Algemene transfergeruchten

Ik denk dat het de enige manier was om überhaupt een deal met City te krijgen.
Die principes van 'meer vragen, dan komt de prijs ergens in het midden uit'; denk jij dat Brands die niet kent? En niet al bij deze deal heeft toegepast?

Was het met Alex de tank niet een vergelijkbare opzet (maar dan met lagere bedragen)?
 
Ook daar geldt volgens mij hetzelfde als bij Angeliñho: gelimiteerde transfersom is onderdeel van het totaalpakket. Zonder lage transfersom hadden Guardado en Moreno waarschijnlijk nooit in Eindhoven gespeeld.

Yep. Maar er zal iets moeten veranderen. Dubbeltjes worden op deze manier nooit kwartjes.
 
Als ik de financiën bij PSV zou beheren , en zou weten van een bod van 50M voor Lozano uit Napels, dan zou bij mij de telefoon, en dus ook bij Napoli, roodgloeiend staan, om de transfer erdoor te drukken. Volgens mij gaan Gerbrands, JDJ en de RVC aangevuld door de TS, liever barbecueën, stappen, vissen of bingoën. Brands was juist wél doortastend. Zijn vertrek naar Everton laat een grote leemte achter bij PSV, qua technisch/financieel beleid.

Ik denk dat je met dit beleid laat zien hoe hard je die miljoenen nodig hebt ipv 50m juist 35m krijgt omdat je alle onderhandeling eruit haalt en jezelf wanhopig opstelt tov napoli.
 
Kan inderdaad, maar dan vind ik het heel minimalistisch uitgevoerd. 12 miljoen is veel te weinig, de som heb ik hier al eens uitgelegd en wil niet in herhaling vallen.
Maar City heeft nu goedkoop een goede back en P.S.V. heeft ze een jaar geholpen met het doorstaan van de Financial Fair regels.
Daarbij kan ik me niet voorstellen dat die 12 Miljoen door Brands is voorgesteld denk dat het inderdaad door City ingezet, daar had dan minimaal 25 miljoen moeten komen staan.

Nu wordt je een dag voor de voorbereiding begint ineens geconfronteerd dat je linksback vertrekt en je hebt niks zelfs geen onderhandelingspositie.
Op die manier is het onmogelijk een elftal te bouwen of lange termijnvisie te ontwikkelen.

Voor 12 miljoen is het haast onmogelijk om een fatsoenlijke ervaren back te halen die er meteen staat in verband met de CL voorronde en juist daar valt het geld te verdienen (wel meer als 7 miljoen).

Het probleem is naar mijn idee dat wanneer psv die clausule van 12m niet geaccepteerd had de deal gewoon afgeketst was en we met zn allen aan het zeuren waren geweest waarom psv in vredesnaam weer een seizoen in durfde te gaan zonder echte linksback.
 
Ik wil juist een aanvallende back die ook verdedigend zijn mannetje staat. Angelino bezat die kwaliteiten, hoewel ik hem als linkermiddenvelder had gebruikt, met zijn aanvallende kwaliteiten. Verdedigend liet hij nogal eens wat steken vallen, vandaar.
Dat wil iedereen, maar dan moet die er wel zijn. Als dat niet kan, ben ik best tevreden met een ervaren verdediger, die zeker niet mislukt is in engeland, en die op Nl elftal nivo gespeeld heeft.
 
Dat wil iedereen, maar dan moet die er wel zijn. Als dat niet kan, ben ik best tevreden met een ervaren verdediger, die zeker niet mislukt is in engeland, en die op Nl elftal nivo gespeeld heeft.
Als jij vertrouwen hebt in het aanstellen van Pieters, dan heb ik er al wat meer vrede mee...
 
Wat zou ik Moreno graag terug zien bij Psv.

Zeker maar dat wordt een moeilijk verhaal.
Destijds voor het astronomische bedrag van 5,7 miljoen vertrokken naar AS Roma, toen voor 6 miljoen doorverkocht aan Real Sociedad die er zeker de hoofdprijs voor wil hebben dus dat wordt zeker rondom de 10 miljoen. Daarbij nog het salaris van deze speler en

Sarcasme mode aan

de afspraak dat hij daarna voor 3 stuivers en een kauwgomlolly mag vertrekken want tja anders komen dit soort spelers nooit naar P.S.V.

Sarcasme mode uit
 
Bruma blijkbaar toch naar PSV. Dat bericht zag ik niet meer aankomen. Blijkbaar heeft PSV de middelen om zoveel geld uit te geven aan een positie waar de nood niet het hoogst is.

Dan zullen we in de verdediging ook nog investeringen mogen verwachten......

Dusss…...:
  • Wesley Hoedt mag weg van Southampton. Celta lijkt optie tot koop niet gelicht te hebben. Zou 12 mln waard zijn en dat zal niet méér worden als speler weg mag. Bij PSV kan hij CL spelen en zich misschien zelfs in het Nederlands elftal spelen;
  • Pieters erbij voor de breedte;
  • En dan nog een RCV voor 10-15 mln.
Voorlopig vertrekt er nog niemand , dan hebben we ineens toch een sterke selectie:
Unnerstal, Zoet, Ruiter
Dumfries, Teze, top-RCV, Sainsbury, Hoedt, Viergever, Pieters
Rosario, Sadilek, Henrix, Gutierrez, Afellay, Ihattaren, Mauro, Thomas
Bergwijn, Abouhklal, De Jong, Lammers, Piroe, Lozano, Gakpo, Malen

(a)
 
Met Bruma en de geruchten rondom Berghuis, vrees ik dat we Robben niet gaan zien.

Of Berghuis komt voor de 10 positie, wat hijzelf aangegeven heeft te willen spelen. Dus als vervanger van Pereiro.
 
Bruma blijkbaar toch naar PSV. Dat bericht zag ik niet meer aankomen. Blijkbaar heeft PSV de middelen om zoveel geld uit te geven aan een positie waar de nood niet het hoogst is.

Dan zullen we in de verdediging ook nog investeringen mogen verwachten......

Dusss…...:
  • Wesley Hoedt mag weg van Southampton. Celta lijkt optie tot koop niet gelicht te hebben. Zou 12 mln waard zijn en dat zal niet méér worden als speler weg mag. Bij PSV kan hij CL spelen en zich misschien zelfs in het Nederlands elftal spelen;
  • Pieters erbij voor de breedte;
  • En dan nog een RCV voor 10-15 mln.
Voorlopig vertrekt er nog niemand , dan hebben we ineens toch een sterke selectie:
Unnerstal, Zoet, Ruiter
Dumfries, Teze, top-RCV, Sainsbury, Hoedt, Viergever, Pieters
Rosario, Sadilek, Henrix, Gutierrez, Afellay, Ihattaren, Mauro, Thomas
Bergwijn, Abouhklal, De Jong, Lammers, Piroe, Lozano, Gakpo, Malen

(a)

En dan vergeet je in de selectie Bruma nog :grin:
 
Bruma blijkbaar toch naar PSV. Dat bericht zag ik niet meer aankomen. Blijkbaar heeft PSV de middelen om zoveel geld uit te geven aan een positie waar de nood niet het hoogst is.

Dan zullen we in de verdediging ook nog investeringen mogen verwachten......

Dusss…...:
  • Wesley Hoedt mag weg van Southampton. Celta lijkt optie tot koop niet gelicht te hebben. Zou 12 mln waard zijn en dat zal niet méér worden als speler weg mag. Bij PSV kan hij CL spelen en zich misschien zelfs in het Nederlands elftal spelen;
  • Pieters erbij voor de breedte;
  • En dan nog een RCV voor 10-15 mln.
Voorlopig vertrekt er nog niemand , dan hebben we ineens toch een sterke selectie:
Unnerstal, Zoet, Ruiter
Dumfries, Teze, top-RCV, Sainsbury, Hoedt, Viergever, Pieters
Rosario, Sadilek, Henrix, Gutierrez, Afellay, Ihattaren, Mauro, Thomas
Bergwijn, Abouhklal, De Jong, Lammers, Piroe, Lozano, Gakpo, Malen

(a)

Ja!! Iemand anders die Hoedt ook haalbaar acht! Verder komt Bruma ook, dus Lozano of Bergwijn moeten eigenlijk weg, maar naar waar..?
Wordt vervolgt.
 
Bruma blijkbaar toch naar PSV. Dat bericht zag ik niet meer aankomen. Blijkbaar heeft PSV de middelen om zoveel geld uit te geven aan een positie waar de nood niet het hoogst is.

Dan zullen we in de verdediging ook nog investeringen mogen verwachten......

Dusss…...:
  • Wesley Hoedt mag weg van Southampton. Celta lijkt optie tot koop niet gelicht te hebben. Zou 12 mln waard zijn en dat zal niet méér worden als speler weg mag. Bij PSV kan hij CL spelen en zich misschien zelfs in het Nederlands elftal spelen;
  • Pieters erbij voor de breedte;
  • En dan nog een RCV voor 10-15 mln.
Voorlopig vertrekt er nog niemand , dan hebben we ineens toch een sterke selectie:
Unnerstal, Zoet, Ruiter
Dumfries, Teze, top-RCV, Sainsbury, Hoedt, Viergever, Pieters
Rosario, Sadilek, Henrix, Gutierrez, Afellay, Ihattaren, Mauro, Thomas
Bergwijn, Abouhklal, De Jong, Lammers, Piroe, Lozano, Gakpo, Malen

(a)
Luckassen vergeten?
 
Ik zie eerder Lyanco komen dan Hoedt.
Die prijs die Torino noemt is puur verkooppraat. Voor 7,5 miljoen heb je hem al hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan