Algemene transfergeruchten

Luckassen vergeten?
Dat probeerde ik..., totdat jij me eraan herinnerde :p

Luckassen... tsja... ik vond hem te duur, maar had wel vertrouwen dat hij een aanwinst zou worden. Dat hij wel zou afleren om iedere keer zo dom in te stappen, maar helaas, dat bleef hij maar doen :confused:.
 
Bruma blijkbaar toch naar PSV. Dat bericht zag ik niet meer aankomen. Blijkbaar heeft PSV de middelen om zoveel geld uit te geven aan een positie waar de nood niet het hoogst is.

Dan zullen we in de verdediging ook nog investeringen mogen verwachten......

Dusss…...:
  • Wesley Hoedt mag weg van Southampton. Celta lijkt optie tot koop niet gelicht te hebben. Zou 12 mln waard zijn en dat zal niet méér worden als speler weg mag. Bij PSV kan hij CL spelen en zich misschien zelfs in het Nederlands elftal spelen;
  • Pieters erbij voor de breedte;
  • En dan nog een RCV voor 10-15 mln.
Voorlopig vertrekt er nog niemand , dan hebben we ineens toch een sterke selectie:
Unnerstal, Zoet, Ruiter
Dumfries, Teze, top-RCV, Sainsbury, Hoedt, Viergever, Pieters
Rosario, Sadilek, Henrix, Gutierrez, Afellay, Ihattaren, Mauro, Thomas
Bergwijn, Abouhklal, De Jong, Lammers, Piroe, Lozano, Gakpo, Malen

(a)

Voorlopig hebben we pereiro ook nog.
 
Als verdedigers zijn dus Lyanco, Alvarez, Van Drongelen in beeld. Volgens mij zijn dit op basis van beelden, en kenners alle 3 prima aankopen voor PSV. In het gunstigste geval komt van Drongelen samen met 1 van de andere 2. En daarnaast nog een vervanger voor Angelino (met als backup van Drongelen / Viergever. Financieel moet dit mogelijk zijn als we klappers maken met Lozano en Bergwijn.
 
Dat probeerde ik..., totdat jij me eraan herinnerde :p

Luckassen... tsja... ik vond hem te duur, maar had wel vertrouwen dat hij een aanwinst zou worden. Dat hij wel zou afleren om iedere keer zo dom in te stappen, maar helaas, dat bleef hij maar doen :confused:.
En iemand van dat niveau kan daar dus blijkbaar zijn brood mee verdienen. Iemand die zó volhardt in domme fouten, kan een contract verdienen bij PSV. Hoe kan dat in hemelsnaam...? Hoe is dat überhaupt mogelijk?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als verdedigers zijn dus Lyanco, Alvarez, Van Drongelen in beeld. Volgens mij zijn dit op basis van beelden, en kenners alle 3 prima aankopen voor PSV. In het gunstigste geval komt van Drongelen samen met 1 van de andere 2. En daarnaast nog een vervanger voor Angelino (met als backup van Drongelen / Viergever. Financieel moet dit mogelijk zijn als we klappers maken met Lozano en Bergwijn.

Wat zou ik blij zijn als van Drongelen samen met Lyanco zou komen. Lozano mag op basis van de tweede seizoenshelft van mij vertrekken. Zou het mooi vinden als Bergwijn nog een seizoen zou blijven. Bergwijn Malen Bruma is een extreem talentvolle aanval voor eredivisiebegrippen.
 
Wat zou ik blij zijn als van Drongelen samen met Lyanco zou komen. Lozano mag op basis van de tweede seizoenshelft van mij vertrekken. Zou het mooi vinden als Bergwijn nog een seizoen zou blijven. Bergwijn Malen Bruma is een extreem talentvolle aanval voor eredivisiebegrippen.
PSV-ers die Lozano graag zien vertrekken op sportieve gronden snap ik echt niet.
 
Wat zou ik blij zijn als van Drongelen samen met Lyanco zou komen. Lozano mag op basis van de tweede seizoenshelft van mij vertrekken. Zou het mooi vinden als Bergwijn nog een seizoen zou blijven. Bergwijn Malen Bruma is een extreem talentvolle aanval voor eredivisiebegrippen.

Eens! Ik ga ervanuit dat we Bruma kopen van ons transferbudget van dit jaar en dat alle overige aankopen gedaan moeten worden met geld van verkochte spelers. Stel dat je 50 mln krijgt voor Lozano, en je houdt daar 60% van over (bonussen, doorverkoop en wat geld voor in de spaarpot) dan hebben we een budget van 30 mln voor 2 centrale verdedigers en een linksback.

Van Drongelen 8 mln
Alvarez / Lyanco 12 mln
Linksback tot 10 mln

Robben transfervrij of Bergwijn behouden.

Verder van de basiself niemand verkopen en dan hebben we een uitstekende selectie
 
Ja, dan zie je eigenlijk de hele selectie, trainer, staf, bestuur en personeel het liefste vertrekken.

Nouja opzich. Heel de verdediging mag van mij vertrekken, behalve Angelino en inclusief Dumfries. Eigenlijk ook heel het middenveld op Ihatarren na. Aanvallend mogen Malen, Gakpo, Aboukhlal, luuk en Bergwijn wel blijven. Van Bommel mag van mij vertrekken en per begin van het seizoen weet ik of ik Henk de Jong ook graag zie vertrekken.
 
PSV-ers die Lozano graag zien vertrekken op sportieve gronden snap ik echt niet.


Ik zie de verkoop van Lozano net zoals die van Luuk de Jong meer als een investering voor de club. Ik zie PSv niet meer zo veel vangen voor Lozano als deze zomer. Volgend seizoen is hij 24 wat betekend dat er steeds minder rek (potentieel) in hem zal zitten. Nu kunnen we Lozano nog voor 40/50 miljoen verkopen onder het mom van 'hij wordt nóg beter'.
Met de Jong kan je nu na een goed seizoen in een keer 10/12 miljoen vangen. Dat zijn bedragen die je voor beide jongens niet meer gaat krijgen.

Dan is de vraag natuurlijk. Gaan we er zonder deze twee dusdanig op achteruit en kunnen we dat met de 40 miljoen winst die PSV maakt niet beter investeren? Aangezien we met Malen, Bruma en Gakpo drie vleugelspelers van een aardig niveau hebben en daarnaast nog mauro en Aboukhlal met eventueel Pereiro voor de vleugels mag je dan concluderen dat er genoeg doelpunten van de vlanken zullen komen komend seizoen. Lammers heeft bewezen veel te kunnen scoren en kan De Jong zn plek overnemen op basis van afgelopen seizoen.

Je hebt geen zekerheden. Maar als je naar de toekomst kijkt is een verkoop van Lozano erg logisch. Je hebt nu de middelen om hem op te vangen en kan het transfergeld goed gebruiken om de gehele selectie een niveau omhoog te pompen (door bijvoorbeeld 15 miljoen in een enorm talent als Lyanco te steken...)
 
Ik zie de verkoop van Lozano net zoals die van Luuk de Jong meer als een investering voor de club. Ik zie PSv niet meer zo veel vangen voor Lozano als deze zomer. Volgend seizoen is hij 24 wat betekend dat er steeds minder rek (potentieel) in hem zal zitten. Nu kunnen we Lozano nog voor 40/50 miljoen verkopen onder het mom van 'hij wordt nóg beter'.
Met de Jong kan je nu na een goed seizoen in een keer 10/12 miljoen vangen. Dat zijn bedragen die je voor beide jongens niet meer gaat krijgen.

Dan is de vraag natuurlijk. Gaan we er zonder deze twee dusdanig op achteruit en kunnen we dat met de 40 miljoen winst die PSV maakt niet beter investeren? Aangezien we met Malen, Bruma en Gakpo drie vleugelspelers van een aardig niveau hebben en daarnaast nog mauro en Aboukhlal met eventueel Pereiro voor de vleugels mag je dan concluderen dat er genoeg doelpunten van de vlanken zullen komen komend seizoen. Lammers heeft bewezen veel te kunnen scoren en kan De Jong zn plek overnemen op basis van afgelopen seizoen.

Je hebt geen zekerheden. Maar als je naar de toekomst kijkt is een verkoop van Lozano erg logisch. Je hebt nu de middelen om hem op te vangen en kan het transfergeld goed gebruiken om de gehele selectie een niveau omhoog te pompen (door bijvoorbeeld 15 miljoen in een enorm talent als Lyanco te steken...)

Ja, als een voetballer 24 is hij inderdaad over zijn top en wordt er echt geen bedrag over de 12 miljoen meer betaald.

Ik denk dat het meer met prestaties te maken heeft hoor.
Blijft Lozano hij wordt topscorer, P.S.V. dringt door tot de het hoofdtoernooi van de CL en wordt ook kampioen.
Lozano laat zich hierbij goed zien dan beur je zo maar 70 miljoen.

Speelt P.S.V. volgend jaar bagger en wint niks waarbij Lozano zich noet positief onderscheid dan moet je blij zijn met 15 miljoen.
 
Ja, als een voetballer 24 is hij inderdaad over zijn top en wordt er echt geen bedrag over de 12 miljoen meer betaald.

Ik denk dat het meer met prestaties te maken heeft hoor.
Blijft Lozano hij wordt topscorer, P.S.V. dringt door tot de het hoofdtoernooi van de CL en wordt ook kampioen.
Lozano laat zich hierbij goed zien dan beur je zo maar 70 miljoen.

Speelt P.S.V. volgend jaar bagger en wint niks waarbij Lozano zich noet positief onderscheid dan moet je blij zijn met 15 miljoen.

40 miljoen met een standaarddeviatie van 25-30 miljoen wanneer Lozano nog een seizoen blijft. Scenario 2 is waarschijnlijker dan scenario 1, dus mij lijkt het ook het moment om Lozano te verkopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan