Hoezo? Ik vind het wel mooi. Lokale bedrijven, dat doet het goed bij de familiaire sfeer van PSV. Toch?

Als je niemand anders hebt, of niemand die wilt betalen wat je vraagt dan doe je dit soort 'armoedige en creatieve' dingen, je komt als nog op je gewenste 6m maar de weg er naar toe mag je als armoedig bestempelen. Een beetje club fixt een sponsor voor langere termijn, of als je iets voorstelt had je heus wel bedrijven gehad op de backup lijst die willen aansluiten wanneer de kans vrij komt.

PSV had dus niks blijkbaar, dan komt dit
 
Lol, ineens komt deze pagina niet meer door het filter van mijn werk voor "depicting sex". Ik bedoel, het shirt is best aardig, maar zo goed als sex vind ik t toch niet :ROFL:

Wellicht wordt t filter getriggerd door IPF die het heeft over Wallen?:lmao:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als je niemand anders hebt, of niemand die wilt betalen wat je vraagt dan doe je dit soort 'armoedige en creatieve' dingen, je komt als nog op je gewenste 6m maar de weg er naar toe mag je als armoedig bestempelen. Een beetje club fixt een sponsor voor langere termijn, of als je iets voorstelt had je heus wel bedrijven gehad op de backup lijst die willen aansluiten wanneer de kans vrij komt.

PSV had dus niks blijkbaar, dan komt dit
Het is nu:
7 miljoen door deze partijen
1,5 miljoen door Energie direct
Is bij elkaar 8,5 miljoen en dus veel meer dan toen.
Bovendien ben je niet meer afhankelijk van 1 partij die wellicht een keer afhaakt. En een Jumbo wordt steeds groter en groter.
 
Lol, ineens komt deze pagina niet meer door het filter van mijn werk voor "depicting sex". Ik bedoel, het shirt is best aardig, maar zo goed als sex vind ik t toch niet :ROFL:

Wellicht wordt t filter getriggerd door IPF die het heeft over Wallen?:lmao:
PSV is gewoon altijd seks. ;)
 
Grappig. In het teaserfilmpje op staat een fractie van een seconde Pablo Rosario met een shirt waarop alleen 'Brainport Eindhoven' staat, dus zonder 'Metropoolregio'. Zie screenshot. Waarschijnlijk was dit het eerste idee en hebben ze later besloten om 'Metropoolregio' toe te voegen.

Bekijk bijlage 920

Hahah, bijzonder. Zie dat het toch wel logisch is, eigenlijk. Waarschijnlijk wilden ze het zelf ook gewoon even op een shirt zien voordat ze de definitieve conclusie trokken. Met deze tekst trek je denk ik te snel de conclusie dat Brainport een bedrijf is.
 
Heb de persconferentie gezien, en merk wel dat ik wel enthousiast ben. Het idee erachter lijkt mij sterk, er komt meer geld binnen en het ziet er een stuk beter uit dan energiedirect. Vooral ook omdat het een infrastructuur is voor sponsoring en samenwerking, meer dan slechts een sponsorcontract voor X jaar, waarna je weer op zoek moet.
 
Aangezien Philips niet meer terugkomt op de originele manier, is dit wat mij betreft een prima oplossing in de tijd van lelijke shirtsponsors. Ik ben enthousiast.

Exact. Als je al ziet wat voor een trieste bedrijven er op de shirts van de allergrootste clubs staan, dan kun je alleen maar dromen van een sponsor met een band met de regio. En, net als vroeger, gewoon letters op het shirt. Geen kleuren, geen logo's. (Y)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik ben positief gestemd. Het is een uitstekende deal voor PSV. :D
Dit betreft een sterk samenwerkingsverband van meerdere jaren.

Link
PSV kiest met ingang van komende zomer voor een innovatieve, vernieuwende samenwerking met het bedrijfsleven. ASML, Philips, High Tech Campus Eindhoven, VDL Groep en Jumbo Supermarkten verbinden zich onder de naam Metropoolregio Brainport Eindhoven als premium partner aan PSV.
De partijen hebben de ambitie om samen de regio nóg prominenter op de kaart te zetten als wereldleider in kennis, hightech en innovatie. Deze hechte regionale samenwerking komt als Metropoolregio Brainport Eindhoven tot uiting op de shirts van PSV.
 
Nou, ik krijg deze naam niet uit mijn strot, maar het is al véél beter dan een energieboer of gokbedrijf - en echt iets om als regio trots op te zijn.

Suggestie: waarom niet alleen 'Brainport'?

Ik vermoed omdat de kijker die niet op de hoogte is dan slechts het vermoeden zal krijgen dat er een bedrijf met de naam Brainport hoofdsponsor van PSV is. Nu wordt er duidelijk(er) gemaakt dat het om een regionaal iets gaat.
 
Ik vermoed omdat de kijker die niet op de hoogte is dan slechts het vermoeden zal krijgen dat er een bedrijf met de naam Brainport hoofdsponsor van PSV is. Nu wordt er duidelijk(er) gemaakt dat het om een regionaal iets gaat.

Maar dat wordt dan toch juist daardoor een begrip? Het is anders zo'n mond vol... Vraag me af of je het shirt nog wel ziet...
 
Nou, als alleen Brainport en Eindhoven groot zijn, en dat neuzelige metropoolgedoe klein, (dat er alleen maar op moet om de één of andere marketingmanager of plaatselijke verdorde ambtenaar tevreden te houden) kan het de goedkeuring van De Bondscoach dragen.

Als we in Europese wedstrijden Metropolisregion i.p.v. Metropolisregio krijgen keur ook ik het goed.
 
Als je niemand anders hebt, of niemand die wilt betalen wat je vraagt dan doe je dit soort 'armoedige en creatieve' dingen, je komt als nog op je gewenste 6m maar de weg er naar toe mag je als armoedig bestempelen. Een beetje club fixt een sponsor voor langere termijn, of als je iets voorstelt had je heus wel bedrijven gehad op de backup lijst die willen aansluiten wanneer de kans vrij komt.

PSV had dus niks blijkbaar, dan komt dit

Inovatief en nieuw op sponsor gebied is m.i. Vooruitstrevend top bedrijven investeren voor onbepaalde tijd in onze club. Heeft absoluut aantrekkingskracht om andere bedrijven in dit eco netwerk te binden. Uniek en slim in deze moderne tijd, top gedaan boys.
 
Als je niemand anders hebt, of niemand die wilt betalen wat je vraagt dan doe je dit soort 'armoedige en creatieve' dingen, je komt als nog op je gewenste 6m maar de weg er naar toe mag je als armoedig bestempelen. Een beetje club fixt een sponsor voor langere termijn, of als je iets voorstelt had je heus wel bedrijven gehad op de backup lijst die willen aansluiten wanneer de kans vrij komt.

PSV had dus niks blijkbaar, dan komt dit

Tjezus, vind jij ooit in je leven wel eens iets gewoon leuk of fijn? Volgens mij, als een of ander lief, klein nichtje van jou een tekening maakt, en aan jou geeft, dan zeg jij: dat zijn toch geen armen en benen? Dat lijken wel harken! Kom op, doe maar eens overnieuw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan