FC Groningen - PSV | Woensdag 13 december 2017 | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nee, PSV heeft een coach nodig die zijn elftal zo neerzet dat je nooit in de situatie terechtkomt dat je met z'n allen in de eigen zestien aan paniekvoetbal doet.

Tsja.. maar is het een onnatuurlijke beweging? Hij gaat naar beneden na een sprong, logisch dat de armen hoog zitten, en wat kan hij doen op die afstand. Lastige is gewoon dat dir altijd volstrekte willekeur blijft.
 
Nee, PSV heeft een coach nodig die zijn elftal zo neerzet dat je nooit in de situatie terechtkomt dat je met z'n allen in de eigen zestien aan paniekvoetbal doet.

Maar hebben Brands en Gerbrands die stalen kloten om een zittende coach in de winterstop te ontslaan, terwijl PSV nog steeds koploper is...?? Het is dringend nodig, maar beide heren missen die stalen kloten om Cocu nog voor Kerst te ontslaan en Van Bommel aan te stellen als hoofdcoach met Van Marwijk en Van Zenden als assistenten....
 
Zo dat slaat weer in als een mokerslag.
Zit op mijn werk en een collega kwam naar me toe om te melden dat FC Groningen nog 3-3 had gemaakt.
Dacht dat het een grapje was maar helaas bleek het waar te zijn.

Hoe kun je in hemelsnaam dit weer weggeven na een 1-3 voorsprong tegen een zeer matig FC Groningen.
Vanavond thuis de beelden maar eens gaan terugkijken.

Al met al ben ik wel klaar met Cocu, ik denk dat Philip over datum is en dat er gewoon een nieuwe trainer moet komen.
Van 10 naar 5 punten op Ajax in 2 wedstrijdjes. :(
 
Ieder zijn mening. Ik vind ook dat psv de druk erop had moeten houden. Maar onze middenvelders en aanvallers hebben ook gefaald vandaag.

Lozano, Onze man van 30 miljoen euro (??) is al weken onzichtbaar op het veld....op deze wijze keldert zijn waarde elke week met een paar miljoen euro....zoals ik Lozano de afgelopen 3-4 weken heb zien spelen, zou het mij niet verbazen als hij momenteel minder dan 20 miljoen euro waard is...
 
Zo dat slaat weer in als een mokerslag.
Zit op mijn werk en een collega kwam naar me toe om te melden dat FC Groningen nog 3-3 had gemaakt.
Dacht dat het een grapje was maar helaas bleek het waar te zijn.

Hoe kun je in hemelsnaam dit weer weggeven na een 1-3 voorsprong tegen een zeer matig FC Groningen.
Vanavond thuis de beelden maar eens gaan terugkijken.

Al met al ben ik wel klaar met Cocu, ik denk dat Philip over datum is en dat er gewoon een nieuwe trainer moet komen.
Van 10 naar 5 punten op Ajax in 2 wedstrijdjes. :(

De beelden terugkijken terwijl je weet wat er komt? Daar neem ik mijn pet diep voor af, Henk. Daar neem ik mijn pet heel diep voor af.
 
Zo dat slaat weer in als een mokerslag.
Zit op mijn werk en een collega kwam naar me toe om te melden dat FC Groningen nog 3-3 had gemaakt.
Dacht dat het een grapje was maar helaas bleek het waar te zijn.

Hoe kun je in hemelsnaam dit weer weggeven na een 1-3 voorsprong tegen een zeer matig FC Groningen.
Vanavond thuis de beelden maar eens gaan terugkijken.

Al met al ben ik wel klaar met Cocu, ik denk dat Philip over datum is en dat er gewoon een nieuwe trainer moet komen.
Van 10 naar 5 punten op Ajax in 2 wedstrijdjes. :(

Ajax moet nog voetballen. Met Ajax weet je 't maar nooit.
 
Lozano, Onze man van 30 miljoen euro (??) is al weken onzichtbaar op het veld....op deze wijze keldert zijn waarde elke week met een paar miljoen euro....zoals ik Lozano de afgelopen 3-4 weken heb zien spelen, zou het mij niet verbazen als hij momenteel minder dan 20 miljoen euro waard is...

yep. en hij gaat steeds vaker makkelijk liggen en klagen tegen de scheids.
 
Lozano, Onze man van 30 miljoen euro (??) is al weken onzichtbaar op het veld....op deze wijze keldert zijn waarde elke week met een paar miljoen euro....zoals ik Lozano de afgelopen 3-4 weken heb zien spelen, zou het mij niet verbazen als hij momenteel minder dan 20 miljoen euro waard is...

Toeval dat hij sinds de komst van Luuk de Jong minder is gaan spelen? Of omdat het kouder wordt? Of omdat het hele team op dit moment kut is met een kutcoach en zijn kutwissels en een extreme kutverdediging.
 
Op deze wanvertoning van de coach en de spelers past alleen maar 1 gepaste straf : zaterdag in het Philipsstadion een spandoeken-actie met duidelijke oproep aan Brands en Gerbrands om een nieuwe coach .....dan dan niet 1-2 spandoeken, maar meer dan een dozijn levensgrote spandoeken, waarop we onze ongenoegen duidelijk kenbaar maken, Cocu uitfluiten, met witte zakdoekjes zwaaien richting Brands en Gerbrands en mochten we weer punten verspelen, dan ook onze jongens met een hels fluitconcert uitfluiten en via de supportersverenigingen verhaal halen bij de directie en op de training. Genoeg is Genoeg....!!
 
Speel dan verdomme op balbezit de laatste minuut. :mad:

92:16 Luckasen komt erin voor Lozano
92:56 Vrije trap op de helft van Groningen. Van Ginkel speelt de bal richting cornervlag naar een Groningen speler. :ai:
93:15 Luckassen kopt een lange trap van Padt naar een Groningen speler. :ai:
93:23 Rosario schiet de bal blind naar voren. Padt neemt de bal aan halverwege de Groningen helft. :ai:
93:35 Van Ginkel schiet de bal blind naar voren naar een Groningen speler. :ai:
93:45 Iedereen van PSV loopt terug. Alleen De Jong huppelt voorin wat rond. :ai:
93:55 Schwaab schiet de bal in paniek weg naar Groningen speler Mahi.:ai:
93:58: Mahi omspeelt Ramselaar en Brenet. :ai:
94:04 Mahi geeft een steekbal aan Kane die Hendrix gepasseerd is. :ai:
94:06 Voorzet Groningen kaatst van de voet van Schwaab via de voet van Hendrix naar Groningen speler Veldwijk. :ai: :p
94:08 De bal blijft liggen en Te Wierik schiet de bal tussen de benen van Zoet in de goal. :ai:
95:28 Van Ginkel krijgt nog de kans op 3-4, maar schiet de bal via de grond naar Padt. :ai:


Ze hebben het zelf verprutst ... :mad: :nocheer::cry:

 
Op deze wanvertoning van de coach en de spelers past alleen maar 1 gepaste straf : zaterdag in het Philipsstadion een spandoeken-actie met duidelijke oproep aan Brands en Gerbrands om een nieuwe coach .....dan dan niet 1-2 spandoeken, maar meer dan een dozijn levensgrote spandoeken, waarop we onze ongenoegen duidelijk kenbaar maken, Cocu uitfluiten, met witte zakdoekjes zwaaien richting Brands en Gerbrands en mochten we weer punten verspelen, dan ook onze jongens met een hels fluitconcert uitfluiten en via de supportersverenigingen verhaal halen bij de directie en op de training. Genoeg is Genoeg....!!

Jij neemt het voortouw??
 
Kut gevoel om die 3-3, nog steeds. Ongelooflijk, wanneer was het voor het laatst dat we de gelijkmaker tegen kregen in de allerlaatste minuut als koploper? Vreselijk. Niet des PSV ook dat we in de allerlaatste minuut, de deksel op ons neus krijgen.

Wekenlang kom je eigenlijk al goed weg. Twente in blessuretijd, PEC in blessuretijd, Excelsior op basis van de tweede helft, Sparta thuis die je maar met 1-0 wint. Het is dat je die 4 potjes wel wint, anders stond je achter AZ en wellicht Ajax.

Eerst vernederd worden in de Arena, en nu in de allerlaatste minuut de gelijkmaker, zomaar 5 punten die je morst.

ik zeg het je. Het mag een godswonder zijn als je met deze waardeloze verdediging kampioen wordt. Brenet linksback, sjonge jonge. Zegt ook genoeg over de Eredivisie. Trage slak in de persoon van Schwaab en Isimat is een leuke sfeermaker, maar verdedigen kan die niet. Alleen Arias is top.

Maar goed. 3 punten thuis tegen ADO ( kan dat nog? ) over paar dagen en een gelijkspel bij AZ - Ajax, en je staat weer 7 punten los. Al mag AZ ook wel winnen.



 
Heeft Cocu nog steeds niet door dat verdedigen niet aan PSV besteed is. Elke wedstrijd dat ze op het eind een e tra verdediger inbrengen krijgen we een goal tegen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan