FC Barcelona - PSV | Dinsdag 18 september | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die vrije trap (1-0) kun je in de Eredivisie ook tegen krijgen.

Niemand in de Eredivisie die die bal zo snel dalend, zo nauwkeurig kan geven. Tegen elke willekeurige Eredivisie speler had Zoet hem gehad. Pereiro heeft het laten zien, maar die bal ging lang niet zo snel als die van Messi.
 
In de 16 zat het tot de 70e minuut dicht voor Messi en co. We hadden zelf wat kansen. Ik vond het geen slechte wedstrijd. De uitslag was wat geflatteerd en individuele klasse van Barca deed ons uiteindelijk de das om
 
@ Metalium, IPF: ik heb jullie best hoog zitten, maar Van Bommel bashen na deze wedstrijd is echt zwakte bod.

Om nachtje over te slapen: misschien geweldig inzicht van Van Bommel om je ploeg 'gewoon' te laten spelen zoals het altijd speelt en ze overeind zien blijven in de eerste helft?
Heeft niets te maken met zijn visie maar om zijn domme wissels. Hij heeft de ploeg op zijn kop gezet met deze wissels, hoe goed ook zijn visie is. Heeft niets met bashen te maken
 
Ik ben niet trots, na een verlies, we zijn geen Feyenoord, maar het was niet super slecht, net als dat het tegen ADO niet super goed was.
 
Jongens even back to reality, het is Barcelona-uit. Falen voor een examen mag hier, ik ben best 'trots' hoe we ons bij vlagen geweerd hebben. Nergens om je voor dood te schamen. Meenemen naar de thuiswedstrijd en dan revanche proberen te nemen. Tegen die tijd staat Barcelona al met 1,5 been in de volgende ronde, komt goed! :D

Zondag is 10x zo belangrijk, laat die tactische meester plannetjes maar voor die pot.
 
R de Boer zegt het nu ook: wissel Isimat niet slim en heeft de wedstrijd doen kantelen
 
Heb de wedstrijd gevolgd op dit forum en niet/nauwelijks op tv.
Ik kom tot de conclusie dat
- Viergever nog niet zo gek is (waar is Sainsbury?)
- Als ooit een slechte coachwedstrijd door MvB gedaan mocht worden, is het deze.

1: goeie vraag. Die had ik nog eerder ingebracht dan Isimat eigenlijk.
2: valt wel mee. Met het tactische plaatje was weinig mis. Alleen sommige wissels waren wat twijfelachtig, en dan met name de spelers die plaats moesten maken voor die wissels.
 
Ik ben niet trots, na een verlies, we zijn geen Feyenoord, maar het was niet super slecht, net als dat het tegen ADO niet super goed was.
Barcelona of Trencin is niet te vergelijken natuurlijk. ?
 
Nee, met 1 man meer moet je in ieder geval ervoor zorgen dat de bal vaker in het bezit is van PSV en dat PSV met meer balbezit de bal op de helft van Barca heeft.....tuurlijk weet ik dat Barca meer kwaliteit heeft, maar met 1 man meer moet je de ruimtes benutten en ervoor zorgen dat het spel zich afspeelt op hun helft....en dat neem ik onze jongens in de laatste 15 minuten wel kwalijk....dan kan je beter EL spelen ipv CL....
Haha, misschien dat de laatste loodjes de zwaarste zijn. Zijn maar weinig clubs die dan CL mogen spelen. Kijk even naar de laatste uitslagen in de CL van Barcelona.
 
Haha, misschien dat de laatste loodjes de zwaarste zijn. Zijn maar weinig clubs die dan CL mogen spelen. Kijk even naar de laatste uitslagen in de CL van Barcelona.
Maar die speelden dan wel tegen 11 man van Barca....dat is dus mijn punt...
 
Whoehahahahahahahahaha :S::ROFL::lmao: Derksen vond Hendrix de zwakste. Gelukkig gaat er een paar miljard extra naar de (ouderen)zorg.
Was ik het wel mee eens, niet de zwakste, maar zeker een van de zwakste (en ik ben echt een Hendrix fan, mijn favoriete PSVer)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan