Kostas Mitroglou (A) - Gehuurd van Marseille

VI, Telegraaf en ED melden het. Of bedoel je dat je niet gelooft in zijn kwaliteiten?

Aha, naar mijn inziens kwam dat bericht uit de Turkse media. Ik ben de laatste tijd niet zo happig op al die geruchten en kul uit de media.

Buiten dat. Ik zeg nooit nee tegen ervaring en al helemaal niet als hij zo'n seizoen draait als 2 jaar geleden. Huren is met betrekking tot de spitsen positie prima, daar hebben we nu niks en straks als Lammers terug is kan die daar weer aansluiten. Flinke lengte die we ook kunnen gebruiken. Ik ga de beer niet afschieten, vooral omdat we in een van de grootste bagger competities spelen waar zelfs een 36 jarig gras-hap Huntelaar nog het verschil kan maken. Zo'n speler maakt er wel minstens 10 in een seizoen, ideale pinchitter als ik zijn stats van Marseille bekijk.
 
Aha, naar mijn inziens kwam dat bericht uit de Turkse media. Ik ben de laatste tijd niet zo happig op al die geruchten en kul uit de media.

Buiten dat. Ik zeg nooit nee tegen ervaring en al helemaal niet als hij zo'n seizoen draait als 2 jaar geleden. Huren is met betrekking tot de spitsen positie prima, daar hebben we nu niks en straks als Lammers terug is kan die daar weer aansluiten. Flinke lengte die we ook kunnen gebruiken. Ik ga de beer niet afschieten, vooral omdat we in een van de grootste bagger competities spelen waar zelfs een 36 jarig gras-hap Huntelaar nog het verschil kan maken. Zo'n speler maakt er wel minstens 10 in een seizoen, ideale pinchitter als ik zijn stats van Marseille bekijk.
Wat gaan we dan met Malen doen?
 
Aha, naar mijn inziens kwam dat bericht uit de Turkse media. Ik ben de laatste tijd niet zo happig op al die geruchten en kul uit de media.

Buiten dat. Ik zeg nooit nee tegen ervaring en al helemaal niet als hij zo'n seizoen draait als 2 jaar geleden. Huren is met betrekking tot de spitsen positie prima, daar hebben we nu niks en straks als Lammers terug is kan die daar weer aansluiten. Flinke lengte die we ook kunnen gebruiken. Ik ga de beer niet afschieten, vooral omdat we in een van de grootste bagger competities spelen waar zelfs een 36 jarig gras-hap Huntelaar nog het verschil kan maken. Zo'n speler maakt er wel minstens 10 in een seizoen, ideale pinchitter als ik zijn stats van Marseille bekijk.

Eens, ik sta er ook wel positief in. De eredivisie is de ideale speeltuin om spitsen weer vertrouwen terug te laten krijgen. Zo is Luuk hier ook opgebloeid.
 
Zijn vrijbrief om te falen ontnemen. Van beetje concurrentie wordt ie een grote jongen. Daarnaast kun je hem in 70e minuut ook naast Malen erin brengen om iets te forceren.
Lijkt me toch zonde. Malen is een prima voetballer, en vertegenwoordigt een enorme (potentiele) waarde. Daarnaast heb ik hele hoge verwachtingen van Lammers. Als hij gehaald wordt voor de bank, als stormram totdat Lammers weer terug is, prima. Maar dat vermoed ik niet.

Daarbij heb ik hierbij heel sterk het gevoel dat het een speler is die eerst 6 weken moet trainen om op conditie te komen, daarna nog een week of 6 nodig heeft om wedstrijdfit te worden.

Kortom, ik ben niet enthousiast, lijkt m geen speler die we nodig hebben, of die PSV beter maakt. Het feit dat we, en dus Malen, niet genoeg scoren ligt echt niet aan Malen, maar aan MvB met z'n fantasieopstellingen, een falend middenveld en het ongebalanceerde transferbeleid van JdJ. daar verandert deze Griek helemaal niets aan.
 
Schijnt al binnen te zijn. Huursom: 1,25 miljoen. Nja, Echte goalgetter. Denk dat hij meer als stormram wordt gebruikt tot Lammers weer fit is. Kan Gakpo tenminste ook zijn voorzetten kwijt. Ik denk een goeie zet.
 
Goed gedaan van JdJ.
Een andere smaak voor de spits positie dat was hard nodig.
Malen en Lammers zijn beide andere types als Mitroglu
Mitroglu kan goede cijfers overleggen is ervaren en door de huur constructie staat hij onze talenten (Malen, Lammers, Piroe en Romero) ook niet zwaar in de weg (Y)
 
Goed gedaan van JdJ.
Een andere smaak voor de spits positie dat was hard nodig.
Malen en Lammers zijn beide andere types als Mitroglu
Mitroglu kan goede cijfers overleggen is ervaren en door de huur constructie staat hij onze talenten (Malen, Lammers, Piroe en Romero) ook niet zwaar in de weg (Y)
Niks aan toe te voegen.
 
Jep, hij komt officieel. Galatasaray heeft het al gemeld op Twitter.

Als een 36 jarige ouwe opa in de persoon van Huntelaar ze hier en daar nog inschiet in de Eredivisie. Dan kan deze Mitroglou het zeker ook.
 
1,25 mil huursom valt nog mee. Als we toch 4-3-3 blijven spelen plak hem dan ook maar gewoon wat vaker in het centrum. Kan Zoet de bal ook weer kwijt.
 
1,25 mil huursom valt nog mee. Als we toch 4-3-3 blijven spelen plak hem dan ook maar gewoon wat vaker in het centrum. Kan Zoet de bal ook weer kwijt.

Koopje ben je normaal al kwijt aan salaris. Daarnaast is het de gok waard een bonkige kopsterke spits met veel ervaring.
 
Lijkt me toch zonde. Malen is een prima voetballer, en vertegenwoordigt een enorme (potentiele) waarde. Daarnaast heb ik hele hoge verwachtingen van Lammers. Als hij gehaald wordt voor de bank, als stormram totdat Lammers weer terug is, prima. Maar dat vermoed ik niet.

Daarbij heb ik hierbij heel sterk het gevoel dat het een speler is die eerst 6 weken moet trainen om op conditie te komen, daarna nog een week of 6 nodig heeft om wedstrijdfit te worden.

Kortom, ik ben niet enthousiast, lijkt m geen speler die we nodig hebben, of die PSV beter maakt. Het feit dat we, en dus Malen, niet genoeg scoren ligt echt niet aan Malen, maar aan MvB met z'n fantasieopstellingen, een falend middenveld en het ongebalanceerde transferbeleid van JdJ. daar verandert deze Griek helemaal niets aan.

Inderdaad. Wat de huidige aanval met name opbreekt is het fantasieloze middenveld en de veel te trage opbouw. Er had dus een goede middenvelder gehaald moeten worden. Je kunt wel alle nadruk leggen op aanvallers, maar als de linies daarachter niet deugen, zullen ze niet echt gaan renderen.
 
Primeur: PSV haalt de oudere broer van Aziz Behich binnen...Volgens hem is het uitstekend te combineren: Én Imam zijn voor de plaatselijke parochie, én zijn voetballoopbaan bij PSV nieuw leven inblazen.
1521642377__go_2718.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan