Vitesse - PSV | Zondag 7 april | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben ook helemaal klaar met dat negatieve gezeik hier. Ik dacht aanvankelijk dat het hier anders was na soortgelijke taferelen op het PSV Netwerk, maar dat kwam waarschijnlijk alleen doordat de resultaten nog 100% waren toen ik me hier aanmeldde. Kritisch mag, dat ben ik ook. Maar zogenaamde 'supporters' die zich trots op de borst kloppen omdat ze puntenverlies al hadden zien aankomen, voortdurend de hele selectie verrot schelden en niet uitgepraat raken over het onverslaanbare, almachtige Ajax (evenveel punten als wij): :fy:

Het zal niemand wat boeien, maar ik heb het wel gezien hier.
Ik begrijp je punt, maar je zit op een forum met allemaal verschillende karakters die er op hun eigen manier mee omgaan en op reageren. In de echte wereld kan je vrienden selecteren op hun karakter wat op een forum niet kan. Je hebt hier de mogelijkheid om mensen op je negeerlijst te zetten dus een beetje invloed heb je er wel op. Iedereen tevreden houden kan niet dus of je moet me op de negeerlijst zetten, of accepteren en meelezen dat ik Zoet een gigantische eikel vind, mede en vooral door zijn gebrek aan zelfkritiek, en dat ik Jorrit meer een speler vind voor FC Eindhoven ?
 
Ben immiddels over de ergste teleurstelling heen. Als je realistisch analyseert concurreren we tegen het sterkste Ajax in langer dan 10 jaar. Ik vervloekte PSV regelmatig in de De Boer tijdperk toen Ajax met een zwakke selectie en saai voetbal 4 jaar achter elkaar voorkwam dat PSV kampioen werd. Dat was ronduit schandalig. Dat we nu afgetroefd worden na 29 wedstrijden tegen een financieel oppermachtige Ajax met twee Barca spelers in spe en spelers als Ziyech, Neres en Tadic is het echt geen schande.

We balanceren al sinds de winterstop over een koord en dat is vaak goed gegaan maar het is een kwestie van tijd dat het mis zou gaan. Ik hoop dat PSV er zelf alles aan doet om een misstap van Ajax af te straffen. Laten we hopen dat dit moment komt wat niet helemaal uit te sluiten is aangezien Ajax op 3 fronten nog strijdt.
 
En jij denkt dat ik blij word dat zij beter zijn en het beter doen? Nee maar ik zeg en herhaal het wel, en volg ze ook omdat het de concurrent is. Ik zit goed bij PSV dus, maar ik heb wel de ballen om toe te geven dat wij hun veters niet eens mogen strikken.

En dat gaat straks ook blijken, wij met 0 prijzen en hun met 2, wij die trots zijn op psv maar de rest kent het niet of heeft er schijt aan, terwijl zij de harten en geld veroveren in Europa.

Jullie mogen je positief uitleven, ik leg de vinger op de pijnlijke plekken of ik zeg niks.

Helemaal met je eens ik ben al supporter van PSV toen de L-side er nog was, mag je dan kritisch zijn, maar als je hier realistisch bent ben je meteen een ajaks supporter. Als er een club is waar ik een bloedhekel aan heb zijn het de 020tigers. Ik heb het vanmiddag voor de wedstrijd al aangegeven dat wij als we tweede worden een prima seizoen hebben gehad en veel punten hebben gehaald. Ik kan ook tevreden zijn als je niet kampioen wordt.
Ik zie dat men er voor strijd maar het is gewoon op! en we hebben te veel middelmaat in ons team of wil je Tadic en Zyech vergelijken met Hendrix en Rossario? Ik begin het zelfs een beetje sneu te vinden mensen die zeiken over de scheidsrechters, KNVB, commentator en aan ons realisten. Het ligt overal aan behalve aan PSV zelf. CL was prima competitie een 7.5 en de beker daar heb ik me aan geërgerd. Dus evengoed trost op MIJN club.
 
Oh. Lijkt me leuk dan, als je ' PSV fan ' bent, en je loopt iedere jaar hier te roepen dat Ajax kampioen gaat worden. Dacht die in 2016 zeker ook?
Quagmire heeft wat mij betreft laten zien een PSV fan te zijn. Misschien is het uit angst en zelfbescherming dat hij dat soort dingen roept? Of hij is gewoon heel negatief? Je hebt ook cynische fans. Laten we niet hier voor elkaar gaan bepalen wat een fan wel of niet mag zeggen allemaal.
 
Quagmire heeft wat mij betreft laten zien een PSV fan te zijn. Misschien is het uit angst en zelfbescherming dat hij dat soort dingen roept? Of hij is gewoon heel negatief? Je hebt ook cynische fans. Laten we niet hier voor elkaar gaan bepalen wat een fan wel of niet mag zeggen allemaal.

Precies, ben je positief de ben je een blinde fanboy, ben je negatief dan ben je een ajaksupporter. Lijkt bijna een politieke discussie waar rechts en links ook voor van alles en nog wat uit worden gemaakt. De waarheid ligt natuurlijk in het midden. We zijn allemaal boeren, en willen het beste voor ONS PSV.
 
Ik ben ook helemaal klaar met dat negatieve gezeik hier. Ik dacht aanvankelijk dat het hier anders was na soortgelijke taferelen op het PSV Netwerk, maar dat kwam waarschijnlijk alleen doordat de resultaten nog 100% waren toen ik me hier aanmeldde. Kritisch mag, dat ben ik ook. Maar zogenaamde 'supporters' die zich trots op de borst kloppen omdat ze puntenverlies al hadden zien aankomen, voortdurend de hele selectie verrot schelden en niet uitgepraat raken over het onverslaanbare, almachtige Ajax (evenveel punten als wij): :fy:

Het zal niemand wat boeien, maar ik heb het wel gezien hier.
Komop, kijk door de zeikers heen, dr zijn dr ook zat positief danwel neutraal. (wil niet met alleen de zeikers achterblijven....)
 
Quagmire heeft wat mij betreft laten zien een PSV fan te zijn. Misschien is het uit angst en zelfbescherming dat hij dat soort dingen roept? Of hij is gewoon heel negatief? Je hebt ook cynische fans. Laten we niet hier voor elkaar gaan bepalen wat een fan wel of niet mag zeggen allemaal.
Precies. Indekken tegen pijn is hoe de mens werkt. We dragen schoenen omdat we weleens onze voeten kunnen beschadigen, we kijken links, rechts, links voordat we oversteken om van mogelijk pijn bespaard te blijven. Sommige mensen schieten daar iets in door zoals Kwakkie die vast de teleurstelling vooraf neemt zodat het achteraf wat meevalt. Je kan dit ook omschrijven als negatief, maar de persoon in kwestie doet dat niet bewust.
 
Ben immiddels over de ergste teleurstelling heen. Als je realistisch analyseert concurreren we tegen het sterkste Ajax in langer dan 10 jaar. Ik vervloekte PSV regelmatig in de De Boer tijdperk toen Ajax met een zwakke selectie en saai voetbal 4 jaar achter elkaar voorkwam dat PSV kampioen werd. Dat was ronduit schandalig. Dat we nu afgetroefd worden na 29 wedstrijden tegen een financieel oppermachtige Ajax met twee Barca spelers in spe en spelers als Ziyech, Neres en Tadic is het echt geen schande.

We balanceren al sinds de winterstop over een koord en dat is vaak goed gegaan maar het is een kwestie van tijd dat het mis zou gaan. Ik hoop dat PSV er zelf alles aan doet om een misstap van Ajax af te straffen. Laten we hopen dat dit moment komt wat niet helemaal uit te sluiten is aangezien Ajax op 3 fronten nog strijdt.

Mee eens Retro, PSV draait een redelijk goed seizoen. Fair enough.
Ik heb alleen het idee dat er echt meer in zit. Je hoeft niet met Jorrit 'FC Eindhoven' Hendrix op het middenveld te spelen. Maar dat doet MVB wel. Elke keer weer bewijzen dat De Grote Vertrager Op Het Middenveld weer iets trager is dan de vorige wedstrijd. Lieve jongen, daar niet van, maar hoort niet thuis in kampioensteam.
MVB had spatjes omdat hij bovenaan stond. Terwijl een eerlijke analyse uitwijst dat het middenveld na de winter ondermaats presteert. Nu zijn we eindelijk zover dat je het niet meer zelf in handen hebt. Een logisch gevolg van mindere voetballers opstellen. Teleurstelling zit hem met name in die gemiste kans.
 
Kunnen we stoppen met elkaar in de haren vliegen? Ik ben er helemaal klaar mee dat we iedere wedstrijd meer bezig zijn met elkaar af te zeiken op een duidelijk biased mening dan dat we gewoon ons hart luchten en een discussie kunnen voeren met zij die je wel mag. Ja I know waarschijnlijk snapt niemand wat ik net zei maar ik ben er klaar mee. Met 999 andere supporters naar Vitesse geweest en ik heb geen seconde het gevoel gehad dat we de handdoek in de ring hebben gegooid. MAAR WEET JE WAT?! Achteraf is iedereen wel realistisch, maar dat laten we niet merken omdat we als 'blinde fanboys' voor de KLEUREN DE CLUB EN DE STAD strijden.

Fijne dag. Ik heb een leuke Awayday gehad maar wel een klote seizoen om op terug te blikken :FP::fy:
 
Kunnen we stoppen met elkaar in de haren vliegen? Ik ben er helemaal klaar mee dat we iedere wedstrijd meer bezig zijn met elkaar af te zeiken op een duidelijk biased mening dan dat we gewoon ons hart luchten en een discussie kunnen voeren met zij die je wel mag. Ja I know waarschijnlijk snapt niemand wat ik net zei maar ik ben er klaar mee. Met 999 andere supporters naar Vitesse geweest en ik heb geen seconde het gevoel gehad dat we de handdoek in de ring hebben gegooid. MAAR WEET JE WAT?! Achteraf is iedereen wel realistisch, maar dat laten we niet merken omdat we als 'blinde fanboys' voor de KLEUREN DE CLUB EN DE STAD strijden.

Fijne dag. Ik heb een leuke Awayday gehad maar wel een klote seizoen om op terug te blikken :FP::fy:
Yesssss! Zo hoort het! Positief zijn er is nog niets verloren en zolang het kan blijven strijden en aanmoedigen!
 
Ik ben ook helemaal klaar met dat negatieve gezeik hier. Ik dacht aanvankelijk dat het hier anders was na soortgelijke taferelen op het PSV Netwerk, maar dat kwam waarschijnlijk alleen doordat de resultaten nog 100% waren toen ik me hier aanmeldde. Kritisch mag, dat ben ik ook. Maar zogenaamde 'supporters' die zich trots op de borst kloppen omdat ze puntenverlies al hadden zien aankomen, voortdurend de hele selectie verrot schelden en niet uitgepraat raken over het onverslaanbare, almachtige Ajax (evenveel punten als wij): :fy:

Het zal niemand wat boeien, maar ik heb het wel gezien hier.
Ik snap het wel. Sommige vind ik ook wel een beetje provoceren hierin.

Ik zie wel steeds meer mensen die realistisch reageren. Ze bestaan dus toch op dit forum. :clap:(Y)
Ik heb echt een hekel aan het woord 'realistisch' in deze context. Zie bovenstaande wat betreft provoceren. Het is prima kritiek te hebben maar ik word een beetje moe van het uitmaken voor blinde supporters en wij zijn realistisch gedoe. Dat is iets totaal anders dan denken dat Ajax kampioen word.

Btw, aan de andere kant ook hoor. Als iemand zegt dat Ajax beter is om hem dan voor Ajax supporter uit te maken is ook nergens voor nodig.
 
Ik zie wel steeds meer mensen die realistisch reageren. Ze bestaan dus toch op dit forum. :clap:(Y)
T is heel simpel, we hebben een lange tijd op 1 gestaan terwijl een andere klup de gedoodverfde kampioen was. Ook nu is het ook nog niet beslist, worden we 2e hebben we ons best gedaan (op het bekerdebacle na).
Totdat de race gelopen is blijf ik hoop houden. Spelers op hun niveau afzeiken ben ik niet zo van, leg daar liever de schuld bij aankoop / scouting. Wel moeten spelers zich gewoon t snot voor de ogen lopen en dat is te weinig gebeurd. Als we 2e blijven hebben we het niet hier laten liggen of vorige week. Wel tegen Emmen, Heerenveen en Utrecht, dat was gewoon onwaardig qua inzet, zeker de laatste 2 in de 1e helft.
 
Ik vind het dit seizoen gewoon zonde dat we te weinig wedstrijden hebben waarvan je gewoon het gevoel hebt...dit komt helemaal goed...nu toch vaak het Cocu gevoel (billenknijpen tot laatst). Aan het begin van het seizoen, met het vertrek van oa Arias en Van Ginkel en zonder echte CV versterkingen, had ik nooit gedacht dat we nog zo lang zouden meedoen.

Positief is wel dat er al wat jeugdspelers aan de deur kloppen. Waarbij vooral Sadilek en Ihataren me toekomstige basisspelers lijken.
 
Het is zo jammer dat juist de verbindingsspeler, Gutieriez, zo tegen valt. Zeker ook vandag was PSV gewoon gevaarlijk als Lozano in de diepte kon gaan. Maar ook gek, voor wedstrijdritme, dat Gutierez niet eens kansen krijgt bij een 3 - 0 voorsprong.
 
Het is zo jammer dat juist de verbindingsspeler, Gutieriez, zo tegen valt. Zeker ook vandag was PSV gewoon gevaarlijk als Lozano in de diepte kon gaan. Maar ook gek, voor wedstrijdritme, dat Gutierez niet eens kansen krijgt bij een 3 - 0 voorsprong.
Kan mij niet eens meer heugen wanneer wij zo riant voorstonden :confused:
 
Het is zo jammer dat juist de verbindingsspeler, Gutieriez, zo tegen valt. Zeker ook vandag was PSV gewoon gevaarlijk als Lozano in de diepte kon gaan. Maar ook gek, voor wedstrijdritme, dat Gutierez niet eens kansen krijgt bij een 3 - 0 voorsprong.
Hij valt niet tegen. We hebben een trainer die graag met meerdere kuitenbijters speelt maar telkens weer zichzelf tegen komt... Alleen een trainer met lef gaat met Guti spelen en kiest voor naar voren denken i.p.v. op de ballen afpakken en gokken op de lange bal op Luuk. Guti verdedigt niet mee, hoor ik vaak. Alsof Ziyech, Tadic of Neres wel meeverdedigen...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan