Feyenoord - PSV | Zondag 25 februari 2018 | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vorig week zei ik dat ik nog geen goede wedstrijd dit seizoen heb gezien van ons PSV, maar vandaag echt super vroeg druk zetten, strijd, passie en goed voetbal. Nu vasthouden en altijd naar voren spelen en niet afwachtend zeker thuis niet. Hendrix vandaag alle ballen vooruit gespeeld en overal boven op. Iedereen was top maar hij voor mij man van de wedstrijd. Meestal vind ik hem tekort komen maar vandaag top!
Wat een fijne zondag!
 
Alsof PSV zo vaak scoort....met onze goaltjesdief Luuk zeker....en Bergwijn die steeds weer die ene dribbel, die ene actie extra moet maken en vervolgens steevast de bal kwijt raakt en soms zijn eigen verdediging in gevaar brengt....en als Berghuis op Brenet komt te staan, dan voorzie ik een moeilijke middag voor Brenet en Zoet..., verder is Van Ginkel niet 100%, dus ik vermoed dat hij hooguit 60-70 minuten volhoudt en gewisseld wordt, dus middenveld van ons zal het ook moeilijk krijgen, en tot slot, Jones is een erg goeie keeper, dan moet je wel van goede huize komen om bij hem een doelpunt te maken....dus, nee, ik blijf bij mijn voorspelling van een eindstand van 3-1, PSV verspeelt vandaag wederom punten....

Heb je de wedstrijd gezien? :p ;)
 
En wat is het toch lekker dat Haas-Jan de Grasnaaier op voorhand al zo duidelijk had geroepen dat ze ADO wel even gingen oprollen om vervolgens op het gemakkie te zien hoe het ploeterende PSV op de spreekwoordelijke kloot'n zou krijgen. Na dit weekend zou het gat nog 2 punten zijn en had ajaks alles weer in eigen hand. De schaal was al bijna binnen....:poop:

Ik hoop trouwens dat Malle Pietje alles ook mee krijgt.
Die heeft maandag om 08:42 uitgelogd en is niet meer op het forum geweest.
Maar het nieuws van deze overwinning zal hem heus wel bereiken. (Y);)
 
In 1 woord heerlijk. 1e helft gekeken 2e helft in de auto. Waar ze zeiden dat we kampioenswaardig speelden!
Heb nu n verjaardag maar verheug me nu al op de pH waarde van SV vanavond. Heren geniet ervan geen 2 maar 7 punten los. Forza PSV
 
En wat is het toch lekker dat Haas-Jan de Grasnaaier op voorhand al zo duidelijk had geroepen dat ze ADO wel even gingen oprollen om vervolgens op het gemakkie te zien hoe het ploeterende PSV op de spreekwoordelijke kloot'n zou krijgen. Na dit weekend zou het gat nog 2 punten zijn en had ajaks alles weer in eigen hand. De schaal was al bijna binnen....:poop:


Die heeft maandag om 08:42 uitgelogd en is niet meer op het forum geweest.
Maar het nieuws van deze overwinning zal hem heus wel bereiken. (Y);)

Big brother is watching you!
 
Haha iemand op twitter: 'Nee hoor, dit is verkocht en afgesproken onder elkaar! Beide teams zullen altijd de kleinste blijven vd eredivisie.'
Edit: Oh haha Bacchus had het ook gezien. ;)
 
DW5_GFGr_WAAAyk3i.jpg
 
Ondertussen gaan de ajaksers helemaal uit hun keppeltje. :ROFL:


Nick-afcajax‏ @Nickafcajax 2 u2 uur geleden
Meer
Bij @FOXSportsnl zijn ze verbaast dat psv er makkelijk scoort! Nee hoor, dit is verkocht en afgesproken onder elkaar! Beide teams zullen altijd de kleinste blijven vd eredivisie. #feypsv

Ik denk dat Nick beter een cursus Nederlands gaat volgen bij de nonnetjes in Vught. Komt ie verder mee in het leven :ROFL:
 
Goed dat van Ginkel er weer is. Nu het seizoen goed afmaken, snel vergeten, en komend seizoen opnieuw beginnen met een nieuwe coach die durft te voetballen. Vandaag was goed, maar kijk al weer wantrouwend naar de volgende wedstrijd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan