Selectie PSV: Algemeen

Ik zou nog een goed alternatief voor Viergever in het centrum willen. Sainsbury/Isimat zijn voor de eredivisie prima. Obispo schijnt er dan nog niet klaar voor te zijn. Maar om Messi en co in bedwang te houden.... graag een echte killer huren.
 
Bazoer in goede doen is onvergelijkbaar met Ramselaar. Ik ben een van de weinigen hier op het forum die niet overtuigd is van Hendrix. Zou graag een serieuze concurrent voor Hendrix willen. Die hebben we helaas niet en Bazoer in goede doen zou dat wel zijn. Maar als er een vergelijkbaar alternatief voor handen is zou ik ook liever geen Bazoer willen.

Bazoer had ik een prima aanvulling gevonden, maar niet nu we ook al Guti hebben gehaald. Hendrix doet het prima wat mij betreft, los van dat je denk ik niet iemand als Bazoer (of Guti) kunt halen als concurrent voor Jorrit. Normaliter heb je nu gewoon Hendrix en Guti voor de basis (al ben ik geen fan van drie linkspoten centraal), en Rosario en Rigo daarachter. Prima bezetting.
 
Bazoer had ik een prima aanvulling gevonden, maar niet nu we ook al Guti hebben gehaald. Hendrix doet het prima wat mij betreft, los van dat je denk ik niet iemand als Bazoer (of Guti) kunt halen als concurrent voor Jorrit. Normaliter heb je nu gewoon Hendrix en Guti voor de basis (al ben ik geen fan van drie linkspoten centraal), en Rosario en Rigo daarachter. Prima bezetting.

Ben niet zo'n fan van Rigo, nooit geweest ook niet. Ik vind Leemans oprecht beter. Rosario maakt goede stappen. Hendrix is geen Oranje-materiaal en dat zegt in dit tijdperk veel. PSV zou er naar moeten streven om op die positie de nieuwe Van Bommel of Cocu te hebben spelen. Voor Hendrix is PSV het hoogst haalbare.
 
Bazoer in goede doen is onvergelijkbaar met Ramselaar. Ik ben een van de weinigen hier op het forum die niet overtuigd is van Hendrix. Zou graag een serieuze concurrent voor Hendrix willen. Die hebben we helaas niet en Bazoer in goede doen zou dat wel zijn. Maar als er een vergelijkbaar alternatief voor handen is zou ik ook liever geen Bazoer willen.
Bazoer als concurrent voor Hendrix? Gaat hem nooit worden als je het mij vraagt. Wat heeft Bazoer nou daadwerkelijk laten zien? Hij heeft een aantal leuke wedstrijden gespeeld voor Ajax 1 maar is uiteindelijk gewoon mislukt. Bazoer is in mijn ogen iemand die kiest voor de weg van de minste weerstand. Verliet PSV omdat hij dacht bij Ajax meer kans te maken en debuteerde bij gebrek aan beter. Hij vertrok ook al heel snel toen hij ineens om zijn positie moest gaan vechten en is niet voor niets ook mislukt in Duitsland. Wij zijn op zoek naar winnaars bij PSV en daar heeft Hendix veel meer ervaring in. Ondanks dat hij niet de flitsende middenvelder is die gehyped werd wist hij zijn plaats in PSV 1 wel af te dwingen toen Guajardo (de 2e linkspoot) werd gehaald. Inmiddels zijn we 3 kampioenschappen met Hendrix verder en doe je hem echt te kort als je hem met dit soort voetballers vergelijkt.
 
Laatst bewerkt:
Dus!

Zoet een zekerheidje.
Achterin verwacht ik een concurrentiestrijd. Schwaab (speelt sterk) en Dumfries (Teze is er nog niet) zijn zekerheidjes, de anderen moeten knokken.
Guti, Hendrix, Pereiro, Rosario, Mauro. Mijns inziens gaan die 5 strijden om een plek, waarbij veel gevarieerd kan worden.
Voorin mogen we ook niet klagen. Bergwijn wordt met de week beter, Lozano gaat vrolijk door en De Jong heeft zijn vorm terug, lijkt het. Malen rammelt erg aan de poort, en dan hebben we nog de Mystery Man van 10 miljoen.

Mooie selectie. Kun je prima kampioen mee worden.
 
Toch mooi alles dubbel bezet: Zoet Room Osch Meulenhof Roulaux - Dumfries Rosario Teze Abels - Schwaab Isimat Soulas Theunissen - Viergever Sainsbury Obispo Wallenburg - Angelino Behich Kun Hattu - Gutierrez Ramselaar Duarte Schoonbrood - Pereiro Thomas Sadilek Lonwijk - Hendrix Rigo Frey Lundqvist - Lozano Malen Piroe Daneels - Jong Romero Verreth Catic - Bergwijn Mauro Gakpo Aboukhlal
 
Toch mooi alles dubbel bezet: Zoet Room Osch Meulenhof Roulaux - Dumfries Rosario Teze Abels - Schwaab Isimat Soulas Theunissen - Viergever Sainsbury Obispo Wallenburg - Angelino Behich Kun Hattu - Gutierrez Ramselaar Duarte Schoonbrood - Pereiro Thomas Sadilek Lonwijk - Hendrix Rigo Frey Lundqvist - Lozano Malen Piroe Daneels - Jong Romero Verreth Catic - Bergwijn Mauro Gakpo Aboukhlal
Heerlijk, een kersverse forummer die zelfs weet heeft van wat er in de jeugd rondloopt. Ik heb je dan ook geliked...(Y) Welkom op ons gezellige PSV forum peesvee.
 
Welk centrum zien jullie eigenlijk het liefst?

Ik denk dat Schwaab en Viergever op dit moment de beste opties zijn, maar verwacht op termijn ook wel wat van Sainsbury...
Maar ja, wie zou er dan uit moeten?
 
Welk centrum zien jullie eigenlijk het liefst?

Ik denk dat Schwaab en Viergever op dit moment de beste opties zijn, maar verwacht op termijn ook wel wat van Sainsbury...
Maar ja, wie zou er dan uit moeten?
Schwaab lijkt me momenteel onomstreden. Viergever is matig, maar linksbenig. Sainsbury en Obispo zijn momenteel voor ons lastig te beoordelen.
 
Welk centrum zien jullie eigenlijk het liefst?

Ik denk dat Schwaab en Viergever op dit moment de beste opties zijn, maar verwacht op termijn ook wel wat van Sainsbury...
Maar ja, wie zou er dan uit moeten?
Het liefst had ik een vervanger voor Viergever gehad. Hoe je het went of keert, als je overbodig bent bij Ajax, dan mag je nooit een basisspeler zijn bij PSV. Misschien wel bij AZ of zelfs Feyenoord maar niet bij ons. En gezien de selectie en de flow waar Ajax in zit, kunnen we ons geen misstappen veroorloven zoals vorig jaar waarin Schwaab de tijd kreeg om regelmatig steekjes te laten vallen.
 
Het liefst had ik een vervanger voor Viergever gehad. Hoe je het went of keert, als je overbodig bent bij Ajax, dan mag je nooit een basisspeler zijn bij PSV. Misschien wel bij AZ of zelfs Feyenoord maar niet bij ons. En gezien de selectie en de flow waar Ajax in zit, kunnen we ons geen misstappen veroorloven zoals vorig jaar waarin Schwaab de tijd kreeg om regelmatig steekjes te laten vallen.
Het had mij niet verbaasd als Viergever in dit Ajax in de basis had gestaan. Met Blind op de plek van Schone.
Los van dat, aangezien we dat nooit kunnen weten, ben ik het met je eens dat Viergever eigenlijk te licht is als basismateriaal. Prima backup, zeker transfervrij.
 
Wat zulllen ze ziek zijn in Diemen Noord als wij weer kampioen worden mét Nick Viergever die notabene transfervrij overkwam.. Dan zullen ze flink achter hun oren krabben dat ze 20 Miljoen voor zo'n overhypte speler als Blind hebben betaald.
 
Wat zulllen ze ziek zijn in Diemen Noord als wij weer kampioen worden mét Nick Viergever die notabene transfervrij overkwam.. Dan zullen ze flink achter hun oren krabben dat ze 20 Miljoen voor zo'n overhypte speler als Blind hebben betaald.
Joh, het seizoen is nog lang. Laten we niet te ver vooruitlopen op de zaken.
 
Van Bommel ziet 16 PSV’ers uitvliegen

link

Er moet wat afgereisd worden de komende week. Hopelijk komen ze allemaal fit terug.
Vrijdag speelt Mexico tegen Uruguay en spelen Hirving Lozano en Érick Gutiérrez mogelijk tegen Gastón Pereiro. :)
 
Ik begrijp werkelijk niet dat Bazoer wordt geopperd. Werkelijk niks laten zien nog en het is nog een landverrader ook. Hij kon ergens anders doorbreken toch? Lekker gelukt. Nu hoeft hij niet meer te komen van mij. Niet omwille van dat hij weg is gegaan, maar hoe hij weg is gegaan.

Met Gutierrez heeft PSV iemand gehaald die middenveld kan versterken in CL én Hendrix zou kunnen vervangen. Middenveld is prima op orde zo. Aanval en backs ook. Alleen centrale verdediging wordt echt bibberen, zeker in CL.
 
Ik begrijp werkelijk niet dat Bazoer wordt geopperd. Werkelijk niks laten zien nog en het is nog een landverrader ook. Hij kon ergens anders doorbreken toch? Lekker gelukt. Nu hoeft hij niet meer te komen van mij. Niet omwille van dat hij weg is gegaan, maar hoe hij weg is gegaan.

Met Gutierrez heeft PSV iemand gehaald die middenveld kan versterken in CL én Hendrix zou kunnen vervangen. Middenveld is prima op orde zo. Aanval en backs ook. Alleen centrale verdediging wordt echt bibberen, zeker in CL.

Een landverrader? o.O :confused:
 
Van Bommel ziet 16 PSV’ers uitvliegen

link

Er moet wat afgereisd worden de komende week. Hopelijk komen ze allemaal fit terug.
Vrijdag speelt Mexico tegen Uruguay en spelen Hirving Lozano en Érick Gutiérrez mogelijk tegen Gastón Pereiro. :)
Lekker bezig met airmilis die Guti.
 
Terug
Bovenaan Onderaan