PSV - PEC Zwolle | Donderdag 4 april | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
NYKbB9A.png
 
Nou maar hopen dat ze zich hiervoor kunnen opladen. En dat Van Bommel met een goed strijdplan komt...
 
Als ik PSV-speler was zou ik na gisteren zo pissed off zijn dat PEC alle hoeken van het veld te zien krijgt en binnen een kwartier 3-0 achter staat.

Maar het zal wel weer 1-0 in de 89e minuut worden.
 
Ajax kan dus komende week tweemaal koploper worden. Er van uitgaande dat beide clubs beide wedstrijden winnen. Kijken hoe onze club daar mee kan omgaan.
 
Ik heb er eigenlijk weinig vertrouwen in, maar uiteraard blijf ik hopen op een gunstig resultaat voor PSV....wordt weer ouderwets Billenknijpen , weinig spannende momenten, maar Lucky PSV pakt uiteindelijk de 3 punten. Eindstand: 2-1 ...
 
Wordt een relatief eenvoudige overwinning. Een typische 2-0 wedstrijd. Kopbal Luuk uit een dood spelmoment, en nog een goal uit de omschakeling in blessuretijd. Bergwijn.
 
1-1. Laatste minuut Paal binnenkantje paal. Krijg er de rillingen van als ik eraan denk. Maar even serieus, PSV beleeft momenteel slechtse fase in de competitie uitgerekend wanneer een gelijkspel fataal kan zijn met AZ uit als laatste wedstrijd van het seizoen. Het belooft weer een thriller te worden tot het einde.
 
1-1. Laatste minuut Paal binnenkantje paal. Krijg er de rillingen van als ik eraan denk. Maar even serieus, PSV beleeft momenteel slechtse fase in de competitie uitgerekend wanneer een gelijkspel fataal kan zijn met AZ uit als laatste wedstrijd van het seizoen. Het belooft weer een thriller te worden tot het einde.

Op doelsaldo geen kampioen worden, tegen AZ. Je kan er een zeker symboliek in zien.
Niet dat ik er op hoop, uiteraard.
 
Misschien een grote bril van papier maken op Oost speciaal voor Pol. Misschien snapt hij het dan :sneaky:
 
Ja, dan zal hij wel in het voordeel van PSV gaan fluiten.

Prima dat Van der Ende er nu over begint.

Al zie ik van Boekel er dan wel weer voor aan dat hij PSV zeker geen "cadeautjes" gaat geven om de schijn van Wiedergutmachungsschnitzel te vermijden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan