FC Volendam - PSV | Donderdag 26 oktober 2017 | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
120 minuten. Lekker jonges, 60 procent toch? Vitesse lacht alleen maar hierom.

Domme sukkels. Deze recidivisten zullen het gewoon nooit leren dat ze het zich tegen geen enkele tegenstander kunnen perimtteren om met minder dan 100% inzet te spelen. Zelfs al zouden ze nu winnen blijft alsnog de zure nasmaak hangen van een afgang tegen de nummer laatst van de JL, want dat is het idd nu al zoals Penalty opmerkt. Lekker gevoel wat je dan meeneemt richtng Vitesse. Om maar te zwijgen van de fysieke belasting van een 120 minuten wedstrijd zo kort op de uitwedstrijd tegen Vitesse, hoe slap de inzet ook was.
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp Cocu echt niet...altijd weer die onderschatting. Je kan beter met je sterkste opstelling starten, snel naar 2-0 uitlopen en dan rond de 60ste minuut sommige basisspelers rust gunnen en de jonkies de kans geven....nu loop je na 90 minuten achter de feiten aan en zoals die keeper van Volendam vanavond in bloedvorm verkeert, kan ik je verzekeren dat hij wel en Zoet geen penaltykiller zal blijken te zijn....dus als het straks op penaltys aankomt, dan liggen we eruit.....
 
Ik begrijp Cocu echt niet...altijd weer die onderschatting. Je kan beter met je sterkste opstelling starten, snel naar 2-0 uitlopen en dan rond de 60ste minuut sommige basisspelers rust gunnen en de jonkies de kans geven....nu loop je na 90 minuten achter de feiten aan en zoals die keeper van Volendam vanavond in bloedvorm verkeert, kan ik je verzekeren dat hij wel en Zoet geen penaltykiller zal blijken te zijn....dus als het straks op penaltys aankomt, dan liggen we eruit.....

Het lullige is: Dat deden ze. Alleen van Ginkel startte niet. Rest was geblesseerd.
 
"Ze graven zich in en het is lastig om daar doorheen te komen"

Of ‘we hadden het onszelf makkelijk kunnen maken als we de kansen benut hadden’ of ‘de gemaakte afspraken werden niet nagekomen in het veld’ en ga zo maar door. Deze groep leert het nooit en zolang Cocu trainer is zal er geen verbetering komen
 
Ik begrijp Cocu echt niet...altijd weer die onderschatting. Je kan beter met je sterkste opstelling starten, snel naar 2-0 uitlopen en dan rond de 60ste minuut sommige basisspelers rust gunnen en de jonkies de kans geven....nu loop je na 90 minuten achter de feiten aan en zoals die keeper van Volendam vanavond in bloedvorm verkeert, kan ik je verzekeren dat hij wel en Zoet geen penaltykiller zal blijken te zijn....dus als het straks op penaltys aankomt, dan liggen we eruit.....

Wat DrJ zei, en het is niet de keeper die in bloedvorm verkeert, het is PSV dat slecht afwerkt. Anders is het wel heel toevallig dat zoveel verschillende keepers allemal net toevallig in bloedvorm zijn tegen PSV en anders niet.
 
De Jong heeft al 7 maanden niet meer gescoord. Als je gokt op de winnende treffer van Luuk de Jong ben je binnen waarschijnlijk als hij ooit nog gaat scoren... Gelukkig heeft Philip een rotsvast vertrouwen iedere week dat hij de Jong over dat dooie punt heen kan helpen... helaas
 
De Jong heeft al 7 maanden niet meer gescoord. Als je gokt op de winnende treffer van Luuk de Jong ben je binnen waarschijnlijk als hij ooit nog gaat scoren... Gelukkig heeft Philip een rotsvast vertrouwen iedere week dat hij de Jong over dat dooie punt heen kan helpen... helaas

Hij mag het dadelijk vanaf de stip gaan proberen, want op deze manier zie ik ze niet scoren al spelen ze 10 jaar. Hoe is het mogelijk dat Lozano zo onzichtbaar is eigenlijk?
 
Cocu kan alvast beginnen met het selecteren van zijn spelers voor de penaltyserie.....doelpunt zit er niet meer in voor PSV in de 2e verlenging.....
 
Gewoon verrot schamen. 105 minuten niet kunnen scoren tegen Volendam. Ik herhaal. Volendam staat laatste en hebben 10 wedstrijden in de Jupiler League, niet gewonnen.

Straks lekker naar de penaltys straks. 0,0 vertrouwen daarin + die keeper van Volendam speelt de wedstrijd van zijn leven.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan