PSV - PEC Zwolle | Donderdag 4 april | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Staat tegenover dat niemand hier live Ajax kijkt en dus geen idee heeft hoevaak zij echt voordeel hebben van de VAR.
Persoonlijk vind ik dat minder interessant. Ik kan op die VAR geen pijl trekken. Ik zie dingen waarin ik denk VAR waar ben je en de VAR waarschijnlijk een plas pauze heeft, terwijl ik op andere momenten denk tjonge hoe sterk is die bak koffie geweest om zo diep te gaan.

M.A.W. Laat eens zien welke momenten beoordeelt worden. Want of het nou iemand is die vaak valt of niet, dat is nou net iets wat je als VAR WEL kunt beoordelen!
 
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL DE LUUK DE JONG!

(ja hij valt in herhaling.... maar het klinkt zo lekker)
 
Zonder m te willen jinxen, onze balans tegen Vitesse in Arnhem is erg positief..
Ik heb ooit (als inwoner van Arnhem) de wedstrijd (als PSV supporter) in het Vitesse vak bekeken. Ik weet nog dat van Beveren op doel stond en dat PSV verloor.... Dat was mijn eerste en enige live duel in een stadion, totdat ik zo'n 10 jaar later de thuiswedstrijden van PSV kon bezoeken...

Ik heb wel vertrouwen in PSV maar vanzelfsprekend zal het niet gaan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan