Vitesse - PSV | Zondag 7 april | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
6fF0Udv.png
 
Wéér een cruciaal duel. Hopelijk gaat Willem II vlammen en wij de 3 punten in Arnhem. 1-3 :PSV:
 
Wéér een cruciaal duel. Hopelijk gaat Willem II vlammen en wij de 3 punten in Arnhem. 1-3 :PSV:
Ik denk meer aan een 2-3 eindstand...Vitesse is toch wel van ander kaliber dan PEC en Vitesse speelt thuis voor eigen publiek, dus ik denk dat Zoet wel een paar keer zal moeten grabbelen....maar als Mark met dezelfde basisopstelling start als tegen PEC en daarna dezelfde wissels inbrengt in de 2e helft, dan denk ik wel dat PSV er uiteindelijk met de 3 punten op zak huiswaarts keert naar Eindhoven....dus, eindstand 2-3 !!
 
Ik denk meer aan een 2-3 eindstand...Vitesse is toch wel van ander kaliber dan PEC en Vitesse speelt thuis voor eigen publiek, dus ik denk dat Zoet wel een paar keer zal moeten grabbelen....maar als Mark met dezelfde basisopstelling start als tegen PEC en daarna dezelfde wissels inbrengt in de 2e helft, dan denk ik wel dat PSV er uiteindelijk met de 3 punten op zak huiswaarts keert naar Eindhoven....dus, eindstand 2-3 !!
Dat "eigen publiek" is vaak niet waar te nemen in dat stadion..
 
De statistieken spreken in ons voordeel, maar het is nooit een dikke winst. Weet allemaal nog wel de 0-1 van Hendrix in de laatste minuut. Laten we het aub sneller beslisssen en hopen dat Isak Ajax velt en tegen ons absent is :grin:
 
Hopelijk wel. De statistieken spreken vooralsnog duidelijk in het voordeel van PSV. Maar het blijft (gelukkig) sport.

Doordat je die (gelukkig) er tussen plaatst lijkt het net alsof je hoopt dat Vitesse eens gaat winnen. Ik heb Vitesse niet hoger zitten dan Willem II op dit moment, maar het blijft een uitwedstrijd, en dat vindt dit PSV toch maar weer eng deze tweede seizoenshelft. Alles behalve winst is dodelijk, dus het moet wel.
 
Doordat je die (gelukkig) er tussen plaatst lijkt het net alsof je hoopt dat Vitesse eens gaat winnen. Ik heb Vitesse niet hoger zitten dan Willem II op dit moment, maar het blijft een uitwedstrijd, en dat vindt dit PSV toch maar weer eng deze tweede seizoenshelft. Alles behalve winst is dodelijk, dus het moet wel.
Ha nee, natuurlijk niet. Maar het mooie aan sport is toch dat het uiteindelijk onvoorspelbaar is. Al maken de budgetverschillen de voorspelbaarheid wel groter.
 
Doordat je die (gelukkig) er tussen plaatst lijkt het net alsof je hoopt dat Vitesse eens gaat winnen. Ik heb Vitesse niet hoger zitten dan Willem II op dit moment, maar het blijft een uitwedstrijd, en dat vindt dit PSV toch maar weer eng deze tweede seizoenshelft. Alles behalve winst is dodelijk, dus het moet wel.

Helemaal mee eens. Slechts 9 punten uit 6 uitwedstrijden deze jaargang en van het positieve doelsaldo van 10-9 word ik ook niet vrolijk.
Een must-win ook omdat Ajax hoopt dat hier puntverlies uit ontstaat. Daarna 2 ogenschijnlijke makkelijke thuiswedstrijden.
 
Doordat je die (gelukkig) er tussen plaatst lijkt het net alsof je hoopt dat Vitesse eens gaat winnen. Ik heb Vitesse niet hoger zitten dan Willem II op dit moment, maar het blijft een uitwedstrijd, en dat vindt dit PSV toch maar weer eng deze tweede seizoenshelft. Alles behalve winst is dodelijk, dus het moet wel.
Die uitwedstrijden waren in de eerste seizoenshelft ook vaak eng. Maar dan wonnen we nog in de laatste minuten.
 
Laatst bewerkt:
0-2

Ik zie wel groei namelijk. Rosario heeft z'n ritme weer te pakken en ook Hendrix en Dumfries lijken door hun ergste dip heen te zijn.
De 0 wordt weer makkelijker gehouden. Zwolle heeft 2x op doel geschoten? En ook tegen Ajax eigenlijk weinig kansen weggegeven (wel weer 2 doelpunten, dat is dan wel weer zuur).

Als Lozano en Bergwijn niet op dreef zijn, dan mag van mij wel Gakpo eerder gebracht worden. Wat een heerlijke voorzet heeft die in de benen.
 
Die uitwedstrijden waren in de eerste seizoenshelft ook vaak eng. Maar dan wonnen we nog in de laatste minuten.

Klopt. Het liep ook toen vaak voor geen meter en wonnen dan nipt, maar ik zag toen wel meer een PSV met een smoel. Er zat wel pit in. Nu is het toch vaak wat labiel en inspiratieloos wat je voorgeschoteld krijgt, zowel uit als thuis overigens, en dat geeft de toeschouwer doorgaans niet echt vertrouwen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan