UEFA Nations League

Vermalen gaat tegen Zwitserland van het veld af. Waarschijnlijk spierblessure. Mogeliijk er niet bij tegen PSV.
1-1 tussenstand
 
Laatst bewerkt:
Stel NL word dus 3de straks, dan degraderen ze naar een poule met 2 andere zwakkere broeders? Als je daar dan 1ste bent ben je dan gekwalificeerd of kom je dan weer bij 2 nieuwe tegenstanders uit de zwaarste poel?

De persoon die al deze bullshit uitgevonden heeft mag van mij part op een zebrapad aangereden worden, wel met een kleine snelheid maar hij mag het wel ff voelen
 
Stel NL word dus 3de straks, dan degraderen ze naar een poule met 2 andere zwakkere broeders? Als je daar dan 1ste bent ben je dan gekwalificeerd of kom je dan weer bij 2 nieuwe tegenstanders uit de zwaarste poel?

De persoon die al deze bullshit uitgevonden heeft mag van mij part op een zebrapad aangereden worden, wel met een kleine snelheid maar hij mag het wel ff voelen

Ik vind het eigenlijk wel goed geregeld. De kwalificatie regels zijn vrij soepel als je zoals Nederland in een hoge league zit.
Beter op deze manier dan de helft van de kwalificatiewedstrijden tegen Malta en Luxemburg.
 
Speelt hij dit seizoen niet weer bij Barcelona? Meen dat 'ie alleen verhuurd was, vorig seizoen.

Dat klopt hij is in Barcelona. Barcelona heeft nu Umtiti en Vermaelen geblesseerd en zullen nog meer haast hebben om De Ligt van Ajax willen kopen in de winterstop.
 
Stel NL word dus 3de straks, dan degraderen ze naar een poule met 2 andere zwakkere broeders? Als je daar dan 1ste bent ben je dan gekwalificeerd of kom je dan weer bij 2 nieuwe tegenstanders uit de zwaarste poel?

De persoon die al deze bullshit uitgevonden heeft mag van mij part op een zebrapad aangereden worden, wel met een kleine snelheid maar hij mag het wel ff voelen
Als je eerste wordt speel je play-offs, en ben je dus niet automatisch geplaatst.
 
Engeland staat tegen Spanje met 0-3 voor nog voor rust.
16' :BALL: Sterling
30' :BALL: Rashford
38' :BALL: Sterling
 
Spanje - Engeland 2-3.
De 2-3 valt in de laatste seconde.
Dat maakt het weer spannend in die poule.

Ik liep de standen even na.

League A:
- degradeert: IJsland
- in zwaar weer: Duitsland, Polen, Kroatië

League B:
- promoveert:
- staat er goed voor: Oekraïne, Rusland, Bosnië
- degradeert: Noord-Ierland (bijna)
- in zwaar weer: Slowakije, Zweden

League C:
- promoveert:
- staat er goed voor: Finland, Bulgarije
- degradeert: Litouwen
- in zwaar weer: Estland, Slovenië

League D:
- promoveert:
- staat er goed voor: Georgië, Macedonië
 
Terug
Bovenaan Onderaan