Gastón Pereiro (A)

Gewoon de keuze geven, voor 1 september weg of 1 jaar verlengen met desnoods een vaste afkoopsom waar de heren een deel van krijgen of een jaar in het 2e waar je niet spelen vanwege leeftijd.
 
Gewoon de keuze geven, voor 1 september weg of 1 jaar verlengen met desnoods een vaste afkoopsom waar de heren een deel van krijgen of een jaar in het 2e waar je niet spelen vanwege leeftijd.

Ik zie hem liever gewoon in het eerste spelen. Jammer van het misgelopen geld, maar het is zonde om zijn kwaliteiten geen gebruik te maken.
 
Ik zie hem liever gewoon in het eerste spelen. Jammer van het misgelopen geld, maar het is zonde om zijn kwaliteiten geen gebruik te maken.

Geef je een signaal af dat transfervrij weglopen gewoon een optie is. Dan vervliegt je kapitaal ook op de lange termijn.
 
Geef je een signaal af dat transfervrij weglopen gewoon een optie is. Dan vervliegt je kapitaal ook op de lange termijn.
Ach. De meesten tekenen voor 4 of 5 jaar en blijven toch korter. Gebeurt toch niet zo heel vaak dat er een speler uit z’n contract loopt?
 
Ach. De meesten tekenen voor 4 of 5 jaar en blijven toch korter. Gebeurt toch niet zo heel vaak dat er een speler uit z’n contract loopt?

Nee, omdat ze anders een jaartje mogen banken.

Cocu, Van Bommel, Vogel...Afellay, Lee en Park voor een prikkie. PSV heeft in de recente geschiedenis best wat spelers met grote waarde voor nop naar buiten zien wandelen.
 
PSV gaat opnieuw proberen om contract van Pereiro te verlengen

link

PSV gaat de komende periode opnieuw proberen om het contract van Gastón Pereiro te verlengen. Dat heeft technisch manager John de Jong maandagmiddag gezegd tijdens een vraag en antwoord-sessie op het Facebook-kanaal van PSV. Lukt dat niet, dan gaat hij mogelijk transfervrij weg.

:unsure: Dit zal erg lastig worden. De zaakwaarnemers van Pereiro trappen hier niet in. :cautious:
 
PSV gaat opnieuw proberen om contract van Pereiro te verlengen

link

PSV gaat de komende periode opnieuw proberen om het contract van Gastón Pereiro te verlengen. Dat heeft technisch manager John de Jong maandagmiddag gezegd tijdens een vraag en antwoord-sessie op het Facebook-kanaal van PSV. Lukt dat niet, dan gaat hij mogelijk transfervrij weg.

:unsure: Dit zal erg lastig worden. De zaakwaarnemers van Pereiro trappen hier niet in. :cautious:
Nee natuurlijk niet. Er valt veel te veel te halen.
 
PSV gaat opnieuw proberen om contract van Pereiro te verlengen

link

PSV gaat de komende periode opnieuw proberen om het contract van Gastón Pereiro te verlengen. Dat heeft technisch manager John de Jong maandagmiddag gezegd tijdens een vraag en antwoord-sessie op het Facebook-kanaal van PSV. Lukt dat niet, dan gaat hij mogelijk transfervrij weg.

:unsure: Dit zal erg lastig worden. De zaakwaarnemers van Pereiro trappen hier niet in. :cautious:

Misschien stomme vraag... maar waar verdienen de zaakwaarnemers eigenlijk aan als een speler zonder transfersom de deur uitloopt - behalve misschien wat commissiekosten oid?
 
Misschien stomme vraag... maar waar verdienen de zaakwaarnemers eigenlijk aan als een speler zonder transfersom de deur uitloopt - behalve misschien wat commissiekosten oid?
Ik neem aan dat ze meedelen in de tekenbonus van de nieuwe club. Als ik het goed begrijp kan deze hoog oplopen omdat de speler verder gratis is.
 
Misschien stomme vraag... maar waar verdienen de zaakwaarnemers eigenlijk aan als een speler zonder transfersom de deur uitloopt - behalve misschien wat commissiekosten oid?

Contractonderhandelingen met de nieuwe club levert vaak een riante tekenbonus op, evenals een riante commissie voor de zaakwaarnemer. Bij een transfervrij vertrek zijn er vaak veel clubs die dan tegen elkaar uitgespeeld kunnen worden, waardoor je als zaakwaarnemer als je het slim doet er ook een riante commissie uit kan slaan als dat betekent dat je je jouw cliënt naar die club brengt.
 
Pereiro keert na sleutelbeenbreuk terug op training PSV

link

Pereiro trainde dinsdag nog individueel op De Herdgang. Het is nog onduidelijk wanneer Pereiro weer beschikbaar is voor trainer Mark van Bommel.

Hij traint weer. Dat is alvast een begin.
 
Ben benieuwd of hij nog aan spelen toe gaat komen.

Ik ook, blijft toch een geval apart onze Gaston. Ik heb zelden een speler gezien die zo wisselvallig is. Soms is ie briljant en soms lijkt het nergens op. Technisch misschien wel de beste speler van de eredivisie maar o zo wisselvallig. Ik ben ook erg benieuwd of er nog wat uit de contractonderhandelingen komt. Ik begin er alleen een beetje voor te vrezen. Als je dat wisselvallige eruit krijgt als trainer heb je een topspeler, maar helaas zie ik dat niet gebeuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan