Algemene transfergeruchten

Het is goed dat je een aantal zaken relativeert. Maar je redeneert hier 100% vanuit wishful thinking. Dat hopen we eigenlijk allemaal, dit wat jij schrijft maar Ajax gaat iig betere spelers halen dan PSV. Zij hebben namelijk geld, zoveel dat ze een Promes tegemoet kunnen komen in zijn salariseisen. En zo kunnen ze ook andere spelers halen. De basis zal veel beter zijn dan wat PSV ooit kan betalen. Waar je het over hebt is het groepsproces. Ten Hag heeft vorig jaar laten zien gegroeid te zijn als manager. En hij verzamelt veel ex-Twente spelers niet voor niets om zich heen. Die gaan voor hem door het vuur.

Ja ze halen betere spelers, vorig jaar hadden ze ook meer geld en haalde ze o.a. Kristensen, Magallán en moesten ze de reservekeeper (Lamprou) repareren door de 3de keeper van Benfica huren.
Niet alles wat je met veel geld koopt is goud.

Welke oud spelers haalt hij allemaal van FC Twente die daar onder Ten Hag gespeeld hebben?
 
Ja ze halen betere spelers, vorig jaar hadden ze ook meer geld en haalde ze o.a. Kristensen, Magallán en moesten ze de reservekeeper (Lamprou) repareren door de 3de keeper van Benfica huren.
Niet alles wat je met veel geld koopt is goud.
Zij kunnen het zich veroorloven om 5-6 miskopen te hebben, dat is het verhaal. En als je 10 spelers haalt, dan zullen er 4-5 spelers tussen zitten die wel het gewenste niveau hebben wat je nastreeft. PSV kan dat zich niet veroorloven. We zitten al in zak en as door onze grote miskoop Romero. Dat geeft de verhoudingen aan. Uiteindelijk kun je de kampioenschappen gewoon kopen. Dat bewees PSV vroeger en dat bewijst Ajax nu. De tijd dat ze spelers van het kaliber Duarte en Gudlej gingen halen is allang voorbij. Ze komen nu shoppen bij de concurrent! Dat is machtsvertoon ten top...
 
Ja die was doortastend, een terugkoop clausule van jawel 12 miljoen bij Angelino

Je kunt ook zeggen: toch wel knap van Brands. En constructie waarmee PSV binnen één jaar 7 miljoen verdient (voor 5 gekocht meen ik?) op een speler die het vorig seizoen leuk deed bij NAC, maar waar je nog maar van moest zien of en hoe hij zich staande zou houden bij PSV.
 
Ik vind de aankopen van Ajax nog helemaal niet zo spannend, Promes is redelijk bij alle andere moet het allemaal nog maar blijken.
Bovendien raken ze de nodige kwaliteit kwijt.

Ajax heeft geld zat maar het is niet zo dat ik hem een speler vind die het elftal zo erg verder help. In Rusland was hij een koning kiest met sevilla toch een redelijk veilige middenstap zou je denken. Mislukt daar net zoals hij in oranje mislukt. En nu gaat hij naar Ajax. Heb het idee dat het net zon jankert als Berghuis wordt.
 
Je kunt ook zeggen: toch wel knap van Brands. En constructie waarmee PSV binnen één jaar 7 miljoen verdient (voor 5 gekocht meen ik?) op een speler die het vorig seizoen leuk deed bij NAC, maar waar je nog maar van moest zien of en hoe hij zich staande zou houden bij PSV.

Kan inderdaad, maar dan vind ik het heel minimalistisch uitgevoerd. 12 miljoen is veel te weinig, de som heb ik hier al eens uitgelegd en wil niet in herhaling vallen.
Maar City heeft nu goedkoop een goede back en P.S.V. heeft ze een jaar geholpen met het doorstaan van de Financial Fair regels.
Daarbij kan ik me niet voorstellen dat die 12 Miljoen door Brands is voorgesteld denk dat het inderdaad door City ingezet, daar had dan minimaal 25 miljoen moeten komen staan.

Nu wordt je een dag voor de voorbereiding begint ineens geconfronteerd dat je linksback vertrekt en je hebt niks zelfs geen onderhandelingspositie.
Op die manier is het onmogelijk een elftal te bouwen of lange termijnvisie te ontwikkelen.

Voor 12 miljoen is het haast onmogelijk om een fatsoenlijke ervaren back te halen die er meteen staat in verband met de CL voorronde en juist daar valt het geld te verdienen (wel meer als 7 miljoen).
 
Leuk lijstje van voormalig Oranje spelers die allen wellicht een transfer willen maken deze zomer:
https://www.vi.nl/nieuws/waar-ligt-de-toekomst-van-deze-elf-oranje-internationals#_=_

Ga er van uit dat PSV met verschillende van deze spelers heeft gesproken/gaat spreken deze zomer.

Voor wat ik weet heeft P.S.V. uit dat lijstje gesproken met Pieters.
Verder is Van Ginkel nog steeds geblesseerd of aan het revalideren dus dat gaat hem denk ik niet worden.
Wellicht Willems en of Bruma al is die laatste wel weer blessures rijker geworden in de Bundesliga.

Overige spelers uit het lijstje zijn denk ik totaal niet in beeld bijvoorbeeld Vorm en Narsingh.
Of te duur bijvoorbeeld Fosu.

Andere (oud) internationals waar contact mee is (geweest) zijn Strootman en Robben tevens is Afellay vastgelegd.
 
Kan inderdaad, maar dan vind ik het heel minimalistisch uitgevoerd. 12 miljoen is veel te weinig, de som heb ik hier al eens uitgelegd en wil niet in herhaling vallen.
Maar City heeft nu goedkoop een goede back en P.S.V. heeft ze een jaar geholpen met het doorstaan van de Financial Fair regels.
Daarbij kan ik me niet voorstellen dat die 12 Miljoen door Brands is voorgesteld denk dat het inderdaad door City ingezet, daar had dan minimaal 25 miljoen moeten komen staan.

Nu wordt je een dag voor de voorbereiding begint ineens geconfronteerd dat je linksback vertrekt en je hebt niks zelfs geen onderhandelingspositie.
Op die manier is het onmogelijk een elftal te bouwen of lange termijnvisie te ontwikkelen.

Voor 12 miljoen is het haast onmogelijk om een fatsoenlijke ervaren back te halen die er meteen staat in verband met de CL voorronde en juist daar valt het geld te verdienen (wel meer als 7 miljoen).
Meen je dit nou werkelijk?? Denk je echt dat als Brands tegen ManCity had gezegd, 25m of anders niet, dat ManCity dan bibberend had gezegd, 'dat is goed Marcel, sorry. Of dat ze hadden gezegd: 'dan niet, verkopen of verhuren we hem aan een andere club'. Ik denk toch echt het laatste.

En dan had Brands kwaad weg moeten lopen, en dan Buttner moeten halen, een speler waarbij wij wel de voorwaarden kunen bepalen. En was je daar blijer mee geweest dan 6.5m en een jaar Angelino?

Ik ben het uiteraard wel met je eens dat het zuur is, en dat de regels eigenlijk zo zouden moeten zij dat dit nite kan. Maar ja.
 
Meen je dit nou werkelijk?? Denk je echt dat als Brands tegen ManCity had gezegd, 25m of anders niet, dat ManCity dan bibberend had gezegd, 'dat is goed Marcel, sorry. Of dat ze hadden gezegd: 'dan niet, verkopen of verhuren we hem aan een andere club'. Ik denk toch echt het laatste.

En dan had Brands kwaad weg moeten lopen, en dan Buttner moeten halen, een speler waarbij wij wel de voorwaarden kunen bepalen. En was je daar blijer mee geweest dan 6.5m en een jaar Angelino?

Ik ben het uiteraard wel met je eens dat het zuur is, en dat de regels eigenlijk zo zouden moeten zij dat dit nite kan. Maar ja.

Ik bedoel te zeggen dat de 12 Miljoen niet van Brands komt dus van City, dan zou ik het niet gek vinden als de kopende partij zegt 25 miljoen en dan had je ergens in het midden uitgekomen.

Tuurlijk hoeft City niet te bibberen maar je hoeft toch ook niet 100% te handelen naar hun wensen.
Bedenk wel zij moesten toen verkopen in verband met financial fair play.
Angelino had toen 2 seizoen NAC erop zitten 5 miljoen was een leuke prijs die marktconform was. Die 12 wie je nu krijgt is dat niet omdat Angelino ondertussen spaan jeugdinternational is en een jaar voor het kampioenschap gespeeld heeft en CL ervaring heeft opgedaan.

De discussie is ook niet liever Angelino of Buttner, de discussie is dat het een slecht deal was/is.
 
694


'Van den Berg ondergaat woensdag medische keuring in Engeland'

Sepp van den Berg verlaat PEC Zwolle voor Liverpool. Volgens de Daily Telegraph wordt de talentvolle verdediger woensdag medisch gekeurd. Van den Berg zal het komende jaar de tijd krijgen om te wennen, waarna het in het seizoen 2020/21 de bedoeling is dat hij aansluit bij de eerste selectie.
 
694


'Van den Berg ondergaat woensdag medische keuring in Engeland'

Sepp van den Berg verlaat PEC Zwolle voor Liverpool. Volgens de Daily Telegraph wordt de talentvolle verdediger woensdag medisch gekeurd. Van den Berg zal het komende jaar de tijd krijgen om te wennen, waarna het in het seizoen 2020/21 de bedoeling is dat hij aansluit bij de eerste selectie.

Begrijpelijk als je door zo'n ploeg gepolst wordt dat je dat mooier vindt dan PSV, maar of dat verstandig is voor je ontwikkeling weet ik niet. Teveel jonge spelers vertrekken te vroeg en hoor je vervolgens niets meer van.
 
Voor wat ik weet heeft P.S.V. uit dat lijstje gesproken met Pieters.
Verder is Van Ginkel nog steeds geblesseerd of aan het revalideren dus dat gaat hem denk ik niet worden.
Wellicht Willems en of Bruma al is die laatste wel weer blessures rijker geworden in de Bundesliga.

Overige spelers uit het lijstje zijn denk ik totaal niet in beeld bijvoorbeeld Vorm en Narsingh.
Of te duur bijvoorbeeld Fosu.

Andere (oud) internationals waar contact mee is (geweest) zijn Strootman en Robben tevens is Afellay vastgelegd.
Ik lees nergens dat PSV Pieters benaderd zou hebben. Pieters zei zelf dat hij de verwachting had [grootheidswaanzin] ,dat PSV hem zou gaan benaderen, nu PSV problemen heeft in de verdediging. Vooralsnog is dat, naar mijn weten, niet gebeurd., anders zie ik graag een link van je tegemoet.
 
Ik lees nergens dat PSV Pieters benaderd zou hebben. Pieters zei zelf dat hij de verwachting had [grootheidswaanzin] ,dat PSV hem zou gaan benaderen, nu PSV problemen heeft in de verdediging. Vooralsnog is dat, naar mijn weten, niet gebeurd., anders zie ik graag een link van je tegemoet.

Alstublieft.
Benaderd/gesproken wil nog niet zeggen dat er aanbieding ligt natuurlijk.

https://www.ed.nl/psv/ook-naam-van-...bij-psv-in-zoektocht-naar-linksback~a41000b3/

https://www.psvinside.nl/psv-staat-positief-tegenover-terugkeer-erik-pieters/
 
Een degelijke, ervaren en transfervrije linksback met een achtergrond bij de mooiste club van Nederland?
Ik wil juist een aanvallende back die ook verdedigend zijn mannetje staat. Angelino bezat die kwaliteiten, hoewel ik hem als linkermiddenvelder had gebruikt, met zijn aanvallende kwaliteiten. Verdedigend liet hij nogal eens wat steken vallen, vandaar.
 
De discussie is dat het een slecht deal was/is.

Ik denk dat het de enige manier was om überhaupt een deal met City te krijgen.
Die principes van 'meer vragen, dan komt de prijs ergens in het midden uit'; denk jij dat Brands die niet kent? En niet al bij deze deal heeft toegepast?
 
Ik denk dat het de enige manier was om überhaupt een deal met City te krijgen.
Die principes van 'meer vragen, dan komt de prijs ergens in het midden uit'; denk jij dat Brands die niet kent? En niet al bij deze deal heeft toegepast?

Als ik de prijzen zie die wij voor Guardado en Moreno gekregen hebben denk ik inderdaad dat Brands deze niet altijd even goed toepast.
 
Als ik de prijzen zie die wij voor Guardado en Moreno gekregen hebben denk ik inderdaad dat Brands deze niet altijd even goed toepast.

Ook daar geldt volgens mij hetzelfde als bij Angeliñho: gelimiteerde transfersom is onderdeel van het totaalpakket. Zonder lage transfersom hadden Guardado en Moreno waarschijnlijk nooit in Eindhoven gespeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan