UEFA Nations League

Arrogante sukkeltje vind ik het, sinds die bij Ajax zit. Rugnummer van Ziyech afpakken, penalty's opeisen. Ja, goede speler, maar als je aan mij vraagt of ik Tadic in een PSV shirt wilt zien, zeg ik nee.
Zou het een met het ander te maken hebben, denk je? :lol:

Dat vindt hijzelf wel. Althans hij vindt dat Ajacieden en Serviërs op elkaar lijken.
"En weet je: Ajacieden en Serviërs, ze lijken in sommige opzichten op elkaar. Ze hebben trots en flair, zijn licht arrogant. Neem Marko Pantelic, die hier een paar jaar geleden heeft gespeeld. Goeie gozer, hij weet hoe je de fans blij moet maken", aldus Tadic.

Alleen moet hij het woord licht weglaten.
Volgens mij is Tadic altijd al arrogant geweest.
 
Dat vindt hijzelf wel. Althans hij vindt dat Ajacieden en Serviërs op elkaar lijken.
"En weet je: Ajacieden en Serviërs, ze lijken in sommige opzichten op elkaar. Ze hebben trots en flair, zijn licht arrogant. Neem Marko Pantelic, die hier een paar jaar geleden heeft gespeeld. Goeie gozer, hij weet hoe je de fans blij moet maken", aldus Tadic.

Alleen moet hij het woord licht weglaten.
Volgens mij is Tadic altijd al arrogant geweest.
Oh ik kwam hem een keer op Schiphol tegen (waren beide op weg naar London) en hebben 10 minuten met elkaar staan parten. Hij leek mij helemaal niet arrogant, integendeel zelfs.
 
Oh ik kwam hem een keer op Schiphol tegen (waren beide op weg naar London) en hebben 10 minuten met elkaar staan parten. Hij leek mij helemaal niet arrogant, integendeel zelfs.

Hoe part je met zo'n arrogante vent? :confused: ;P Hij kan zijn arrogantie blijkbaar wel eens verbloemen. ;)
 
Frankrijk wint. Het minst gunstige scenario. Want in alle situaties had je gelijk moeten spelen tegen de Duitsers voor een 2e plaats, maar had je een makkelijkere kans om 1e in de poule te worden. Nu moet je daar én minimaal gelijk voor spelen tegen Duitsland én winnen tegen Frankrijk. Enige voordeel is dat een gelijkspel tegen Frankrijk nu ook genoeg is voor een 2e plaats.
 
:ROFL: Löw liep gelijk naar de kleedkamers, maar halverwege liep hij weer terug naar de dug-out want hij was zijn jas vergeten. :ROFL:
 
Frankrijk wint. Het minst gunstige scenario. Want in alle situaties had je gelijk moeten spelen tegen de Duitsers voor een 2e plaats, maar had je een makkelijkere kans om 1e in de poule te worden. Nu moet je daar én minimaal gelijk voor spelen tegen Duitsland én winnen tegen Frankrijk. Enige voordeel is dat een gelijkspel tegen Frankrijk nu ook genoeg is voor een 2e plaats.
Deze snap ik niet.

Als Duitsland vanavond gewonnen had, hadden Duitsland en Frankrijk beiden 4 punten, en Nederland 3. Dan hadden we niet genoeg gehad aan een gelijkspel tegen Duitsland, want dan moeten we ook nog een punt tegen Frankrijk halen.

Lijkt me dus niet het minst gunstige resultaat.

Edit: laat maar, ik zie het al. Jij gaat ervan uit dat Nederland voor de groepswinst kan meespelen met Frankrijk. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan