Pablo Rosario (M)

En hoppa, in de voorselectie van Oranje.

Volledig terecht. Wat mij betreft basisspeler met Frenkie en Wijnaldum.
 
Ook wel een duidelijk (en pijnlijk) signaal naar Hendrix toe. Natuurlijk is topsport hard, maar ik heb wel met hem te doen.
 
Ook wel een duidelijk (en pijnlijk) signaal naar Hendrix toe. Natuurlijk is topsport hard, maar ik heb wel met hem te doen.
Al die faalhazen van ajaks worden geselecteerd en de man die gehakt van die jongetjes maakt komt niet eens in de voorselectie. Tuurlijk, dikkie.
 
Haha jullie zijn wel érg enthousiast zeg. Wel hartstikke knap wat hij tot dusver laat zien. Ennuh Retro Willems, zoveel 'prima potjes' hebben Abels en Ritzmaier niet gespeeld bij Jong PSV toch? ;)
 
Tja geselecteerd voor het (eens zo) grote Oranje. Hoewel ik heel blij ben voor die kerel en hem erg goed vindt spelen ben ik het niet met de selectie eens. In het verleden zijn er spelers van Ajax geselecteerd op basis van enkele goede potjes, toen stonden we (terecht) ook te klagen. Ik vind dit niet anders. Laat het eerst eens zien over langere periode met sterkere tegenstanders voordat we deze jongen selecteren.
 
Tja geselecteerd voor het (eens zo) grote Oranje. Hoewel ik heel blij ben voor die kerel en hem erg goed vindt spelen ben ik het niet met de selectie eens. In het verleden zijn er spelers van Ajax geselecteerd op basis van enkele goede potjes, toen stonden we (terecht) ook te klagen. Ik vind dit niet anders. Laat het eerst eens zien over langere periode met sterkere tegenstanders voordat we deze jongen selecteren.
Kan ik me inderdaad ook in vinden. Het is hierboven al besproken, maar ik zou Hendrix wel eens in Oranje willen zien. Dat is een speler die over langere tijd al laat zien mee te kunnen met PSV. Sure, het is geen hele flitsende speler voor Oranje, maar is Vormer dat wel?
 
Kan ik me inderdaad ook in vinden. Het is hierboven al besproken, maar ik zou Hendrix wel eens in Oranje willen zien. Dat is een speler die over langere tijd al laat zien mee te kunnen met PSV. Sure, het is geen hele flitsende speler voor Oranje, maar is Vormer dat wel?

Ik ben het met jullie eens dat Hendrix in een hele sterke fase zit, en een plek in de voorselectie was verdiend geweest. Ik vermoed dat aan hem nu toch het etiket kleeft van een sterk defensieve middenvelder (met aldus de vraag of je dat wel wilt, in een systeem met ook al drie centrale verdedigers). Terwijl Hendrix onder Van Bommel juist stappen maakt met een veel meer offensieve passing. Erg jammer.
 
Haha jullie zijn wel érg enthousiast zeg. Wel hartstikke knap wat hij tot dusver laat zien. Ennuh Retro Willems, zoveel 'prima potjes' hebben Abels en Ritzmaier niet gespeeld bij Jong PSV toch? ;)

Abels was geloof ik aanvoerder. En Ritzmaier deed het in eerste seizoen bij JPSV soms best aardig. Wil ermee aangeven dat het moeilijk is om in te schatten hoe groot de overstap is naar PSV1. Daar kom je pas echt achter als je een speler uitprobeert. Maar dat kan natuurlijk ook op de training. Rosario schijnt al veel indruk gemaakt te hebben tijdens trainingen in de voorbereidingen in Zwitserland.
 
En hoppa, in de voorselectie van Oranje.

Volledig terecht. Wat mij betreft basisspeler met Frenkie en Wijnaldum.

Eens, al moet Gini wel echt een keer presteren bij Oranje. Te gek voor woorden dat een basisspeler van één van de meest attractieve ploegen in Europa zich maar niet kan laten gelden bij Oranje.
 
Tja geselecteerd voor het (eens zo) grote Oranje. Hoewel ik heel blij ben voor die kerel en hem erg goed vindt spelen ben ik het niet met de selectie eens. In het verleden zijn er spelers van Ajax geselecteerd op basis van enkele goede potjes, toen stonden we (terecht) ook te klagen. Ik vind dit niet anders. Laat het eerst eens zien over langere periode met sterkere tegenstanders voordat we deze jongen selecteren.

Dit zou een logische uitspraak zijn geweest in een periode dat Oranje nog bestond uit vedettes. Laten we elke doorkomende talent koesteren en wat mij betreft ook meteen uitproberen in Oranje. Met F. de Jong is dat ook goed gegaan. Zijn wat mij betreft net als Der Muzikant per direct basisspeler bij Oranje.
 
Dit zou een logische uitspraak zijn geweest in een periode dat Oranje nog bestond uit vedettes. Laten we elke doorkomende talent koesteren en wat mij betreft ook meteen uitproberen in Oranje. Met F. de Jong is dat ook goed gegaan. Zijn wat mij betreft net als Der Muzikant per direct basisspeler bij Oranje.
Der Muzikant in Oranje? Weet je het zeker?
 
Tja geselecteerd voor het (eens zo) grote Oranje. Hoewel ik heel blij ben voor die kerel en hem erg goed vindt spelen ben ik het niet met de selectie eens. In het verleden zijn er spelers van Ajax geselecteerd op basis van enkele goede potjes, toen stonden we (terecht) ook te klagen. Ik vind dit niet anders. Laat het eerst eens zien over langere periode met sterkere tegenstanders voordat we deze jongen selecteren.
Ik ben het met je eens, ware het niet dat de alternatieven niet beter zijn. Met De Roon en Vormer (en Vilhena) kom je niet verder. Dus dan heb ik liever Rosario, omdat hij de potentie heeft Oranje beter te maken (op den duur). Maar "terecht" vind ik de selectie nog niet echt. Het zegt dus vooral wat over de concurrentie.

Het is ook maar een voorselectie he. Ik denk dat hij ook nog afvalt (Jong speelt immers een belangrijke wedstrijd :maniac::maniac:)
 
Dit zou een logische uitspraak zijn geweest in een periode dat Oranje nog bestond uit vedettes. Laten we elke doorkomende talent koesteren en wat mij betreft ook meteen uitproberen in Oranje. Met F. de Jong is dat ook goed gegaan. Zijn wat mij betreft net als Der Muzikant per direct basisspeler bij Oranje.
Onze Mo Salah!
 
Ik ben het met je eens, ware het niet dat de alternatieven niet beter zijn. Met De Roon en Vormer (en Vilhena) kom je niet verder. Dus dan heb ik liever Rosario, omdat hij de potentie heeft Oranje beter te maken (op den duur). Maar "terecht" vind ik de selectie nog niet echt. Het zegt dus vooral wat over de concurrentie.

Het is ook maar een voorselectie he. Ik denk dat hij ook nog afvalt (Jong speelt immers een belangrijke wedstrijd :maniac::maniac:)

Ik ben het eens met de strekking van je verhaal. Alleen vind ik dat "op den duur" niet moet gelden voor Oranje. Voor Oranje moet het beste team opgeroepen/ opgesteld worden. Beter worden doen de spelers bij hun club, daar heeft het nationale elftal weinig invloed op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan