Video Assistant Referee (VAR)

De VAR is wéér beslissend bij Fortuna - Heracles.

Doelpunt Heracles onterecht afgekeurd.
Rode kaart Ninaj niet gegeven.
Zéér discutabele penalty Fortuna...

Werkelijk beschamend!
Dit kán zo niet langer...
 
Ik denk dat als ze de regels zo zouden aanpassen zodat er minder ruimte is voor eigen interpretatie en ego dat het inderdaad een mooi systeem kan zijn. De VAR is nu een goed jaar onderweg en het zou natuurlijk onzin zijn om de stekker er nu al uit te trekken.
 
:lmao::lmao::lmao::lmao::lmao::lmao: Er is inmiddels al 300 keer aangetoond dat het geen buitenspel was. Als je het dan nog blijft roepen en er zelfs nog bij zegt dat heel Nederland het zag ben je een opper calimero.
Met die camera standen was het inderdaad lastig te zien maar er zat een luchtje aan. Maar waarschijnlijk was met het juiste camerastand was het gewoon buitenspel daar ben ik van overtuigd.

Gap zit op een forum van de rivaal wat verwacht je dan, dat mensen alle beslissingen in jou clubs voordeel waar een luchtje aan zit kunnen waarderen. Heeft niets met Calimero gedrag te maken. Ook in de jaren dat PSV kampioen werd, had Ajax altijd lucky calls, dus het is gewoon een feit dat ajax bij dwaling(of bewust) positief er uit komt.
 
:lmao::lmao::lmao::lmao::lmao::lmao: Er is inmiddels al 300 keer aangetoond dat het geen buitenspel was. Als je het dan nog blijft roepen en er zelfs nog bij zegt dat heel Nederland het zag ben je een opper calimero.
Onzin wat je zegt.
Bij Fox hebben ze de lijn laten zien en daaraan zag iedereen dat het buitenspel was.
Alleen Studio Ajakkes probeert de lijn anders en onjuist neer te leggen om te voorkomen dat het buitenspel zou zijn.
 
Een overtreding is een overtreding, case closed. Maar in plaats daarvan kijken we naar hoe zwaar de overtreding is en of deze overtreding een penalty waard is. Ik vind het idee goed dat we iedere overtreding individueel beoordelen, maar principieel ben ik hier tegen, omdat die hele situatie daarmee afhankelijk wordt van interpretatie in plaats van het controleren van feiten.

Anderzijds kun je ook redeneren dat voetballers een stel idiote (onsportieve) zakken zijn. Waarom aan je tegenstander zitten binnen de zestien? Waarom je handen gebruiken als je weet dat het niet mag? Als voetballers daarmee zouden stoppen, dan zou de scheidsrechter ook veel minder hoeven te oordelen tijdens een wedstrijd. In die zin zou strenger straffen nog niet eens zo'n slecht idee zijn.
 
Onzin wat je zegt!! Het moment bij Fox klopte niet. Was niet het juiste moment. Zet dat eierdopje af joh.
Ik heb beide programma’s niet gezien. Maar is het sowieso niet triest dat die VAR niet eens de mogelijkheid heeft om het correcte streepje te zetten? Dan hoeven wij ook niet in discussie.

Blijkbaar kun je beter heel weinig camera’s in je stadion zetten. Heb je weinig gezeur van de VAR.
 
De VAR had bij Vitesse-Ajax de juiste beelden en daaruit bleek dat het geen buitenspel was. FOX zond echter de verkeerde beelden uit. FOX heeft de kijkers met verkeerde beelden misleid.
Niet waar. Je kon gewoon meekijken met de VAR. Op exact dezelfde schermen. Daar kon de VAR niet het goede beeld krijgen en ook geen streep zetten. Dus discutabel en derhalve een goal met een bijsmaak.
 
In plaats van dit geleuter is het toch het handigst wanneer er wat beelden worden gedeeld. Zie hieronder en oordeel zelf, voor zo ver er nog wat te oordelen valt.

 
Het was geen buitenspel. Waarom zo eigenwijs doen? De beelden van Makkelie spreken voor zich. Dat zijn de enige juiste beelden. De beelden van Fox klopten niet. Toen was de bal al ruim vertrokken vanaf de voet van Vd Beek.
Man. Terwijl jij echte fan in het stadion zat te zijn, heb ik toch met de VAR meegekeken. Uit zijn beelden kon je geen duidelijke conclusie trekken. En alleen dat is al droevig in deze tijd.
In plaats van dit geleuter is het toch het handigst wanneer er wat beelden worden gedeeld. Zie hieronder en oordeel zelf, voor zo ver er nog wat te oordelen valt.

Video kan ik hier helaas niet bekijken.
 
Check het filmpje van Brainz. Laat niets aan duidelijkheid te wensen over. En dan nog eigenwijs blijven doen. Pfff
Weer een filmpje vanuit 020. Tuurlijk is de uitkomst geen buitenspel. Wonderlijk.
Hadden we anders kunnen verwachten?
En dan zijn Psv'ers calimero.
Pppfffffff.
FOX was duidelijk genoeg. Dat filmpje liet zien dat het buitenspel was.
Alle ajacieden hier op het forum zijn calinero's.
 
Weer een filmpje vanuit 020. Tuurlijk is de uitkomst geen buitenspel. Wonderlijk.
Hadden we anders kunnen verwachten?
En dan zijn Psv'ers calimero.
Pppfffffff.
FOX was duidelijk genoeg. Dat filmpje liet zien dat het buitenspel was.
Alle ajacieden hier op het forum zijn calinero's.

Volledig eens, behalve een correctie: we zijn Calippo's. Geen Calinero's! Die verwarring altijd - zucht...

Proost maat, succes zo tegen ADO.
 
Onzin wat je zegt!! Het moment bij Fox klopte niet. Was niet het juiste moment. Zet dat eierdopje af joh.
Kun jij nu eindelijk eens op een normale manier communiceren op het forum.

Even dat je het weet, deze keer is het niet Brainz, maar ik die je gerapporteerd heeft. (Zodat je achteraf met de juiste vinger kunt wijzen). Daarnaast roep ik ook mijn mede-supporters die zich aan jouw gedrag ergeren op, om wederom hetzelfde te doen. Mogelijkerwijs leer je het op die manier en zo niet, ook prima maar zijn wij verlost van jouw vervelende provocaties.

Je zit hier op het forum van een rivaal, iets waar niet iedere beslissing in het voordeel van Ajax op de juiste manier wordt ontvangen, iets dat andersom ook prima te begrijpen is.

Geen enkele reden om wederom de calimero-kaart of wat dan ook te spelen. Daarnaast, heb je dit nu eenmalig aangegeven, dien jij dan vervolgens nu echt de gehele tijd een welles/nietes spelletje te spelen hieromtrent.

Luister gap, ik heb echt geen enkele moeite met discussies met Ajacieden hier. Met meerdere kan ik een prima discussie voeren zoals Brainz, Mentos en JPdeJager. Jij bent echt de enige met wie nagenoeg iedereen discussies heeft, die gerapporteerd wordt of waarover we klagen bij de Admins en Forum"Leiding"

Dus ik vraag het je nog een keer: Kun jij jezelf vanaf nu eindelijk eens op een normale manier gedragen op het forum en het besef laten inzinken dat je hier een GAST bent?

Ajax is een stomme klub, Tadic gaf Bosagcli een elleboog in de JCS voorafgaand aan het doelpunt van Blind en Tadic stond mogelijkerwijs buitenspel en het is op zijn minst vreemd dat de VAR niet het juiste streepje kon zetten.

Het is een doelpunt met een bijsmaak of Tadic nu wel/geen buitenspel stond en doelpunten met een bijsmaak van Ajax, kunnen wij hier op het forum niet waarderen. Begrijp je het nu? ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan