Gerbrands heeft verklaard dat er nog een buitenlandse partij was die significant bedrag wilde betalen als hoofdsponsor. Alleen dat die niet bij de kernwaarden van PSV paste en dat de fans zich er niet mee zouden kunnen identificeren. Juist ja, want wat hebben we genoten van onze huidige hoofdsponsor de laatste 3 seizoenen !:xp:

Ze hebben toch goed betaald? Wat wil je nog meer?
 
Ze hebben toch goed betaald? Wat wil je nog meer?

Dat het een beetje normaal op een shirt staat (en energiedirect, in zwart in een normaal lettertype zonder lullig logo voldeet daar prima aan) En natuurlijk is het meegenomen als het een beetje aantrekkelijke sponsor is. Maar als je reeel bent dan ken ik niet zoveel (hedendaagse) shirtsponsoren waar ik nu enthousiast van word.
Ik denk dat ik de nieuwe shirtsponsor van PSV misschien wel de gaafste vind.
 
“De gepresenteerde shirtdeal met vijf nieuwe hoofdsponsoren gaat minimaal vijf miljoen euro per jaar opleveren en mogelijk nog veel meer.”

https://www.ed.nl/psv/psv-hoopt-op-...en-nieuwe-bedrijven-kunnen-aanhaken~a7d2ed4f/


Energiedirect.nl betaalde 6,5 miljoen euro per jaar als hoofdsponsor, naar verluidt ligt de bijdrage van Brainport Eindhoven beduidend hoger. "We gaan niet in op financiële details, maar de commerciële inkomsten zullen substantieel stijgen", vertelde commercieel directeur Frans Janssen van PSV.

link
 
Energiedirect.nl betaalde 6,5 miljoen euro per jaar als hoofdsponsor, naar verluidt ligt de bijdrage van Brainport Eindhoven beduidend hoger. "We gaan niet in op financiële details, maar de commerciële inkomsten zullen substantieel stijgen", vertelde commercieel directeur Frans Janssen van PSV.

link
Ik heb mij laten vertellen dat het om minimaal 8 miljoen per jaar gaat. Helaas kan ik niet zeggen wie mijn bron is ;)
 
Zit nu naar PSV-tv te kijken. Naar Frans Jansen.
PSV is gewoon goed bezig.
Met start-ups, met gezondheidsapps, met het topsport-centrum, met de openheid voor andere bedrijven in Brainport PSV te stappen.
Prima.

En....verrassend, ze hebben een groot internationaal bedrijf als hoofdsponsor in november bewust laten lopen.
 
Zit nu naar PSV-tv te kijken. Naar Frans Jansen.
PSV is gewoon goed bezig.
Met start-ups, met gezondheidsapps, met het topsport-centrum, met de openheid voor andere bedrijven in Brainport PSV te stappen.
Prima.

En....verrassend, ze hebben een groot internationaal bedrijf als hoofdsponsor in november bewust laten lopen.

Heb toch een beetje heimwee naar de tijd dat BVO's nog clubs waren, en geen merken of marketingtools. Maar dat ben ik, een nostalgische idioot.
 
Energiedirect.nl betaalde 6,5 miljoen euro per jaar als hoofdsponsor, naar verluidt ligt de bijdrage van Brainport Eindhoven beduidend hoger. "We gaan niet in op financiële details, maar de commerciële inkomsten zullen substantieel stijgen", vertelde commercieel directeur Frans Janssen van PSV.

link

We lezen het wel in het jaarverslag onder 'inkomsten'
 
Ik vind t een mooie ontwikkeling, zoals de media zelden aandacht heeft voor PSV zo hoort men in het algemeen ook te weinig over de technische industrie rondom Eindhoven. Tijd om dat op de kaart te zetten, mooi lokaal product zogezegd.
 
Volgende week is het nieuwe shirt al te bestellen op alibaba, let maar op :lmao:

Maaaaaar, de letterlijk en figuurlijk million dollar question is of Philips gaat mee betalen? Die betalen al om op het shirt te staan, maar zitten ook in de Brainport groepje, dus gaan zij nu 2x betalen of hun betaling word afgetrokken, vraag waar we nooit een antwoord op gaan krijgen ben ik bang.

Er doen dus meerdere bedrijven mee, kan ik als bedrijf of instelling ook nog aansluiten?
Bedrijven of instellingen die geïnteresseerd zijn om onderdeel te worden van deze innovatieve samenwerking, kunnen contact opnemen met PSV.

Kortom, aansluiting tot de brainport groepje gaat nu extra geld kosten omdat ze ook moeten bijdragen voor het PSV shirt? Dus dat kan bedoeld zijn met dat de financiële bijdrage kan groeien
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan