Gastón Pereiro (A)

Zelfs dan Metalium, zou het "vrezen" zijn?

Mocht Pereiro zijn laatste seizoen in gaan, met een vrije-transfer in het achterhoofd, misschie krijgen we een gretige, gemotiveerde #10, die zijn doelpunten meepikt bij de selectie terug. Spelend voor zijn kans om een mooie club te laten komen?

Als ik momenteel de keuze heb tussen een jaartje extra Pereiro of 15 miljoen uitgeven voor Steven Berghuis, laat dan Pereiro maar gratis de deur uitlopen. Volgend jaar staat Ihattaren helemaal klaar en hebben we Berghuis op tien niet eens meer nodig. (Nu ook al niet maar goed)

Pereiro > Berghuis.

Hmm, de kans dat we dan een gretige Pereiro gaan zien lijkt me dan juist kleiner worden, want stel, hij/Casal heeft nu al een dealtje lopen ergens bij een volgende club; flink wat tekengeld tegenover een transfervrije komst, wat heel goed mogelijk is, waarom zou Pereiro het komende seizoen nog interesse hebben om zich te laten zien? Zelfs al is het niet zo, dan zie ik hem eigenlijk nog niet van karakter veranderen en ineens enorm gemotiveerd en gedreven zijn.
 
Hmm, de kans dat we dan een gretige Pereiro gaan zien lijkt me dan juist kleiner worden, want stel, hij/Casal heeft nu al een dealtje lopen ergens bij een volgende club; flink wat tekengeld tegenover een transfervrije komst, wat heel goed mogelijk is, waarom zou Pereiro het komende seizoen nog interesse hebben om zich te laten zien? Zelfs al is het niet zo, dan zie ik hem eigenlijk nog niet van karakter veranderen en ineens enorm gemotiveerd en gedreven zijn.
Om een jaar ritme te houden?
 
PSV heeft indertijd meen ik 70% van de transferrechten van Pereiro verkregen, 30% bleef in de handen van Cajal. Zou PSV verkopen aan Spartak dan krijgt Cajal dus 4.5 miljoen + de nieuwe voorwaarden? Of, krijgt hij niks en "koopt" Spartak slechts onze 70%? Wat gebeurd met de rechten als hij uit contract loopt? Word Cajal dan 'eigenaar' en kan hij zelf bepalen welk "percentage" Pereiro hij aan n nieuwe club helpt? Ik vind het meer dan vaag allemaal.
 
PSV heeft indertijd meen ik 70% van de transferrechten van Pereiro verkregen, 30% bleef in de handen van Cajal. Zou PSV verkopen aan Spartak dan krijgt Cajal dus 4.5 miljoen + de nieuwe voorwaarden? Of, krijgt hij niks en "koopt" Spartak slechts onze 70%? Wat gebeurd met de rechten als hij uit contract loopt? Word Cajal dan 'eigenaar' en kan hij zelf bepalen welk "percentage" Pereiro hij aan n nieuwe club helpt? Ik vind het meer dan vaag allemaal.

Pure mensenhandel door de pooiers van het voetbal waarbij voetbalslaven hun ziel en zaligheid verkopen aan louche makelaars. :braak: En de FIFA - UEFA en de clubs doen er vrolijk aan mee. :sick:
Betaald voetbal maakt meer kapot dan je lief is. :cautious:
 
Het is jammer dat er met die zaakwaarnemer niet te praten valt anders had ik Pereiro graag een jaar laten verlengen met als deal dat ze bijv de helft krijgen voor alles wat boven de 10 miljoen geboden wordt.
 
Ach, straks Lozano die van Beugelsdijk een opdonder krijgt. Baumgartl die tijdens een luchtduel een hersenschudding oploopt en Unnerstall die toch zwaarder geblesseerd is dan verwacht.
 
Dankjewel Cocu voor het drie jaar misbruiken van hem op rechtsbuiten waardoor hij zich nooit door heeft kunnen ontwikkelen!

Pereiro heeft ook op de positie van aanvallende middenvelder kansen gehad maar als hij excelleert is het alleen in topwedstrijden.

Als Pereiro gewild had en ervoor gegaan was had hij op basis van zijn kwaliteiten al 2/3X voetballer van het jaar van de eredivisie kunnen zijn en had hij een mooie transfer versierd.
Nu brengen alleen clubs uit Rusland en Zuid Amerika biedingen uit en daar voelt team Pereiro zich te goed voor.
 
Boontje komt om zijn loontje, hoogmoed komt voor de val. Een transfer kan ie wel vergeten en zijn geldwolf de makelaar ziet zijn commissie euro’s vervliegen.
 
Je kunt hem niet opstellen, maar ook niet verkopen nu....wordt dit een gratis einde contract? Dure grap..
 
Terug
Bovenaan Onderaan