Selectie PSV: Algemeen

Ik begrijp werkelijk niet dat Bazoer wordt geopperd. Werkelijk niks laten zien nog en het is nog een landverrader ook. Hij kon ergens anders doorbreken toch? Lekker gelukt. Nu hoeft hij niet meer te komen van mij. Niet omwille van dat hij weg is gegaan, maar hoe hij weg is gegaan.

Met Gutierrez heeft PSV iemand gehaald die middenveld kan versterken in CL én Hendrix zou kunnen vervangen. Middenveld is prima op orde zo. Aanval en backs ook. Alleen centrale verdediging wordt echt bibberen, zeker in CL.

Je weet dat die jongen op dat moment 16 jaar oud was? Volgens mij zou je een veel mooiere opsomming krijgen als wij forummers een lijstje zouden maken van stupiditeiten die we hebben begaan op die leeftijd. En dat nog zelfs los van dat zijn belangrijkste argument (bij Ajax krijgen jeugdspelers sneller een kans) ook nog eens objectief waar was.
 
Dat iedereen fouten maakt doet niks af aan het feit dat hij ongelofelijk overhypte is en nooit verder is gekomen dan 3 leuke potjes bij Ajax. Next.
 
Je weet dat die jongen op dat moment 16 jaar oud was? Volgens mij zou je een veel mooiere opsomming krijgen als wij forummers een lijstje zouden maken van stupiditeiten die we hebben begaan op die leeftijd. En dat nog zelfs los van dat zijn belangrijkste argument (bij Ajax krijgen jeugdspelers sneller een kans) ook nog eens objectief waar was.

Laten we dat maar even niet doen!
 
Je weet dat die jongen op dat moment 16 jaar oud was? Volgens mij zou je een veel mooiere opsomming krijgen als wij forummers een lijstje zouden maken van stupiditeiten die we hebben begaan op die leeftijd. En dat nog zelfs los van dat zijn belangrijkste argument (bij Ajax krijgen jeugdspelers sneller een kans) ook nog eens objectief waar was.
En ook wij hebben de consequenties van onze keuzes moeten accepteren... :)
 
Ik ben me bewust van t spreekwoord met het paard, maar waarom in Godsnaam stuurt n voetbalgek land, waar t uitkomen voor t nationale elftal nog wel een eer is, onze spelers voor n interland alweer naar huis?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben me bewust van t spreekwoord met het paard, maar waarom in Godsnaam stuurt n voetbalgek land, waar t uitkomen voor t nationale elftal nog wel een eer is, onze spelers voor n interland alweer naar huis?
Misschien zijn ze te klein voor een Mexicaanse muur? :)
 
Ik ben me bewust van t spreekwoord met het paard, maar waarom in Godsnaam stuurt n voetbalgek land, waar t uitkomen voor t nationale elftal nog wel een eer is, onze spelers voor n interland alweer naar huis?
Ja, da's wel vreemd. Hoewel ze - dacht ik - in Mexico wel vaker meerdere selecties samenstellen?
 
Ik ben me bewust van t spreekwoord met het paard, maar waarom in Godsnaam stuurt n voetbalgek land, waar t uitkomen voor t nationale elftal nog wel een eer is, onze spelers voor n interland alweer naar huis?

Heel simpel, de wedstrijd tegen Barcelona is voor Mexico hetzelfde als een WK finale. :grin:
 
Ja, da's wel vreemd. Hoewel ze - dacht ik - in Mexico wel vaker meerdere selecties samenstellen?
Dat dacht ik ook. Althans dat er tijdens OS en de America cup twee selecties waren. De luxe...

Via ESPN gevonden dat de mexicaanse coach alle 24 selectiespelers deze periode in actie wil zien komen. Ook Ochoa is er niet meet bij en keert eerder terug. Dat is althans de officiele uitleg.

Daarnaast schijnt Guitierez nog zijn werkvergunning te moeten regelen, waardoor ie eerder terug mocht. Hoop dat dit snel rondkomt, zowieso raar wat mij betreft dat die nog niet speelgerechtigd is. Lijkt me een kwestie van documenten ondertekenen?
 
Bazoer in goede doen is onvergelijkbaar met Ramselaar. Ik ben een van de weinigen hier op het forum die niet overtuigd is van Hendrix. Zou graag een serieuze concurrent voor Hendrix willen. Die hebben we helaas niet en Bazoer in goede doen zou dat wel zijn. Maar als er een vergelijkbaar alternatief voor handen is zou ik ook liever geen Bazoer willen.

Eens. Hendrix is nuttig, maar niet meer dan dat. Zijn drive is zijn kracht. Maar na PSV kan hij hooguit nog een klein stapje omhoog. Meer dan een middenmoter uit de Premier League of de Bundesliga zit er voor onze Jorrit niet in. Hoe dan ook snap ik heel goed dat Jorrit niet wordt opgeroepen voor Oranje.
 
Eens. Hendrix is nuttig, maar niet meer dan dat. Zijn drive is zijn kracht. Maar na PSV kan hij hooguit nog een klein stapje omhoog. Meer dan een middenmoter uit de Premier League of de Bundesliga zit er voor onze Jorrit niet in. Hoe dan ook snap ik heel goed dat Jorrit niet wordt opgeroepen voor Oranje.

Altijd beter dan Vormer
 
Ondertussen hebben we wel een vet probleem erbij:

Rosario, Hendrix, Guti en Pereiro, allemaal fit en in vorm. Wie moeten we nou op de bank laten ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan