PSV - Internazionale | Woensdag 3 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het valt me ook tegen van MvB. Dat bangige 5-3-2 hoeft nou ook weer niet, maar 4-4-2 met Guti ipv LdJ of 4-3-3 met louter snelle spitsen is toch ook weer niet zo’n vreemde en onmogelijke startopstelling?
En toch snap ik wel dat je een type de jong in de spits wil. Een kopsterke gast voor de ballen van Angelino. Maar Inter kan gewoon heel makkelijk een spits als LDJ verdedigen dat wel. Misschien had hij de Jong er wel uit moeten halen. Ik snapte wel dat hij begon met de jong.
 
Eens, qua spelersmateriaal zitten die wel ietsje hoger.

Ik moet overigens zeggen dat wat je al aangaf, Lozano ook mij tegenvalt in de CL. Als je hem op het WK zag spelen kreeg je de indruk dat hij echt ging doorpakken naar absolute wereldtop, en snel ook. Hij valt verre van door de mand, maar Bergwijn lijkt eerder aan te klampen op dit niveau.
Ook Lozano is geen verfijnde voetballer. Erg gevaarlijk met zijn snelheid, diepgang en scorend vermogen, maar Bergwijn is veel completer. Balvast, sterk, betere passeerbeweging...
 
Of de winnaar erin zit. Geen idee. Ik zeg niet dat dit alle goede ploegen zijn. Maar ten eerste. Iedere ploeg uit onze poule was de beste van de lotingsgroep. Dus we hebben gewoon een moeilijke loting. Ten tweede. Benfica even goed als Spurs? Heb je onder een steen geleefd? Spurs heeft tegenwoordige echt wel meer kwaliteit en budget dan Benifca. Daarnaast vind ik op dit moment Barca echt wel beter dan Bayern. Denk zelf dat Bayern gelijkwaardig is aan Spurs en Inter...

Verschil van inzicht ik denk er anders over en we zullen zien wie er in de halve finales staan.
 
Eens, qua spelersmateriaal zitten die wel ietsje hoger.

Ik moet overigens zeggen dat wat je al aangaf, Lozano ook mij tegenvalt in de CL. Als je hem op het WK zag spelen kreeg je de indruk dat hij echt ging doorpakken naar absolute wereldtop, en snel ook. Hij valt verre van door de mand, maar Bergwijn lijkt eerder aan te klampen op dit niveau.

Het probleem met Lozano is: Hij is een linksbuiten, net als Bergwijn. Misschien is 4-4-2 niet zo gek. De Jong of Pereiro eruit en Guti erin. Lozano via links en Bergwijn spits/rechts.
 
Het probleem met Lozano is: Hij is een linksbuiten, net als Bergwijn. Misschien is 4-4-2 niet zo gek. De Jong of Pereiro eruit en Guti erin. Lozano via links en Bergwijn spits/rechts.
Lozano is een counterspeler. Maakt niet uit of hij links of rechts speelt. Hij kan van grote waarde zijn voor ploegen die niet op de helft van de tegenstander spelen, maar dan denk je toch eerder aan de subtop van Engeland of Spanje dan aan de absolute top.
 
Verschil van inzicht ik denk er anders over en we zullen zien wie er in de halve finales staan.
Wil ik wel even zeggen dat ik benadruk dat ik dit Bayern vind tegen vallen. Zou het niet verbazen als er een nieuwe coach komt, spelers erbij, en andere zaken. Dan hebben ze vrij snel een goed team voor de halve finales. Maar ik ben er vrij zeker van dat Barca eerder in de halve finale komt dan dit Bayern. En Spurs en Inter zeker eerder de halve finale halen dan Benifca...

Maar we zijn vrij om er anders naar te kijken natuurlijk.
 
Ook Lozano is geen verfijnde voetballer. Erg gevaarlijk met zijn snelheid, diepgang en scorend vermogen, maar Bergwijn is veel completer. Balvast, sterk, betere passeerbeweging...

Die actie waarbij hij drie spelers van Inter langsliep, vanaf de eigen helft... Die hebben scouts denk ik wel genoteerd. Ik hoop echt dat John en Toon de hoofdprijs voor hem gaan vragen. En dan heb ik het niet over 25 miljoen.
 
Die actie waarbij hij drie spelers van Inter langsliep, vanaf de eigen helft... Die hebben scouts denk ik wel genoteerd. Ik hoop echt dat John en Toon de hoofdprijs voor hem gaan vragen. En dan heb ik het niet over 25 miljoen.
Als er ruimte is, dan is Lozano levensgevaarlijk. Ik denk alleen dat hij te weinig heeft voor de absolute top. Desalniettemin mag een Everton of Sevilla ook gewoon veertig miljoen voor hem neerleggen, dat is een marktconforme prijs.
 
Bergwijn heeft echt goede stappen gemaakt. Rosario blijft ook groeien. Dat zijn wel positieve dingen vandaag. Vind overgings ook dat Angelino al vrij snel aardig meespeelt met PSV. Dumfries nog wat slordig, zeker op dit niveau, maar die maakt toch ook best stappen.
 
Korte reactie vanaf Eindhoven centraal: Zoet was echt ouderwets drama. Tijd dat hij transfer krijgt waar hij zo lang om vraagt. Met Rosario en Malen heeft PSV goud in handen. Lozano heeft weinig potten kunnen breken. Al met al echt zuur dat je met lege handen staan. Ik had eerste helft echt gevoel dat we 3 punten zouden pakken.
 
Ook Lozano is geen verfijnde voetballer. Erg gevaarlijk met zijn snelheid, diepgang en scorend vermogen, maar Bergwijn is veel completer. Balvast, sterk, betere passeerbeweging...
Lozano is ook gewoon uit vorm. Dan blijft er weinig van hem over. Als hij dacht dat ie zo snel de stap omhoog kan zetten, dan is hij nu twee keer achter elkaar erg lelijk met de neus op feiten gedrukt.
 
Dumfries doet het ook niet slecht, maar is geen verfijnde voetballer. Heel onrustig aan de bal. Vrees dat je dat soort basistechnieken niet kunt afleren. Zijn eerste aanname is niet goed en zijn inspeelpass niet geweldig. Ook geen geweldige voorzet in de voeten. Ik zeg niet dat hij niet door kan groeien tot een prima voetballer, maar hij gaat nooit de absolute top halen. Evenals Hendrix.
Had je dan verwacht dat PSV 11 spelers heeft die naar de absolute top kunnen groeien? Als we er 1 of 2 hebben om de 5 jaar of zo, doen we het al heel prima. In deze ploeg is het alleen bergwijn in mijn ogen die naar een hoger nivo toe kan groeien, heel misschien Rosario of Malen, maar die komen echt pas kijken. Heel, heel misschien Lozano, maar ik ben bang dat die niet het juiste karakter heeft daarvoor, niet leergierig genoeg en te veel voor zichzelf bezig. Voor de rest is PSV gewoon hun top.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan