Nou, als alleen Brainport en Eindhoven groot zijn, en dat neuzelige metropoolgedoe klein, (dat er alleen maar op moet om de één of andere marketingmanager of plaatselijke verdorde ambtenaar tevreden te houden) kan het de goedkeuring van De Bondscoach dragen.
Op 38 seconden van het promotiefilmpje hebben ze "Metropoolregio" weggelaten. Vind ik er beter uitzien. Zie printscreen.
 

Bijlagen

  • printscreen.png
    printscreen.png
    280,3 KB · Weergaven: 18
Ik vind het een lap tekst zo op een shirt.
Maar een mooi en creatief idee met veel potentie! Het levert meer op dan als je er een energie (bedrijf) direct erop zet....
En ach je had ook van een fout energiebedrijf naar, jawel “Droomparken” kunnen gaan.

Mooi dat het regionale provincie gevoel hiermee gestimuleerd wordt! Als verfrieste export Brabander zeggen behalve Jumbo en Philips de bedrijven me niet veel behalve van wat ik er hier de afgelopen jaren over heb gelezen, maar toch mooi!
 
Tjezus, vind jij ooit in je leven wel eens iets gewoon leuk of fijn? Volgens mij, als een of ander lief, klein nichtje van jou een tekening maakt, en aan jou geeft, dan zeg jij: dat zijn toch geen armen en benen? Dat lijken wel harken! Kom op, doe maar eens overnieuw.

‘Niet goed.’
En dat je daarna alleen nog het geluid van scheurend papier hoort.
 
Stukken beter dan Energiedirect.nl natuurlijk, dit. Ben verbaasd dat de betrokken partijen er mee in hebben gestemd. Miljoenen inleggen zonder met naam benoemd te worden op het shirt is toch wel bijzonder.

Rest me alleen de vraag in welke zin Jumbo ook maar iets met Brainport Eindhoven te maken heeft. High Tech Campus, ASML, Philips en in mindere mate VDL kun je er nog op betrekken, maar een supermarktketen. Nee, niet zo.
 
Stukken beter dan Energiedirect.nl natuurlijk, dit. Ben verbaasd dat de betrokken partijen er mee in hebben gestemd. Miljoenen inleggen zonder met naam benoemd te worden op het shirt is toch wel bijzonder.

Rest me alleen de vraag in welke zin Jumbo ook maar iets met Brainport Eindhoven te maken heeft. High Tech Campus, ASML, Philips en in mindere mate VDL kun je er nog op betrekken, maar een supermarktketen. Nee, niet zo.
Eens. Dat verbaasde mij op zich ook al. Leuk die tekst op het shirt, maar dan ken je nog de bedrijven niet. In principe profiteren dan misschien de andere bedrijven in de brainport ook?
 
Eens. Dat verbaasde mij op zich ook al. Leuk die tekst op het shirt, maar dan ken je nog de bedrijven niet. In principe profiteren dan misschien de andere bedrijven in de brainport ook?
Stukken beter dan Energiedirect.nl natuurlijk, dit. Ben verbaasd dat de betrokken partijen er mee in hebben gestemd. Miljoenen inleggen zonder met naam benoemd te worden op het shirt is toch wel bijzonder.

Rest me alleen de vraag in welke zin Jumbo ook maar iets met Brainport Eindhoven te maken heeft. High Tech Campus, ASML, Philips en in mindere mate VDL kun je er nog op betrekken, maar een supermarktketen. Nee, niet zo.

Jumbo is van oudsher natuurlijk een Brabants bedrijf met een directeur die altijd veel interesse heeft in sport (Golf, Autosport,Wielrennen) en nu dus ook voetbal.
De familie van Eerd weet daar heus wel commercieel voordeel uit te halen, laat dat maar aan ze over.
 
Gerbrands heeft verklaard dat er nog een buitenlandse partij was die significant bedrag wilde betalen als hoofdsponsor. Alleen dat die niet bij de kernwaarden van PSV paste en dat de fans zich er niet mee zouden kunnen identificeren. Juist ja, want wat hebben we genoten van onze huidige hoofdsponsor de laatste 3 seizoenen !:xp:
 
Gerbrands heeft verklaard dat er nog een buitenlandse partij was die significant bedrag wilde betalen als hoofdsponsor. Alleen dat die niet bij de kernwaarden van PSV paste en dat de fans zich er niet mee zouden kunnen identificeren. Juist ja, want wat hebben we genoten van onze huidige hoofdsponsor de laatste 3 seizoenen !:xp:
Ben wel benieuwd wat voor partij het was. Gokplatform? AeroMexico?
 
Stel, Ajax wil onze shirtspnsor worden met de tekst 'Ajax is de beste' voor 17 miljoen per jaar, 5 jaar lang, ofwel 1 uitgaande transfer voor ze. Moeten we dat doen?
 
Tjezus, vind jij ooit in je leven wel eens iets gewoon leuk of fijn? Volgens mij, als een of ander lief, klein nichtje van jou een tekening maakt, en aan jou geeft, dan zeg jij: dat zijn toch geen armen en benen? Dat lijken wel harken! Kom op, doe maar eens overnieuw.

Oww maak je maar geen zorgen ik vermaak me prima, ook met simpele dingen in het leven, genoeg vreugde :D
Maar jullie hier zijn extreem pro/positief met alles en iedereen wat gelinkt is aan PSV, ik focus me dan liever op de andere donkere kant er van. Als PSV geen een sponsor had gevonden, zouden jullie hier de boel nog steeds goed praten. Want wij zijn de beste, leukste, mooiste, alle andere zijn sukkels omdat ze niet op onze shirt willen, het kan nooit aan ons of PSV liggen :horns:

Nu is een noodmaatregel bij gebrek aan beter ( die toevallig financieel iets beter uit pakt ) ineens creatief en innovatief.. :rolleyes:
Energiedirect.nl was kut en betaalde kut, maar als PimolWOK uit Hong Hong sponsor word en 8m betaald zeg ik prima, ik zet me trots aan de kant voor geld, maar de boel steeds goedpraten omdat iets 'toevallig' zo/goed uitpakt met Brainport is te makkelijk.

Samengevat, ik vind dit grappig en creatief, doet geen pijn aan de ogen maar tegelijk ook een teleurstelling, als dit het maximaal haalbare was...:FP:
My2cents
 
Voorheen betaalde EnergieDirect 6,5 miljoen euro per jaar....nu het samen 5 bedrijven zijn, mag ik aannemen dat het totale bedrag per jaar richting de 10 miljoen euro zal zijn, elk bedrijf ca. 2 miljoen euro in de gezamenlijke sponsorenpot...?? (a):maniac:

5 miljoen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan