Willem II - PSV | Zaterdag 10 maart 2018 | Eindstand 5-0!

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zo zie jij het, en dat snap ik. Ik zie het anders, zoals je weet. Zelfs een topcoach kan wanprestaties van zelfs een topelftal nooit volledig voorkomen. Het overkomt zelfs Guardiola, Mourinho of Klopp wel eens. Ik snap de frustratie, maar je moet over het gehele seizoen kijken, en naar het materiaal waarmee Cocu moet werken. Enfin, ik snap dat mijn mening nu op weinig bijval kan rekenen.
Als je over de gehele periode Cocu kijkt dan zie je misschien 5 acceptabele wedstrijden en de rest was gewoon ronduit angstig en slecht. Hoe graag ik ook zou willen, ik kan het niet anders zien
 
Zo zie jij het, en dat snap ik. Ik zie het anders, zoals je weet. Zelfs een topcoach kan wanprestaties van zelfs een topelftal nooit volledig voorkomen. Het overkomt zelfs Guardiola, Mourinho of Klopp wel eens. Ik snap de frustratie, maar je moet over het gehele seizoen kijken, en naar het materiaal waarmee Cocu moet werken. Enfin, ik snap dat mijn mening nu op weinig bijval kan rekenen.

Ik vind het wel opmerkelijk hoe de spelers van Sparta na een 0-1 achterstand wél goed uit de rust komen en ons team juist nog slechter voor de dag komt. Ik wens wel eens te zien hoe onze mannen in de kleedkamer te werk gaan.
 
Even een nachtje laten bezinken, en ik denk er nu anders over...

Nope, toch niet. Wtf heb ik gisteren gezien???
 
Ik moest hier dan toch wel om lachen.:grin:

29062634_1389544574483183_8038221935177367552_n.jpg
 
We hebben in ieder geval gezien dat Pereiro zijn drie goede wedstrijden voor dit seizoen alweer heeft gehad. Terug naar de bank en misschien in de laatste wedstrijd nog 3 minuten laten meedoen.
Lozano is in ieder geval aantoonbaar beter dus is psv sterker.
Zelfde geldt voor Hendrix. Maar daar had Mauro gewoon voor kunnen beginnen.
En dat is het probleem van cocu. Beginnen met lucassen en niet met mauro. En dan ook niet ingrijpen in de rust is nog erger. En luckassen laten staan geeft zijn onbenul aan.
 
En dat is het probleem van cocu. Beginnen met lucassen en niet met mauro. En dan ook niet ingrijpen in de rust is nog erger. En luckassen laten staan geeft zijn onbenul aan.
Ik vind Cocu over het algemeen wel logisch in zijn wissels of opstellingen. Maar na Ajax uit is dit dus de tweede pot waar ie onbegrijpelijk terugvalt naar een speler waar je aantoonbaar dus geen hol aan hebt. En het niet ingrijpen om hem eruit te halen (Luckassen dus) is een blunder van jewelste. Mocht gewoon tot z`n rode kaart blijven staan. Luckassen is misschien handig als je de laatste 10 minuten een voorsprong wil verdedigen. Meer ook niet.

Gelukkig is volgende week Hendrix er weer bij, dus hoeven we het daar ook niet meer over te hebben..
 
Ik vind Cocu over het algemeen wel logisch in zijn wissels of opstellingen. Maar na Ajax uit is dit dus de tweede pot waar ie onbegrijpelijk terugvalt naar een speler waar je aantoonbaar dus geen hol aan hebt. En het niet ingrijpen om hem eruit te halen (Luckassen dus) is een blunder van jewelste. Mocht gewoon tot z`n rode kaart blijven staan. Luckassen is misschien handig als je de laatste 10 minuten een voorsprong wil verdedigen. Meer ook niet.

Gelukkig is volgende week Hendrix er weer bij, dus hoeven we het daar ook niet meer over te hebben..

Het is geen toeval meer dat alle 3 de wedstrijden die we dit seizoen hebben verloren met Luckassen was.
 
:unsure:
Op dit officiële forum maken in het wedstrijdtopic een gezamenlijke opstelling met tactiek. Tijdens de wedstrijd beslissen we over de wissels. Komt helemaal goed! :fb:

Ja, want hier zijn we het zo lekker eens met elkaar.
Zo zie jij het, en dat snap ik. Ik zie het anders, zoals je weet. Zelfs een topcoach kan wanprestaties van zelfs een topelftal nooit volledig voorkomen. Het overkomt zelfs Guardiola, Mourinho of Klopp wel eens. Ik snap de frustratie, maar je moet over het gehele seizoen kijken, en naar het materiaal waarmee Cocu moet werken. Enfin, ik snap dat mijn mening nu op weinig bijval kan rekenen.

Ik ben het grotendeels met je eens, eerlijk gezegd. Weliswaar heeft Cocu fouten -te lang vasthouden aan sommige spelers, soms een te behoudende tactiek-, PSV staat nog steeds 7 punten los van de naaste concurrent, 9 op de nummer 3 en de rest doet niet meer mee. Dat men een selectie die niet in balans is, zonder een speler die nu of volgend seizoen in de Europese top of misschien zelfs subtop terecht kan. Wedstrijden met de hakken over de sloot winnen, met 1 doelpunt verschil, kan soms een maximaal resultaat zijn. Feyenoord kan dat niet, kijk waar zij nu staan. Op dat punt haalt Cocu een maximaal resultaat. Het is niet altijd even fraai, dat klopt. Maar zonder andere spelers is geen beter resultaat mogelijk.
 
:unsure:

Ja, want hier zijn we het zo lekker eens met elkaar.


Ik ben het grotendeels met je eens, eerlijk gezegd. Weliswaar heeft Cocu fouten -te lang vasthouden aan sommige spelers, soms een te behoudende tactiek-, PSV staat nog steeds 7 punten los van de naaste concurrent, 9 op de nummer 3 en de rest doet niet meer mee. Dat men een selectie die niet in balans is, zonder een speler die nu of volgend seizoen in de Europese top of misschien zelfs subtop terecht kan. Wedstrijden met de hakken over de sloot winnen, met 1 doelpunt verschil, kan soms een maximaal resultaat zijn. Feyenoord kan dat niet, kijk waar zij nu staan. Op dat punt haalt Cocu een maximaal resultaat. Het is niet altijd even fraai, dat klopt. Maar zonder andere spelers is geen beter resultaat mogelijk.

Sterker nog: We staan 10 punten los. Ajax moet eerst maar eens winnen. Heerenveen mag dan wel een favoriete tegenstander zijn. Ze zijn in slechte doen. Hopelijk een gelijkspelletje of zo.
 
Het is geen toeval meer dat alle 3 de wedstrijden die we dit seizoen hebben verloren met Luckassen was.
Klopt. Hij is geen voetballer. Meer een sloper. Maar dan moet je hem ook niet op een plek zetten waar je moet voetballen. Als je in de as op het veld opbouw moet verzorgen moet je dingen doen die hij niet kan. Kan je hem niet kwalijk nemen, de coach zet `m daar neer. Dus Cocu is in deze verantwoordelijk voor deze blunder. Je hebt opties als Mauro, desnoods Rosario, beiden spelers die meer voetbal in de kleine teen hebben dan Luckassen in dat lijf van `m.

Onbegrijpelijk deze keuze, en ook niet uit te leggen.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Klopt. Hij is geen voetballer. Meer een sloper. Maar dan moet je hem ook niet op een plek zetten waar je moet voetballen. Als je in de as op het veld opbouw moet verzorgen moet je dingen doen die hij niet kan. Kan je hem niet kwalijk nemen, de coach zet `m daar neer. Dus Cocu is in deze verantwoordelijk voor deze blunder. Je hebt opties als Mauro, desnoods Rosario, beiden spelers die meer voetbal in de kleine teen hebben dan Luckassen in dat lijf van `m.

Onbegrijpelijk deze keuze, en ook niet uit te leggen.

Het is zeker een blunder van de coach. Ik vind het eigenlijk een blunder van Brands om deze jongen voor 6 miljoen te kopen van AZ.
 
Luckassen is ook geen sloper, want slopen doet hij ook niet. Hij is een stapelaar want dat doet hij fout op fout. Misschien dat hij meekan bij FC Eindhoven maar het is echt een schande hoe hij hier consistent verschrikkelijk slecht speelt. Ik vraag me soms echt af waar we een scoutingsteam voor nodig hebben, er worden alleen maar falende AZ-spelers gekocht
 
Luckassen is ook geen sloper, want slopen doet hij ook niet. Hij is een stapelaar want dat doet hij fout op fout. Misschien dat hij meekan bij FC Eindhoven maar het is echt een schande hoe hij hier consistent verschrikkelijk slecht speelt. Ik vraag me soms echt af waar we een scoutingsteam voor nodig hebben, er worden alleen maar falende AZ-spelers gekocht

Je zou bijna denken dat Brands door AZ undercover bij PSV zit. De nieuwe geldschieter van AZ.
 
Luckassen is ook geen sloper, want slopen doet hij ook niet. Hij is een stapelaar want dat doet hij fout op fout. Misschien dat hij meekan bij FC Eindhoven maar het is echt een schande hoe hij hier consistent verschrikkelijk slecht speelt. Ik vraag me soms echt af waar we een scoutingsteam voor nodig hebben, er worden alleen maar falende AZ-spelers gekocht

Wat was zijn rol bij AZ eigenlijk? Speelde daar toch in de defensie? Centraal dacht ik?
 
Wat was zijn rol bij AZ eigenlijk? Speelde daar toch in de defensie? Centraal dacht ik?
Een halfjaartje. Voor die tijd altijd middenvelder geweest. Hij is gewoon het zoveelste voorbeeld van een speler van AZ of Heerenveen/Groningen/Utrecht enz. die het niet waar kunnen maken bij een stap hoger. Spelers als Stroot, Mertens of Suarez waren echt de uitzonderingen op de regel.
 
Zo zie jij het, en dat snap ik. Ik zie het anders, zoals je weet. Zelfs een topcoach kan wanprestaties van zelfs een topelftal nooit volledig voorkomen. Het overkomt zelfs Guardiola, Mourinho of Klopp wel eens. Ik snap de frustratie, maar je moet over het gehele seizoen kijken, en naar het materiaal waarmee Cocu moet werken. Enfin, ik snap dat mijn mening nu op weinig bijval kan rekenen.
Deels, wat dat laatste betreft;)
Daar waar je de tactiek van Cocu en zijn wissels bijna nooit bekritiseerd en de slechte uitslagen en het slecht spelen vrijwel nooit aan Cocu wijt, zijn er toch een aantal goede redenen om dat toch te doen. Wel eens overkomt het iedere coach idd., maar deze wanvertoning is eigenlijk een rode draad dit seizoen, alleen werd het nooit afgestraft en zat ons ontzettend veel mee. Thuis tegen Utrecht kon je, wanneer Utrecht het geluk een beetje aan hun zijde ha gehad, al na 20 minuten met 0-2 achter staan. En zo kan ik vele wedstrijden nog voor de geest halen waar het ook zo was. Feyenoord thuis had je gewoon ondanks eenman meer, moeten verliezen. Het was gewoon beschamend.
Waarom kon zo een elftal tegen feyenoord wel ineens voetballen? Opdrachten van de trainer, vrij in de hoofden na het resultaat van ajax. Cocu durfde toen wel risico's nemen maar voor de rest nooit. En telkens als hij erg verdedigend ging denken en juist te veel voorzichtigheid betrachte, gingen hij en zijn ploeg volledig op hun bek: uit tegen Ajax bijv.
waarom hij na de 1-0 of 2-0 niet gelijk aanvallend reageert door een Malen en Gudmunsson bijv. er in te zetten is mij een raadsel. Wat heb je als de trainer met 10 punten voorsprong nog te verliezen? Dat je dan helemaal op je bek gaat met te veel aanvallers? Dat ben je nu ook, met slecht spel en met een uitstraling van niets wel te verstaan.
 
5 focking 0 tegen Willem II. Je denkt heel ff, droom ik? Is de wedstrijd niet vandaag? Nee, het werd gisteren al gespeeld. 90 minuten lang met volle schaamte zitten kijken.

Alleen voor die Luckassen al schaam ik me totaal dat die een PSV shirt mag aantrekken. Ik kots op zo speler.
 
Ik ben de enige die gisteren vooraf al voorspelde en geld won... ' both teams not to score ', al was de volgorde van de goals wel een verassing :/
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan