PSV - PEC Zwolle | Donderdag 4 april | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nu ben ik nog meer overtuigd dat ajaks kampioen gaat worden :/ wat een slappe hap en totaal plan en inspiratieloos. Het komt wel goed houding gaat ons nekken.

Jij bent er al 3 jaar van overtuigd dat Ajax kampioen wordt. Al die jaren is Ajax alleen kampioen van Noord Holland geworden. :rolleyes:
 
Ik heb ooit (als inwoner van Arnhem) de wedstrijd (als PSV supporter) in het Vitesse vak bekeken. Ik weet nog dat van Beveren op doel stond en dat PSV verloor.... Dus ik kijk wat altijd minder optimistisch naar deze uit wedstrijd.
Das wel ff geleden.
2-4
0-2
0-1
0-1
1-2
waren de 5 voorgaande wedstrijden.
 
De VAR toont alleen maar de inconsequentie aan. Laat 10 scheidsrechters naar dezelfde situatie kijken en je krijgt verschillende interpretaties. Sterker, Van Boekel als VAR beoordeelt een situatie anders dan wanneer hij op het veld staat.
 
De VAR toont alleen maar de inconsequentie aan. Laat 10 scheidsrechters naar dezelfde situatie kijken en je krijgt verschillende interpretaties. Sterker, Van Boekel als VAR beoordeelt een situatie anders dan wanneer hij op het veld staat.
Nou ik zie de gelijkenis van Van Boekel als VAR en als scheids juist duidelijk terug in deze wedstrijd.(Falend)
Alleen is een VAR(zoals vandaag) en dan ook nog van Boekel niet iets wat je wil hebben indien 2 ploegen gelijkwaardig zijn. Hij nekt in dat geval PSV.
 
De VAR toont alleen maar de inconsequentie aan. Laat 10 scheidsrechters naar dezelfde situatie kijken en je krijgt verschillende interpretaties. Sterker, Van Boekel als VAR beoordeelt een situatie anders dan wanneer hij op het veld staat.

Pol van Boekel is ziende blind. :cool::zien: Hij verlaat het stadion met een blindengeleidehond en een stok.

images
 
Allereerst wil ik graag FOX en de programmeur van onze geliefde bond bedanken voor een doordeweekse wedstrijd om 18:30. 4 uur weg van het werk, in alle haast om 5 uur in de auto. Om vervolgens om vijf over half 7 (normaal 40 minuten rijden) eindelijk een parkeerplekje te hebben.

Gelukkig maar dat de spelers wel rekening houden met de werkende mens en de eerste helft op hun gemakje doen. Zoals altijd in de tweede helft richting onze kant een leukere pot gezien. Mooie doelpunten en telkens word ik weer blij van het nieuwe talent dat we rond hebben lopen!
 
Volle ergernis weer met die kut VAR. Zuivere strafschoppen zien ze niet maar ze zijn er als de kippen bij om PSV te naaien steeds. Hoeveel doelpunten zijn er ondertussen al afgekeurd van PSV? Hoeveel strafschoppen niet gegeven? Het begint een beetje lachwekkend te worden die willekeur van de VAR en scheidsrechter. Nog irritanter is het dat van Boekel afgelopen zondag over alles valt zolang het Ajax betrof maar nu als scheidsrechter dezelfde situaties beoordeeld als ‘niks aan de hand’. Dan ben je dus een grote lul. En dat je dan gesteund wordt door de nog grotere droeftoeter van Egmond zegt genoeg. De VAR zou een verbetering moeten zijn maar in veel situaties functioneert het absoluut onvoldoende. Waarschijnlijk te wijten aan gebrek aan kunde van degenen die achter het scherm zitten. Die kunnen normaal ook al niet fluiten dus waarom zouden ze achter zo’n scherm wel de goede beslissingen kunnen nemen????

Het begint wel echt te stinken nu. Ik denk dat als je er de statistieken bijpakt dat het zomaar eens zou kunnen dat PSV de meeste goals afgekeurd heeft gekregen via de VAR. Ook bij de statistiek van situaties waarbij PSV benadeelt wordt door de tegenstander en een VAR uitkomst zou hebben geboden, maar dat er om wat voor reden dan ook niet eens naar gekeken wordt zal PSV er torenhoog bovenuit steken denk ik zo. Kan gewoon niet meer bijhouden hoevaak LdJ of Lozano al een vrije trap of penalty had moeten krijgen maar dat er niet eens naar gekeken wordt en dat de scheids het gelijk wegwuift. Sommigen zeggen dat het komt door hun geklaag, maar als scheidsrechters dat meenemen in hun beslissingen zijn ze dus niet meer objectief en dus niet geschikt om hun vak uit te voeren.
 
Zal ik ze dan maar doen? ?

Zoet: 6. Niks te doen gehad.

Dumfries: 7. Prima, wel jammer dat hij niet meer zo vaak naar voren dendert als in z'n eerste half jaar.
Schwaab: 6. Degelijk.
Viergever: 6. Iets minder dan Schwaab, maar wel in orde.
Angeliño: 6. Ik begin die effect balletjes toch zo zat te worden... Verder prima wedstrijd.

Hendrix: 7. Eén van z'n betere wedstrijden wat mij betreft. Probeerde in balbezit echt wat toe te voegen. Niet altijd succesvol, maar in ieder geval echt een bijdrage geleverd.
Rosario: 8. Goed. Veel onderscheppingen, fel en een aantal mooie passes.
Pereiro: 8. Nogmaals, zeg het me maar als ik me weer dingen heb zitten inbeelden, maar nagenoeg alle aanvallen beginnen bij hem en blijft een genot om naar te kijken.

Bergwijn: 7. Leek een ongelukkige pot te spelen, maar werd iets beter in de tweede helft. Zo een goal is wel een vol punt hoger waard. Wauw.
De Jong: 8. Goed en belangrijk.
Lozano: 6. Zeer ongelukkig in z'n acties, veel balverlies. Wel heel aanwezig, fel en dreigend.

Goede minuten van de invallers. Slechte beurt van Van Boekel, al speelt m'n gevoel van afgelopen zondag ook mee.
 
Het was weer eens genieten van Pereiro vandaag. Nee, hij doet lang niet alles goed en ja, hij droomt wel eens even weg, maar dit zijn toch de spelers waarvoor je naar het stadion komt? En die bovendien de hele ploeg beter laat spelen? Wat mij betreft is hij de meest ondergewaardeerde speler uit de geschiedenis van PSV. Hoe mooi had het afgelopen zondag kunnen aflopen als hij had meegedaan, al was het maar na de rode kaart van Mazraoui?

Ook mooi hoe vanavond het hele stadion applaudisseerde toen hij werd uitgeroepen tot MotM. Maar tegelijkertijd dacht ik: jullie zijn dezelfde mensen die hem weer uitfluiten als er eens een paar passjes niet aankomen...
 
Zal ik ze dan maar doen? ?

Zoet: 6. Niks te doen gehad.

Dumfries: 7. Prima, wel jammer dat hij niet meer zo vaak naar voren dendert als in z'n eerste half jaar.
Schwaab: 6. Degelijk.
Viergever: 6. Iets minder dan Schwaab, maar wel in orde.
Angeliño: 6. Ik begin die effect balletjes toch zo zat te worden... Verder prima wedstrijd.

Hendrix: 7. Eén van z'n betere wedstrijden wat mij betreft. Probeerde in balbezit echt wat toe te voegen. Niet altijd succesvol, maar in ieder geval echt een bijdrage geleverd.
Rosario: 8. Goed. Veel onderscheppingen, fel en een aantal mooie passes.
Pereiro: 8. Nogmaals, zeg het me maar als ik me weer dingen heb zitten inbeelden, maar nagenoeg alle aanvallen beginnen bij hem en blijft een genot om naar te kijken.

Bergwijn: 7. Leek een ongelukkige pot te spelen, maar werd iets beter in de tweede helft. Zo een goal is wel een vol punt hoger waard. Wauw.
De Jong: 8. Goed en belangrijk.
Lozano: 6. Zeer ongelukkig in z'n acties, veel balverlies. Wel heel aanwezig, fel en dreigend.

Goede minuten van de invallers. Slechte beurt van Van Boekel, al speelt m'n gevoel van afgelopen zondag ook mee.
Pereiro puntje erbij, Hendrix puntje eraf en dan zijn we het eens. ;)
 
Zal ik ze dan maar doen? ?

Zoet: 6. Niks te doen gehad.

Dumfries: 7. Prima, wel jammer dat hij niet meer zo vaak naar voren dendert als in z'n eerste half jaar.
Schwaab: 6. Degelijk.
Viergever: 6. Iets minder dan Schwaab, maar wel in orde.
Angeliño: 6. Ik begin die effect balletjes toch zo zat te worden... Verder prima wedstrijd.

Hendrix: 7. Eén van z'n betere wedstrijden wat mij betreft. Probeerde in balbezit echt wat toe te voegen. Niet altijd succesvol, maar in ieder geval echt een bijdrage geleverd.
Rosario: 8. Goed. Veel onderscheppingen, fel en een aantal mooie passes.
Pereiro: 8. Nogmaals, zeg het me maar als ik me weer dingen heb zitten inbeelden, maar nagenoeg alle aanvallen beginnen bij hem en blijft een genot om naar te kijken.

Bergwijn: 7. Leek een ongelukkige pot te spelen, maar werd iets beter in de tweede helft. Zo een goal is wel een vol punt hoger waard. Wauw.
De Jong: 8. Goed en belangrijk.
Lozano: 6. Zeer ongelukkig in z'n acties, veel balverlies. Wel heel aanwezig, fel en dreigend.

Goede minuten van de invallers. Slechte beurt van Van Boekel, al speelt m'n gevoel van afgelopen zondag ook mee.
Zat in het stadion dus wellicht niet alles goed gezien maar ik vond Hendriks een drama, foute passes, spel vertragen en vaak volledig verkeerd opgesteld. Voor de rest wel eens met je beoordeling (Gakpo heeft trouwens een prachtige voorzet in zijn benen)
 
Over VAR gesproken: dat voordeel i.g.v. op één lijn, dat was al niet veel, maar kunnen we nu wel helemaal afschaffen toch? Tenminste: voor iedereen behalve Michiel's knapen.
Nou onvoorstelbaar hè. Nauwelijks te zien, maar dan toch afkeuren.
Das wel ff geleden.
2-4
0-2
0-1
0-1
1-2
waren de 5 voorgaande wedstrijden.
Een van die is prima voor zondag :)
Zal ik ze dan maar doen? ?

Zoet: 6. Niks te doen gehad.

Dumfries: 7. Prima, wel jammer dat hij niet meer zo vaak naar voren dendert als in z'n eerste half jaar.
Schwaab: 6. Degelijk.
Viergever: 6. Iets minder dan Schwaab, maar wel in orde.
Angeliño: 6. Ik begin die effect balletjes toch zo zat te worden... Verder prima wedstrijd.

Hendrix: 7. Eén van z'n betere wedstrijden wat mij betreft. Probeerde in balbezit echt wat toe te voegen. Niet altijd succesvol, maar in ieder geval echt een bijdrage geleverd.
Rosario: 8. Goed. Veel onderscheppingen, fel en een aantal mooie passes.
Pereiro: 8. Nogmaals, zeg het me maar als ik me weer dingen heb zitten inbeelden, maar nagenoeg alle aanvallen beginnen bij hem en blijft een genot om naar te kijken.

Bergwijn: 7. Leek een ongelukkige pot te spelen, maar werd iets beter in de tweede helft. Zo een goal is wel een vol punt hoger waard. Wauw.
De Jong: 8. Goed en belangrijk.
Lozano: 6. Zeer ongelukkig in z'n acties, veel balverlies. Wel heel aanwezig, fel en dreigend.

Goede minuten van de invallers. Slechte beurt van Van Boekel, al speelt m'n gevoel van afgelopen zondag ook mee.
Hèhè, dat werd tijd. Weer eens een beoordeling van Der Muzikant Leuk! Ook leuk dat Hendrix goed beoordeeld wordt. Ik vond hem ook wel aardig vandaag. Maar wat een klasse liet Sultan Mo weer ff zien.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan