Wat zijn nog mooie ‘normale’ sponsoren? Rakuten? Als dit op deze wijze lukt heb je een fraaie sponsor, waarbij ik aanneem het ook financieel in orde is.

Zie Feyenoord die toch nog steeds met 'losse' bedrijven werkt als hoofdsponsor. Eerst Opel, nu Droomparken. Gaat toch ook om 6 miljoen, wat niet eens zo heel ver af staat van wat PSV wenst te ontvangen. Dan ben ik dus wel heel benieuwd of het initiële uitgangspunt van PSV ook was om een single hoofdsponsor te vinden voor 6-8 miljoen. Want als dat niet lukt terwijl zelfs Feyenoord het wel kan...

En zoals gezegd, dat is echt niet om negatief te doen. Ik vind dit in de basis een mooi en innovatief concept.
 
Dat Metropoolregio is weer zo tenenkrommend ..

Wel logisch, anders gaan veel mensen zich afvragen of Brainport een bedrijf is.

Vraag me wel af hoe ze dit nou precies vorm hebben gegeven v.w.b. de bredere sponsorinkomsten. Deze bedrijven waren natuurlijk allemaal al een aardig grote sponsor, ook al stonden ze niet op het shirt. Hebben ze daar dan allemaal zo'n 2 miljoen bovenop gegooid?
 
Werkt de link naar PSV.tv bij jullie wel?

Het is een mond vol zo op t shirt. Maar goed, regionaal eb meer geld. Alles beter dan ener...nl
 
Ben benieuwd hoe het stylisch word,

>0 is t beeldmerk van brainport Eindhoven als ik Google.

Kan je als "meer dan niks" lezen (referrerend aan de Amsterdammers) of als "op weg naar niks" voor de anti's. Of je ziet er een schreeuwend mannetje/fan in.

1Ew7TvmO.jpg
 
Het idee, lijkt me goed. Beetje jammer dat ze de stagiair hebben gevraagd of hij even het logo in Arial Bold kon maken

BSV Eindhoven!
 
Het idee, lijkt me goed. Beetje jammer dat ze de stagiair hebben gevraagd of hij even het logo in Arial Bold kon maken

BSV Eindhoven!

Prima om het lekker strak te houden toch? Toch ook wel fantastisch om Eindhoven op de borst te hebben staan i.p.v. iets als energiedirect.nl, of Droomparken (Feyenoord).
 
Gave sponsor als je het mij vraagt; de grote bedrijven van de regio. Had het wel leuker gevonden als ze het ">O"-logo hadden gebruikt in plaats van alleen de tekst.

Veel belangrijker is echter de vraag wat dit nou in 't laatje gaat brengen :)
 
Jumbo is het werk van die vd Wallen die zelf aandelen heeft in dat bedrijf volgens mij. Maar ook de partijen bij elkaar brengen is echt zijn werk. Hij is de man met poen en contacten.
 
Erger dan pruts Energiedirect.nl kon het nooit worden, maar dit is toch ook wel weer een teleurstelling en teken van armoede helaas.
 
Erger dan pruts Energiedirect.nl kon het nooit worden, maar dit is toch ook wel weer een teleurstelling en teken van armoede helaas.
Hoezo? Ik vind het wel mooi. Lokale bedrijven, dat doet het goed bij de familiaire sfeer van PSV. Toch?
 
Voorheen betaalde EnergieDirect 6,5 miljoen euro per jaar....nu het samen 5 bedrijven zijn, mag ik aannemen dat het totale bedrag per jaar richting de 10 miljoen euro zal zijn, elk bedrijf ca. 2 miljoen euro in de gezamenlijke sponsorenpot...?? (a):maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan