Darts

Hoop dat dat meisje een leuke jongen mag vinden die bij haar blijft in zo een periode en niet zichzelf zoveel belangrijker vindt. Wat een waardeloze kwast.
Dat gevoel bekroop mij ook een beetje. 'Hoezo zit jij niet aan de rand van haar bed!?'
Maar de schoorsteen zal toch moeten roken en het heeft geen nut in te teren op je spaarcenten en vervolgens bankroet te zijn wanneer ze wakker wordt áls ze al wakker wordt. Het zal allemaal wel in goed overleg gegaan zijn.

Hij praat in elk geval alsof alles straks achter de rug is en ze een mooie toekomst tegemoet gaan. Ik gun het hem en haar van harte, maar hij lijkt niet te beseffen dat 50% van de mensen na een harttransplantatie er binnen 10 jaar niet meer is.
 
Dat gevoel bekroop mij ook een beetje. 'Hoezo zit jij niet aan de rand van haar bed!?'
Maar de schoorsteen zal toch moeten roken en het heeft geen nut in te teren op je spaarcenten en vervolgens bankroet te zijn wanneer ze wakker wordt áls ze al wakker wordt. Het zal allemaal wel in goed overleg gegaan zijn.

Hij praat in elk geval alsof alles straks achter de rug is en ze een mooie toekomst tegemoet gaan. Ik gun het hem en haar van harte, maar hij lijkt niet te beseffen dat 50% van de mensen na een harttransplantatie er binnen 10 jaar niet meer is.

Volgens mij zijn er bij darten ook redelijke wurgcontracten, niet opdagen bij een toernooi, ga maar een niveautje lager....
 
Volgens mij zijn er bij darten ook redelijke wurgcontracten, niet opdagen bij een toernooi, ga maar een niveautje lager....
Ik weet niet of dat zo is? Maar, ik neem aan dat -als dat inderdaad zo is- dergelijke omstandigheden wel opgenomen zullen zijn in een clausule?
 
De tandjes, wat n kwartfinale tussen Price en Withlock... Price heeft de gehele wedstrijd niet voorgestaan maar pakt in de 31 set wel de winst :eek:.
 
Gerwyn Price wint de eerste halve finale van Mensur Suljović met 16-12. Suljović stond met 10-5 en 12-9 voor, maar verloor toch. :oops:
De tweede halve finale is Michael van Gerwen tegen Gary Anderson en moet nog beginnen.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels is het 11-9 voor Anderson. Van Gerwen zal een tandje bij moeten zetten om deze wedstrijd te winnen.
 
Het is 15-11 voor Anderson. Van Gerwen heeft teveel kansen gemist. Dit gaat niet meer goed komen.
 
Gary Anderson wint met 16-12 van Michael van Gerwen en gaat naar de finale.
Van Gerwen was niet op zijn best. :sad:
 
Ik heb dat ook. Ik ben geen fan van 'm.

Gelukkig is Van Gerwen wel fan van PSV. :D

regxvata2f3f_wd640.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan