Kostas Mitroglou (A) - Gehuurd van Marseille

Noem eens drie routiniers die momenteel staan opgesteld? We zijn fysiek te licht, en mentaal te onervaren.


Zoet. Dumfries,Viergever, Bergwijn, hebben genoeg ervaring. Wel vind ik dat er te weinig karakter in dit elftal zit. Wat er ten eerste moet gebeuren is dat spelers voor elkaar door het vuur willen gaan.
 
Zoet. Dumfries,Viergever, Bergwijn, hebben genoeg ervaring. Wel vind ik dat er te weinig karakter in dit elftal zit. Wat er ten eerste moet gebeuren is dat spelers voor elkaar door het vuur willen gaan.

Bergwijn is 21 en Dumfries 23, dit wordt hun eerste seizoen waarin ze echt moeten shinen. Imho...

EEEEEEEENNNN BAMMMM!
 
Bergwijn is 21 en Dumfries 23, dit wordt hun eerste seizoen waarin ze echt moeten shinen. Imho...

EEEEEEEENNNN BAMMMM!

Ik doel op die spelers omdat die nu echt wel weten wat er van ze verwacht wordt. Vorige jaren ging het ook prima met een jonge selectie. Van Ginkel weet ook wat er vn hem verwacht werdt maar had daarnaast gewoon karakter.. Het is een enorme fout dat Van Bommel Rosario als verlengstuk kiest.
 
Ik doel op die spelers omdat die nu echt wel weten wat er van ze verwacht wordt. Vorige jaren ging het ook prima met een jonge selectie. Van Ginkel weet ook wat er vn hem verwacht werdt maar had daarnaast gewoon karakter.. Het is een enorme fout dat Van Bommel Rosario als verlengstuk kiest.[/QUOTE]

We missen sowieso wel een topper als van Ginkel of Guardado die spelverdeler is. Eens.
 
Hij komt net uit het vliegtuig gestapt, heeft nog geen seconde op het trainingsveld gestaan en ik vind het nu al een held. Prachtig :lmao:
 
sparta__square.jpg
 
Nee, geen basis. Lijkt me geweldig om hem gewoon als vaste minuut '75 wissel te brengen. Zorba-time..! Dat t publiek rond minuut 72 begint: ta-doem....... Ta-doem.... En dat t geluid langzaam aanzwelt tot mitro invalt en t swingen kan beginnen..!
 
Ik weet niet wat mij het meest verrast heeft...

Dat Mark onze Mitroglu al zo vroeg liet debuteren
Dat Mitroglu aardig kan voetballen
Dat Mitroglu goed kan voetballen
Dat Mitroglu enorm goed kan voetballen
Of dat een man van 30 een stel Cyprioten dolt als een flexibele 16-jarige tiener

Hoe dan ook, van harte welkom Mitroglu. Moge u net zo veel van uw tijd in Eindhoven genieten als wij van u :grin:
 
Nog altijd een heerlijke techniek.
Opzeker had hij die voorzet die naar Malen ging binnengewerkt...Je zag hem naar zijn hoofd grijpen.
 
Bijzonder dat hij mocht invallen. Maar toverde wel een lach op mijn gezicht met zijn balcontacten. Ben benieuwd naar het vervolg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan