Darts

En 1-0 voor Oranje nadat V Gerwen wint van Wright. Nu de beurt aan v Barneveld tegen Anderson, als v Barneveld hetzelfde niveau als tegen Dimitri haalt moet t kunnen. Maar tja, v Barneveld....
 
En 1-0 voor Oranje nadat V Gerwen wint van Wright. Nu de beurt aan v Barneveld tegen Anderson, als v Barneveld hetzelfde niveau als tegen Dimitri haalt moet t kunnen. Maar tja, v Barneveld....

Ingecaculeerde nederlaag helaas.

Het wordt voor Nederland straks heel belangrijk, dat ze de koppels winnen. Anders ben ik bang dat het over is.
 
Ingecaculeerde nederlaag helaas.

Het wordt voor Nederland straks heel belangrijk, dat ze de koppels winnen. Anders ben ik bang dat het over is.
Denk er hetzelfde over... we wachten af. Overigens was V Gerwen ook bij vlagen erg zwak in de 1e partij.
 
Koppels bewijst wel weer hoe sterk Nederland is.

Van Gerwen maakt wel een matige indruk zeg in de finale. Geen zekerheid dat die ff gaat winnen van Anderson.
 
Michael van Gerwen wint met 4-0 van Gary Anderson en dus wint Nederland de World Cup landenteams.
 
Al met al, was het wederom weer een hele sterke toernooi van Nederland. En ze moesten er echt hard voor werken. Die Schindler van Duitsland, speelde de wedstrijd van zijn leven tegen Van Gerwen, Huybrechts van Belgie die voor het eerst na lange tijd een sterke pot speelde tegen Van Gerwen, Van den Bergh van Belgie die ook heel sterk stond te spelen tegen Barney, maar was het juist Barney die de wedstrijd van zijn leven speelde. Niks voor niks geeft Barney ook alle complimenten aan Dimitri op Twitter. Het zag er allemaal zo strak uit bij Nederland richting de finale. Geen enkel moment van verslapping gezien.

Nederland had met Schotland nog een appeltje mee te schillen, want 2 of 3 jaar geleden verloor Nederland van Schotland in de halve finale.

Van Gerwen die van Wright wint, Barney die dan verliest van Anderson, maar dat zag iedereen wel denk ik aan komen, koppels wordt dan heel sterk gewonnen door Nederland, en Van Gerwen die het dan afmaakt tegen Anderson. Kortom, Nederland speelde weer een ijzersterke toernooi en volkomen terecht gewonnen. Ik had wel iets meer verwacht van Schotland in de finale.

Bij Engeland hebben ze denk ik wel spijt dat ze die Chisnall hebben genomen. Begreep die keuze ook nooit. Ze hadden gewoon Michael Smith moeten nemen. Onlangs nog finale gehaald van de Premier League, en is veel beter in vorm dan Chisnall.
 
Inderdaad weer een mooi resultaat en wat een koningskoppel zijn die 2 toch, MvG en Barney...
Heb ook genoten van Lim, die tegen Cross wel erg lekker draaide op zijn tops finishes..Leuke sympatieke vent, die Paul Lim.
 
Michael van Gerwen gooit 9-darter

link

Het was vijf jaar en een dag geleden dat Ross Smith een 9-darter gooide tijdens een toernooi in de European Tour, tot Michael van Gerwen vanavond een perfecte leg ten uitvoer bracht in Hamburg. Dat gebeurde in zijn partij tegen qualifier Ryan Joyce, die hij met 6-2 won.

:clap:
 
Liefhebbers die de World Matchplay gaan volgen? Morgen gaat het beginnen 8 dagen lang.

MVG natuurlijk de grote favoriet. Alleen hij heeft geen lekkere reeks achter de rug met die World Series toernooien. 3 gespeeld in Duitsland, China, en America, en geen eens de finale gehaald. En als ik de route ff erbij pak richting de finale van MVG. Oei, dat ziet er behoorlijk pittig uit. Lewis in de tweede ronde kan die al tegenkomen en dat blijft een gevaarlijke speler als die zijn dag heeft, daarna Chisnall of Smith in de kwartfinale, en dan in de halve finale Gurney/Anderson/Barney. Pittig hoor als er niks raars gebeurt.

Barney - Anderson is al een potentiele tweede ronde en ik ben wel benieuwd naar Barney. Heb hem tijdje niet zien spelen, dus ben benieuwd naar zijn vorm.

Morgen begint MVG al aan zijn eerste ronde tegen De Zwaan, rond 10 uur s'avonds.
 
En voila. Veel en veel te kwetsbaar, en wederom weer vroege exit voor Van Gerwen. Als je van iemand verliest met 10-6, die 94 gemiddeld stond te gooien. Dan moet je simpelweg achter je oren krabben.

Wel erg leuk voor De Zwaan. Hij kan temniste zeggen dat die van MVG heeft gewonnen in de 1e ronde op 2 major toernooien. Alleen waar ik moeite ermee heb, is dat die in de volgende ronde weer kansloos verliest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan