PSV - PEC Zwolle | Donderdag 4 april | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nee dat klopt. Je moet je per wedstrijd ook afvragen in hoeverre je een balafpakker nodig hebt of een kansencreerder.
Ik ben van mening dat je er altijd minimaal 1 nodig hebt. Maar ik ben dan ook niet van de "Jan Mulder - lekker allemaal aanvallen"-stroming.
 
Nu heb ik altijd het die dat Hendrix een balafpakker en werker is, en in mijn beleving is Guti dat niet. Dus dat die twee uitwisselbaar zijn zie ik nog niet zo.
Maar dan vraag ik me af waarom Guti met zoveel bombarie is binnengehaald? Om Lozano te pamperen?
 
Ik heb alleen de eerste helft gekeken, maar Lozano gaf voorzetten die echt in en in triest waren. Heeft hij zichzelf nog gerevancheerd in de tweede helft?
 
Nu heb ik altijd het die dat Hendrix een balafpakker en werker is, en in mijn beleving is Guti dat niet. Dus dat die twee uitwisselbaar zijn zie ik nog niet zo.

Je zou eens wat attractiever en aanvallender kunnen spelen bijvoorbeeld :rolleyes: Om maar eens wat te noemen. Ik vind Hendrix een echte PSV’er maar nadat Guardado is vertrokken haalt hij nog maar zelden dat niveau en verdedigend (en daar staat ie voor volgens mij) is hij te traag, dekt te vaak de verkeerde kant en voegt in dat opzicht dan ook weinig toe. Dus denk ik dat je net zo goed Guti eens op kan stellen. En zeker tegen zwakkere ploegen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan