PSV - sc Heerenveen | Zaterdag 17 februari 2018 | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Neem je verlies. Het heeft al 7 maanden meegezeten. Wees blij dat je met deze achterlijke achterhoede nog 5 punten voor staat op een club die veel meer individuele klasse in huis heeft zeker op het middenveld en in de verdediging met daar achter een uitstekende keeper. Cocu is een laffe coach maar als hij met dit materiaal van Brands onbeschaamd kampioen wordt dan heeft ie een meesterwerk verricht.
 
Neem je verlies. Het heeft al 7 maanden meegezeten. Wees blij dat je met deze achterlijke achterhoede nog 5 punten voor staat op een club die veel meer individuele klasse in huis heeft zeker op het middenveld en in de verdediging met daar achter een uitstekende keeper. Cocu is een laffe coach maar als hij met dit materiaal van Brands onbeschaamd kampioen wordt dan heeft ie een meesterwerk verricht.

En dan? Men dronk een glas, men deed een plas en alles bleef zoals het was... Nee, het is goed zo, laat ons de titel maar door de vingers glippen, mits die kluivenduikers dan opdonderen.
 
Laten we gevoeligheden, voortvloeiend uit een conflict tussen de toenmalige Duitse regering en de toenmalige Nederlandse regering, een conflict wat op het moment helemaal niet meer bestaat, er niet bij betrekken. Post aangepast.
 
Neem je verlies. Het heeft al 7 maanden meegezeten. Wees blij dat je met deze achterlijke achterhoede nog 5 punten voor staat op een club die veel meer individuele klasse in huis heeft zeker op het middenveld en in de verdediging met daar achter een uitstekende keeper. Cocu is een laffe coach maar als hij met dit materiaal van Brands onbeschaamd kampioen wordt dan heeft ie een meesterwerk verricht.

:unsure:We staan 8 punten voor. :re: ;)
 
En dan? Men dronk een glas, men deed een plas en alles bleef zoals het was... Nee, het is goed zo, laat ons de titel maar door de vingers glippen, mits die kluivenduikers dan opdonderen.

Gaat niet gebeuren. PSV wordt gewoon kampioen. :psv2:
 
Ik heb de wedstrijd niet live gevolgd, slechts de samenvatting bij Studio Sport gezien...nu beweren sommigen hier op het Forum dat het balbezit van 35% pas in de 2e helft aan de orde was. Op diverse sites heeft men het echter dat ook in de 1e helft er slechts een balbezit van 35% was,ook toen PSV met 11 man speelde en 2-0 voor stond, o.a. Flash Score....het is toch echt onbegrijpelijk dat PSV als Topclub in het eigen Philipsstadion zo laf begonnen is en dat vrijwel de hele wedstrijd volgehouden heeft...als je zo speelt dan verdien je die deksel op de neus....de schuld geven aan Hilger is grotendeels onterecht....Cocu heeft gefaald als coach, want als je 7 punten voor staat op de directe concurrent, dan begin je voor eigen publiek direct aanvallend en zorg je ervoor dat het balbezit minimaal 60% is en niet slechts 35%.....Cocu heeft alweer, voor de zoveelste keer in de afgelopen 5 jaar, een zware inschattingsfout gemaakt en daar terecht voor gestraft....het laffe inspiratieloze voetbal van Cocu gaat ons de titel kodten dit seizoen. Zoals ik al eerder aangegeven heb, zal de voorsprong van 7 punten in de maand februari flink slinken en zal Ajax langszij komen.....nu resten ons nog slechts 5 punten en volgende week in De Kuip houden we er maar 2 over ......zoals Feyenoord ons in de Beker gepakt heeft, zo zullen ze dat volgende week met z'n twaalven ( de scheidsrechter niet meegerekend !) wederom doen : ons direct bij de strot grijpen en 90 minuten niet loslaten...Cocu is al 5 jaar niet bij machte geweest om PSV op die wijze te laten spelen. Ik bid tot God dat we na dit seizoen Cocu niet meer als coach zullen hebben !! :FP::sick:
 
Neem je verlies. Het heeft al 7 maanden meegezeten. Wees blij dat je met deze achterlijke achterhoede nog 5 punten voor staat op een club die veel meer individuele klasse in huis heeft zeker op het middenveld en in de verdediging met daar achter een uitstekende keeper. Cocu is een laffe coach maar als hij met dit materiaal van Brands onbeschaamd kampioen wordt dan heeft ie een meesterwerk verricht.

Puntverlies zat er al wekenlang in. Onmogelijk dat je met dit voetbal, iedere week blijft winnen. Kan gewoon niet, bij Heracles kwam je al goed weg in blessuretijd, tegen Twente 86 minuten alleen maar lopen verdedigen, tegen Excelsior en Sparta win je met 1 doelpuntverschil. Ook ik kan me niet voorstellen dat je met dit voetbal, volgende week uit bij Feyenooit wint, en de week erop thuis tegen Utrecht. Nou, ga er maar aanstaan. 6 punten zou wonderbaarlijk zijn.

Gisteren kwam je dan weer is een keertje goed op 2-0, ondanks dat je zwaar de mindere was. Maar de rode kaart vlak voor rust, kantelde de hele tweede helft en je wist toen de 2-1 vroeg viel, dat puntverlies eraan zat te komen.

Het beste is gewoon lekker rekening mee houden dat je alsnog niet kampioen wordt. Worden we dat wel, dan zou dat een god godswonder zijn.
 
Puntverlies zat er al wekenlang in. Onmogelijk dat je met dit voetbal, iedere week blijft winnen. Kan gewoon niet, bij Heracles kwam je al goed weg in blessuretijd, tegen Twente 86 minuten alleen maar lopen verdedigen, tegen Excelsior en Sparta win je met 1 doelpuntverschil. Ook ik kan me niet voorstellen dat je met dit voetbal, volgende week uit bij Feyenooit wint, en de week erop thuis tegen Utrecht. Nou, ga er maar aanstaan. 6 punten zou wonderbaarlijk zijn.

Gisteren kwam je dan weer is een keertje goed op 2-0, ondanks dat je zwaar de mindere was. Maar de rode kaart vlak voor rust, kantelde de hele tweede helft en je wist toen de 2-1 vroeg viel, dat puntverlies eraan zat te komen.

Het beste is gewoon lekker rekening mee houden dat je alsnog niet kampioen wordt. Worden we dat wel, dan zou dat een god godswonder zijn.

Het klopt toch al niet dat je weet dat de 2-2 gaat vallen als de 2-1 pas valt?
Het zou de dames wakker moeten schudden en álles uit de kast moeten laten halen om puntverlies ten koste van alles te voorkomen. Zo'n scheidsrechter die met één keuze jou je punten afpakt, dat is je toch je eer te na!?

Nee, niet bij PSV. We zijn al bang met elf spelers op het veld, laat staan met tien. En als we dan een tegengoal krijgen, gaan we al op onze rug liggen omdat de gelijkmaker 'dan ook wel zal vallen'.
Ik kan er niet bij. Ze willen wel winnen, maar het moet allemaal niet te veel moeite en energie kosten hoor...

"Brrrr, wat lastig allemaal.":cry:
HARDER LOPEN DAN!:bat:
 
Ajax speelt toch ook niet zo geweldig en zou nog 8 punten in moeten halen om kampioen te worden. Ajax laat ook punten liggen en PSV zal ook niet alle wedstrijden winnen.
De marge die PSV heeft zal genoeg zijn. :shifty:

 
Het klopt toch al niet dat je weet dat de 2-2 gaat vallen als de 2-1 pas valt?
Het zou de dames wakker moeten schudden en álles uit de kast moeten laten halen om puntverlies ten koste van alles te voorkomen. Zo'n scheidsrechter die met één keuze jou je punten afpakt, dat is je toch je eer te na!?

Nee, niet bij PSV. We zijn al bang met elf spelers op het veld, laat staan met tien. En als we dan een tegengoal krijgen, gaan we al op onze rug liggen omdat de gelijkmaker 'dan ook wel zal vallen'.
Ik kan er niet bij. Ze willen wel winnen, maar het moet allemaal niet te veel moeite en energie kosten hoor...

"Brrrr, wat lastig allemaal.":cry:
HARDER LOPEN DAN!:bat:

En slimmer spelen. Met 10 man de bal zoveel mogelijk in de ploeg houden en niet de tegenstander zo snel mogelijk de bal in de voeten spelen, zodat die steeds maar kan blijven aanvallen.
Voetbal is niet de meest Intelligente sport. :shifty: :cry:
 
Het klopt toch al niet dat je weet dat de 2-2 gaat vallen als de 2-1 pas valt?
Het zou de dames wakker moeten schudden en álles uit de kast moeten laten halen om puntverlies ten koste van alles te voorkomen. Zo'n scheidsrechter die met één keuze jou je punten afpakt, dat is je toch je eer te na!?

Nee, niet bij PSV. We zijn al bang met elf spelers op het veld, laat staan met tien. En als we dan een tegengoal krijgen, gaan we al op onze rug liggen omdat de gelijkmaker 'dan ook wel zal vallen'.
Ik kan er niet bij. Ze willen wel winnen, maar het moet allemaal niet te veel moeite en energie kosten hoor...

"Brrrr, wat lastig allemaal.":cry:
HARDER LOPEN DAN!:bat:

Tja. Je speelt al het hele jaar kut voetbal, en het slechts denkbare scenario was als Heerenveen vroeg de 2-1 zou maken, die kwam er ook en toen was echt vragen om heel veel problemen. En voila, die krijg je ook op je bek.

Waar ik me helemaal kapot voor schaam, is dat we alleen maar achteruit gingen lopen, maar ook echt achteruit. Geen eens de bal 5 seconde in je ploeg houden. En dat terwijl je in focking eigen huis speelt. Tuurlijk vraag je dan op deze manier om puntverlies. En ook puur door scherpte krijg je zulke kut tegengoals. Niemand die op Schaars let bij de 2-1, en bij de 2-2 komt die balletje toevallig goed voor Reza omdat Zoet uitglijdt.
 
Ajax speelt toch ook niet zo geweldig en zou nog 8 punten in moeten halen om kampioen te worden. Ajax laat ook punten liggen en PSV zal ook niet alle wedstrijden winnen.
De marge die PSV heeft zal genoeg zijn. :shifty:

Zou maar niet te positief zijn. Als Ajax straks wint, dan kan het hard gaan.
 
Misschen geel misschien rood. Ok. Maar dit is gewoon dom van Lozano. Hij laat mee slepen en het is Heerenveen gewoon gelukt.

Het is ze ook gelukt om een punt te veroveren. En hoe, met meer dan 60, 70% balbezit en schot meer schoten dan PSV?
Ik ontken niet dat de scheidsrechter een rol speelt, maar de grootste rol krijgt PSV.
Tegen Heerenveen met 10 man komen te staan door een domme overtreding en een 2-0 voor sprong weg geven. Weg geven aan een Eredivisie midden motor op eigen terrein. Het ligt gewoon aan onszelf. Wij kunnen bepaalde foutjes uit bannen, het spelbeeld verbeteren of er lering uit trekken en dat mee nemen naar volgende wedstrijden. Op de scheidsrechter of KNVB heeft PSV geen invloed. Op het goede of slechte voetbal dat ze spelen wel
 
Misschen geel misschien rood. Ok. Maar dit is gewoon dom van Lozano. Hij laat mee slepen en het is Heerenveen gewoon gelukt.

Het is ze ook gelukt om een punt te veroveren. En hoe, met meer dan 60, 70% balbezit en schot meer schoten dan PSV?
Ik ontken niet dat de scheidsrechter een rol speelt, maar de grootste rol krijgt PSV.
Tegen Heerenveen met 10 man komen te staan door een domme overtreding en een 2-0 voor sprong weg geven. Weg geven aan een Eredivisie midden motor op eigen terrein. Het ligt gewoon aan onszelf. Wij kunnen bepaalde foutjes uit bannen, het spelbeeld verbeteren of er lering uit trekken en dat mee nemen naar volgende wedstrijden. Op de scheidsrechter of KNVB heeft PSV geen invloed. Op het goede of slechte voetbal dat ze spelen wel

De kleur van de kaart kan je over discussieren, maar as speler moet je gewoon zo spelen dat er geen discussie kan zijn. Zeker bij een 2-0 voorsprong is het gewoon niet slim
 
Zou maar niet te positief zijn. Als Ajax straks wint, dan kan het hard gaan.

Ajax wint niet. :shifty:

PSV hoeft niet met 7 punten verschil kampioen te worden.
Ajax heeft het kampioenschap al verspeeld in de eerste wedstrijd van het seizoen. ;)
 
Ajax wint niet. :shifty:

PSV hoeft niet met 7 punten verschil kampioen te worden.
Ajax heeft het kampioenschap al verspeeld in de eerste wedstrijd van het seizoen. ;)

De fan in mij hoopt met je mee, maar de realist in mij begint de overhand te krijgen..
 
PEC uit. 1-3. 2 assists Neres 2 goals huntelaar en een vrije trap schone en een tegen doelpunt Pec.
Of 2-2 en ajax geeft niet thuis.
-of 1-0 Pec en de acties van kluivert halen niks uit.
-Of 0-4 en Kluivert, Neres en Frenkie worden op handen gedragen.
-of iets anders

Alles is mogelijk vanmiddag.

De kleur van de kaart kan je over discussieren, maar as speler moet je gewoon zo spelen dat er geen discussie kan zijn. Zeker bij een 2-0 voorsprong is het gewoon niet slim

Precies zo.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan