Darts

Gelukkig is Van Gerwen wel fan van PSV. :D

regxvata2f3f_wd640.jpeg
Hoezo is dat gelukkig?
 
Dat is altijd lastig te zeggen. Zijn interviews, en zijn houding. Zal kijken of ik eenbkeer een voorbeeld kan vinden.
In t interview is hij keihard voor zichzelf, n echt arrogant iemand zou zulks niet zeggen. Hij komt vaak wel zelfverzekerd over, kan zijn dat je dat bedoeld?
 
Gerwyn Price wint de finale met 16-13 en wint The Grand Slam of Darts. Gary Anderson stond met 12-9 voor.
Het was een ruzieachtige finale :maniac: De hele wedstrijd onderlinge irritaties en wrevel. Gary Anderson loopt zo het podium af na afloop. Gerwyn Price viert het zeer luidruchtig.

 
Laatst bewerkt:
In t interview is hij keihard voor zichzelf, n echt arrogant iemand zou zulks niet zeggen. Hij komt vaak wel zelfverzekerd over, kan zijn dat je dat bedoeld?
Ja, dat vind ik ook. Ik zie dat arrogante niet echt.
Gerwyn Price wint de finale met 16-13 en wint The Grand Slam of Darts. Gary Anderson stond met 12-9 voor.
Het was een ruzieachtige finale :maniac: De hele wedstrijd onderlinge irritaties en wrevel. Gary Anderson loopt zo het podium af na afloop. Gerwyn Price viert het zeer luidruchtig.
Kwam inderdaad nogal onsportief over (dat weglopen dus)
 
Gerwyn Price wint de finale met 16-13 en wint The Grand Slam of Darts. Gary Anderson stond met 12-9 voor.
Het was een ruzieachtige finale :maniac: De hele wedstrijd onderlinge irritaties en wrevel. Gary Anderson loopt zo het podium af na afloop. Gerwyn Price viert het zeer luidruchtig.

Price is ook een oetlul. Ik vind dat je best een goede prestatie mag vieren, maar hij is duidelijk bezig zijn tegenstanders te irriteren. Als ik hem was zou ik bij het WK een megafoon meenemen. Overigens gooit hij prima darts en is hij in vorm. Het is niet zo dat hij enkel door te irriteren heeft gewonnen.

Dat een Anderson zonder handen schudden weg loopt dat kan ik mij dan ook wel voorstellen.
 
Dat moet ik helemaal niet. Ik bepaal zelf wel hoe ik mijn zin formuleer. Het is mijn zin en niet jouw zin. :p ;)
Je krijgt niet altijd je zin. :D:xp:
Gewoon helemaal niet meer op mij reageren dan met je flauwe 'grapjes' en je blije gedoe. Iedereen gelukkig.
 
Price en Wade lijken door de goede prestaties van de laatste tijd vooralsnog wel verzekerd van de Premier League. Dat zal wel eens ten koste van Van Barneveld kunnen gaan gelukkig.
Barney heeft zojuist op Twitter zijn afscheid wereldkundig gemaakt.
 
Meen je die smiley nou? van mij mag meneer arrogant iedere week verliezen.

Meneer wordt inderdaad arrogant.

Heb darts afgelopen tijd veel gevolgd. Van Gerwen mag wel minder ze bek opentrekken, en zijn darts laten spreken. Uitspraken als ik ga de European Championship voor de vijfde keer op rij winnen, om vervolgens op je bek te gaan tegen Steve West. Ik ben in vorm en die en die mogen wel beter gaan spelen, om vervolgens op je bek te gaan tegen Clayton in de groepsfase op de Grand Slam of Darts, het moeilijk had tegen Smith in de tweede ronde, en het erg lastig had met opnieuw Clayton in de kwartfinale, en vervolgens op je bek te gaan tegen Anderson omdat die weer liep te prutsen op zijn dubbels.

Tja, heeft allemaal te maken dat die veel te veel verwend is geraakt de afgelopen jaren, en ook het niveau gaat iedere jaar omhoog. Zelfs spelers buiten de top 20, gooien gemiddelde's van boven de 100, allemaal normaal geworden. Van Gerwen is bij lange na ook niet meer de Van Gerwen van pak hem weg twee jaar geleden. Heb het idee dat die het allemaal wel best vind. Tuurlijk, hij heeft nog altijd een goed jaar met 16 winst toernooien ofzo met onder andere de Premier League en de World Grand Prix. Maar spelers gaan nu wel het podium op met het idee dat er nu wel wat te halen valt tegen Van Gerwen. Zegt ook genoeg dat zo Jeffrey de Zwaan al twee keer(!) won van Van Gerwen won in de eerste ronde van de UK Open en de World Matchplay. Vind Van Gerwen op dit moment ook niet de favoriet om het WK te winnen. Al kan die daar natuurlijk wel pieken, maar dat geldt voor meerdere spelers. Wie wel de favoriet? Voor mij Anderson.

En de finale tussen Price en Anderson. Ja, grappig toch? Anderson moest weten dat Price zo is. En toch trapt Anderson erin, verliest zijn hoofd, en verliest ook nog is de finale. En dat tegen een kaliber speler als Price, dat mag Anderson natuurlijk nooit mogen gebeuren. Juist ook omdat Anderson nog nooit de Grand Slam won.

En Barney stopt er inderdaad helaas mee. Tja, zat eraan te komen toch? Kan het allemaal gewoon niet meer aan. en is het zat om telkens vroeg uit het toernooi uit te liggen. En het is niet 100% zeker of die wel mee mag doen in de Premier League in zijn laatste jaar. Al denk ik wel dat de PDC uit respect hem wel gaat uitnodigen, ook omdat men twee keer speelt in Rotterdam.
 
Daryl Gurney wint met 11-9 van Michael van Gerwen en wint The Player Championship Finals 2018.
Van Gerwen won in de halve finale met 11-9 van Gary Anderson.
 
Terug
Bovenaan Onderaan