Kostas Mitroglou (A) - Gehuurd van Marseille

Even op de zaken vooruit lopen en stel Mitroglou doet het geweldig dit seizoen. Hij heeft nog een contract tot medio 2021 bij Marseille. Een éénjarig contract moet toch af te kopen zijn voor een club als PSV.
 
Als Mitro geen cultheld gaat worden, weet ik het ook niet meer. :lol:

Prima eerste indruk trouwens als invaller. Ik las weer een hoop voorbarige en zure reacties hier, maar ik ben blij dat hij erbij gehaald is.
 
Oogt een beetje log en of hij met overgewicht kampt, maar zijn heldenbaard maakt een hoop goed. Oh ja, en natuurlijk wat hij vandaag op het veld liet zien. Dat ook wel.
 
Mitroglou, Alireza.

Het kan een beetje zuur overkomen om hier als Ajacied transfers van PSV af te kraken - en inderdaad, bij ons gaat helaas ook nog genoeg fout - maar ik ben redelijk verrast door de overwegend positieve reacties op Mitroglou en Alireza.

Ik zou het belachelijk vinden als wij Mitroglou zouden huren en daarnaast - gezien jullie huidige selectie - ook nog eens zouden azen op een speler zoals Alireza. Wellicht gaat die Mitroglou verrassen, who knows. Ik vind het iig een dramatische speler.

Nee hoor niet zuur, alleen een beetje kort door de bocht ;)
Mitroglou is een type spits die we niet hebben al vaker hier en in andere media uitgelegd door verschillende personen.
Malen zou anders de enige spits zijn in de selectie omdat Lammers een blessure heeft.
Juist omdat hij gehuurd is staat hij de talenten niet in de weg en ja wordt het een voltreffer dan zou hij zomaar eens vastgelegd kunnen worden als pinchhitter.

Alireza is niet eens vast gelegd maar we hebben met Bergwijn, Gakpo en Bruma 3 spelers in de selectie die op de flank gezet worden, ja Ihattaren ook maar vind ik toch echt meer een 10 maar daar staat juist Bergwijn. Aboukhlal is nog te licht voor het eerste.
Als je alles dubbel bezet wil hebben vind ik Alireza Jahanbakhsh helemaal niet zo gek. Heeft bij AZ bewezen te kunnen excelleren in de eredivisie. Stel je voor 4 van die mannen op de flanken. Nu snap ik wel dat je Ajax supporter liever hebt dat de flanken bij P.S.V. wat minder bezet zijn.
Maar hij is er nog niet en ik denk dat hij ook niet gaat komen.
 
Ik voel me weer net als met Dumfries begin vorig seizoen, vlinders in de buik, een nieuwe zomerliefde.
 
Nee hoor niet zuur, alleen een beetje kort door de bocht ;)
Mitroglou is een type spits die we niet hebben al vaker hier en in andere media uitgelegd door verschillende personen.
Malen zou anders de enige spits zijn in de selectie omdat Lammers een blessure heeft.
Juist omdat hij gehuurd is staat hij de talenten niet in de weg en ja wordt het een voltreffer dan zou hij zomaar eens vastgelegd kunnen worden als pinchhitter.

Alireza is niet eens vast gelegd maar we hebben met Bergwijn, Gakpo en Bruma 3 spelers in de selectie die op de flank gezet worden, ja Ihattaren ook maar vind ik toch echt meer een 10 maar daar staat juist Bergwijn. Aboukhlal is nog te licht voor het eerste.
Als je alles dubbel bezet wil hebben vind ik Alireza Jahanbakhsh helemaal niet zo gek. Heeft bij AZ bewezen te kunnen excelleren in de eredivisie. Stel je voor 4 van die mannen op de flanken. Nu snap ik wel dat je Ajax supporter liever hebt dat de flanken bij P.S.V. wat minder bezet zijn.
Maar hij is er nog niet en ik denk dat hij ook niet gaat komen.
Ihattaren dook mooi bij zijn goal op 10 op...:D
 
Zoals benoemd liet ik mijzelf graag verrassen door Mitroglou.

Persoonlijk ben ik ook nog altijd niet overtuigd van zijn komst, gezien enkele balcontacten en een enkele zwaluw nog altijd geen zomer maakt. Echter waren zijn eerste balcontacten van een aardig niveau en liet hij zien behoorljk goed mee te voetballen. Zijn positionering voor het doel is iets dat hem een geslepen spits maakt, in dat kader iets dat bij Malen nog altijd ontbreekt.

Waar ik (wel/geen waarde op het veld) inmiddels echter wel van overtuigd ben is dat er weer een cultheld is opgestaan in de Eredivisie.

Ach, hij is inmiddels 31 jaar oud, zodra hij zijn schoenen aan de wilgen hangt zou hij bij verder falen in ieder geval de positie van John de Jong overnemen. Een bekende caberatier zou zeggen; "Da's ok mooi".
 
De eerste 10 minuten van Mitroglou zagen er veelbelovend uit. Maar goed, dit was natuurlijk wel heel ontspannen invallen bij een 3-0 stand tegen een heel matige tegenstander. Ben benieuwd hoe hij het doet als de druk er wel op staat tegen een betere opponent.

Nou is hij natuurlijk wel wat gewend in al zijn jaren bij Olympiakos, maar toch.
 
De eerste 10 minuten van Mitroglou zagen er veelbelovend uit. Maar goed, dit was natuurlijk wel heel ontspannen invallen bij een 3-0 stand tegen een heel matige tegenstander. Ben benieuwd hoe hij het doet als de druk er wel op staat tegen een betere opponent.

Nou is hij natuurlijk wel wat gewend in al zijn jaren bij Olympiakos, maar toch.
Overeenkomsten met Marko Pantelic zijn ruimschoots aanwezig in ieder geval.

De haren van Pantelic zitten bij Mitroglou op zijn kin, beiden in Frankrijk niet geworden wat ze verwacht hadden en kunnen beide bij Olympiakos aardige statistieken overleggen.

Als Mitroglou dezelfde waarde en cultstatus zal vertegenwoordigen als dat Pantelic in Amsterdam heeft gedaan dan ben ik een tevreden supporter en ben ik de eerste om aan te geven dat Mitroglou mij absoluut verrast heeft en ik het verkeerd heb gezien. (Kan gebeuren, je zit er wel eens naast als je een speler beoordeeld).
 
Overeenkomsten met Marko Pantelic zijn ruimschoots aanwezig in ieder geval.

De haren van Pantelic zitten bij Mitroglou op zijn kin, beiden in Frankrijk niet geworden wat ze verwacht hadden en kunnen beide bij Olympiakos aardige statistieken overleggen.

Als Mitroglou dezelfde waarde en cultstatus zal vertegenwoordigen als dat Pantelic in Amsterdam heeft gedaan dan ben ik een tevreden supporter en ben ik de eerste om aan te geven dat Mitroglou mij absoluut verrast heeft en ik het verkeerd heb gezien. (Kan gebeuren, je zit er wel eens naast als je een speler beoordeeld).
Ha, Pantelic. Wat een onverwachte held was dat zeg! Zou leuk zijn voor PSV en de Eredivisie als Mitroglou het inderdaad op die manier zou waarmaken.
 
De eerste 10 minuten van Mitroglou zagen er veelbelovend uit. Maar goed, dit was natuurlijk wel heel ontspannen invallen bij een 3-0 stand tegen een heel matige tegenstander. Ben benieuwd hoe hij het doet als de druk er wel op staat tegen een betere opponent.

Nou is hij natuurlijk wel wat gewend in al zijn jaren bij Olympiakos, maar toch.
Een stukje uit het AD gisteren:
Kunnen ze een beetje voetballen?

Vlak ze niet uit. Apollon was de laatste jaren al eens te sterk voor gerenommeerde clubs als OGC Nice, Lokomtiv Moskou, FC Midtjylland en FC Basel. Trainer Avgousti heeft de beschikking over een ervaren selectie die behalve uit Cyprioten uit Zuid- en Oost-Europeanen, Afrikanen en Zuid-Amerikan bestaat. Met Facundo Pereyra (31) en Emilio Zelaya (32) heeft de ploeg twee geslepen Argentijnse spitsen.
Zwakke tegenstander...?
Echt niet.
Dat maakt de prestatie veel groter van PSV.
 
Ok, we hebben een Griekse Duitser, of een Duitse Griek, dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Maar goed, een stukkie ervaring wat een deel van de jongens echt wel gaat helpen. Heeft alles in zich om een cultheld te worden maar ik heb 1 vraag, weet iemand of er een optie tot koop in het huurcontract zit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan