je die binnen dan heb je een ervaren maar jongere en betere versie van Tadic in handen.
 
De Marseille/Gala-supporters zijn er in ieder geval niet rouwig om als ik het zo lees. Maar goed we gaan het zien, veel succes Kostas! :PSV:
 
Mitroglou heeft goede stats maar qua spel weet ik het niet omdat ik hem niet gevolgd heb de laatste jaren. Goed gehandeld voor breekijzer/plan b en ervaring.

Alireza was toen hij ging al een van de beste aanvallers in de eredivisie, haal je die binnen dan heb je een ervaren maar jongere en betere versie van Tadic in handen.
Niet geheel met je eens. Betreft Mitroglou wel.
Maar Alireza heeft in de PL niet een doelpunt weten te maken. Ook niet 1 assist weten te geven. Mocht hij komen zou ik hem wel voordeel van de twijfel willen geven maar zou er niet rouwig om zijn als hij weg blijft.
 

Kijk eens aan, onze eerste 'aankoop' die er direct bij kan zijn
Hier geloof ik niks van, Nep Scout....een speler die net gehaald is, waar de handtekening nog niet eens droog is, die nog niemand van de selectie kent en nog niet meegetraind heeft met de selectie in aanloop naar deze wedstrijd, die nog niets weet over tactiek, strategie, speelwijze van de coach, die kan nooit meespelen vanavond.....en indien het vanavond toch waar blijkt te zijn, dan is Mark echt knettergek...!!
 
Hier geloof ik niks van, Nep Scout....een speler die net gehaald is, waar de handtekening nog niet eens droog is, die nog niemand van de selectie kent en nog niet meegetraind heeft met de selectie in aanloop naar deze wedstrijd, die nog niets weet over tactiek, strategie, speelwijze van de coach, die kan nooit meespelen vanavond.....en indien het vanavond toch waar blijkt te zijn, dan is Mark echt knettergek...!!
Bij de selectie betekent niet dat hij in de basis staat hè. En breekijzer spelen vergt niet zoveel aanpassing ?
 
Niet geheel met je eens. Betreft Mitroglou wel.
Maar Alireza heeft in de PL niet een doelpunt weten te maken. Ook niet 1 assist weten te geven. Mocht hij komen zou ik hem wel voordeel van de twijfel willen geven maar zou er niet rouwig om zijn als hij weg blijft.

Tja, Brighton. Dan kom je in de PL ook niet echt aan veel aanvallen toe.

Zomaar nog een gedachte: weer een speler van AZ die de stap naar de top niet kan maken.
Aan de andere kant is het niveau hier een stuk lager en kan hij ervoor zorgen dat je bij 14 van de 18 ploegen sowieso wint.
 
Na het succes van de Griekse serveerster nu een Griekse spits, die in elke winkel kan zeggen: Wa Kosta?

Wordt een succes!
 
Mitroglou, Alireza.

Het kan een beetje zuur overkomen om hier als Ajacied transfers van PSV af te kraken - en inderdaad, bij ons gaat helaas ook nog genoeg fout - maar ik ben redelijk verrast door de overwegend positieve reacties op Mitroglou en Alireza.

Ik zou het belachelijk vinden als wij Mitroglou zouden huren en daarnaast - gezien jullie huidige selectie - ook nog eens zouden azen op een speler zoals Alireza. Wellicht gaat die Mitroglou verrassen, who knows. Ik vind het iig een dramatische speler.
 
Bij de selectie betekent niet dat hij in de basis staat hè. En breekijzer spelen vergt niet zoveel aanpassing ?
Dat bericht van daarnet was dat hij op spelerslijst staat, net als Sadilek, Afellay en Bruma. Dat zegt dus niks. Ook niet dat je in de selectie zit. Gewoon een onjuiste krantenkop.
 
Mitroglou, Alireza.

Het kan een beetje zuur overkomen om hier als Ajacied transfers van PSV af te kraken - en inderdaad, bij ons gaat helaas ook nog genoeg fout - maar ik ben redelijk verrast door de overwegend positieve reacties op Mitroglou en Alireza.

Ik zou het belachelijk vinden als wij Mitroglou zouden huren en daarnaast - gezien jullie huidige selectie - ook nog eens zouden azen op een speler zoals Alireza. Wellicht gaat die Mitroglou verrassen, who knows. Ik vind het iig een dramatische speler.
Je moet roeien met de financiële middelen die je hebt. Klaar.
 
Mitroglou, Alireza.

Het kan een beetje zuur overkomen om hier als Ajacied transfers van PSV af te kraken - en inderdaad, bij ons gaat helaas ook nog genoeg fout - maar ik ben redelijk verrast door de overwegend positieve reacties op Mitroglou en Alireza.

Ik zou het belachelijk vinden als wij Mitroglou zouden huren en daarnaast - gezien jullie huidige selectie - ook nog eens zouden azen op een speler zoals Alireza. Wellicht gaat die Mitroglou verrassen, who knows. Ik vind het iig een dramatische speler.
Ajacied of niet, jij draagt hier jouw steentje meer dan bij aan goede discussies op het forum, dus geen zorgen daarover. ?

Je hebt overigens wel een punt. Het is denk ik meer de hoop op iemand die wellicht wel weet hoe hij een keeper moet verschalken die ons blij maakt. Malen is leuk met de bal aan de voet, maar zijn capaciteiten zonder bal en zijn gebrek aan afmaken gaan ons keihard tegenwerken. Ik denk dat we daarom staan te springen om deze extreem langzame balletjeswachter. Hopelijk geeft het ons een mogelijkheid om anders te spelen als een wedstrijd niet loopt.
 
Als hij 1 op de 2 kansen erinschiet ben ik een tevreden mens, zoals op de vorige pagina gesuggereerd wordt.
 
Mitroglou, Alireza.

Het kan een beetje zuur overkomen om hier als Ajacied transfers van PSV af te kraken - en inderdaad, bij ons gaat helaas ook nog genoeg fout - maar ik ben redelijk verrast door de overwegend positieve reacties op Mitroglou en Alireza.

Ik zou het belachelijk vinden als wij Mitroglou zouden huren en daarnaast - gezien jullie huidige selectie - ook nog eens zouden azen op een speler zoals Alireza. Wellicht gaat die Mitroglou verrassen, who knows. Ik vind het iig een dramatische speler.
Al aan het begin van het seizoen zei ik dat Gerbrands, deze RvC en John de Jong PSV hebben laten degraderen tot het niveau Feyenoord. Als Feyenoord dit had gedaan, dan had ik gedacht ah, oké dat is Feyenoord, logisch. En niet alleen dit hoor. Ook hoe men bij PSV heeft geanticipeerd op het vertrek van Schwaab en Angelino is gewoon belachelijk en PSV onwaardig. En dan heb je ook nog iemand de aanvoerder gemaakt die al 2 jaar niet heeft gespeeld en nu nog steeds niet kan spelen. En daarna ook nog eens bij Schwaab gaan aankloppen. Dat is allemaal niet te filmen gewoon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan