FC Groningen - PSV | Woensdag 13 december 2017 | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"http:\/\/i.imgur.com\/6g0GpTS.png"}[/IMG2]
 
AZ moet naar PEC en zondag is AZ-Ajax. Oftewel als PSV dit wint en zaterdag gewoon ADO pakt, ziet het er allemaal weer een stuk vrolijker uit.

Maar ja, Cocu zal wel met 7 verdedigers beginnen, want Groningen uit, oei, oei, oei.
 
Wake up call :sleep:

Zweep erover. Wie niet kotsend het veld af komt, heeft niet genoeg hard genoeg gewerkt.

Minimaal 2 doelpunten verschil eisen en zo niet, dan mensen de wedstrijd erop ernaast zetten. Mag ook direct Pereiro, De Jong en Luckassen ernaast zetten. Lekker vervangen door Rosario, Bergwijn en Mauro of Ramselaar.

Afgelopen met pappen nathouden!

:mad:
 
Deze pot vind ik belangrijker dan ajax uit. Dit zijn wedstrijden waar je aan het eind van het seizoen spijt gaat krijgen als je er punten laat liggen, dat hebben we vorig jaar wel gezien. Op Groningen is sowieso geen peil te trekken qua vorm tegenwoordig. Ik gok dan maar op een 1-2
 
Deze pot vind ik belangrijker dan ajax uit. Dit zijn wedstrijden waar je aan het eind van het seizoen spijt gaat krijgen als je er punten laat liggen, dat hebben we vorig jaar wel gezien. Op Groningen is sowieso geen peil te trekken qua vorm tegenwoordig. Ik gok dan maar op een 1-2

Niet mee eens. Als aanstaande kampioen die een gat kon slaan van 13 punten op Ajax en in plaats daarvan je laat afschminken met 3-0 (had ook 6-0 kunnen zijn) is zowel voor de punten (6-puntenwedstrijd) als aanzien een belangrijkere wedstrijd dan tegen Groningen. Ik zou ter voorbereiding op de wedstrijd als Cocu een compilatie van alle (terechte) negatieve reacties in de media over PSV laten zien aan de spelers en ze stuk voor stuk een schop onder de kont geven en meegeven dat ze verdorie eindelijk als ware kampioenen gaan voetballen. Kapen nu met dat angsthazenvoetbal en vanaf nu met vuur in de ogen spelen met de intentie om niets anders dan de tegenstander op te vreten en te degraderen tot amateurs.
 
Niet mee eens. Als aanstaande kampioen die een gat kon slaan van 13 punten op Ajax en in plaats daarvan je laat afschminken met 3-0 (had ook 6-0 kunnen zijn) is zowel voor de punten (6-puntenwedstrijd) als aanzien een belangrijkere wedstrijd dan tegen Groningen. Ik zou ter voorbereiding op de wedstrijd als Cocu een compilatie van alle (terechte) negatieve reacties in de media over PSV laten zien aan de spelers en ze stuk voor stuk een schop onder de kont geven en meegeven dat ze verdorie eindelijk als ware kampioenen gaan voetballen. Kapen nu met dat angsthazenvoetbal en vanaf nu met vuur in de ogen spelen met de intentie om niets anders dan de tegenstander op te vreten en te degraderen tot amateurs.

Helemaal mee eens. Ze hadden daar de genadeklap uit moeten delen, konden frank en vrij spelen met zo'n puntenvoorsprong in handen, maar in plaats daarvan zijn ze met de stront tussen de benen het veld opgegaan en hebben geen moment de indruk gewekt te willen of zelfs maar kunnen voetballen. Win je daar dan hoef je hem nu ook niet te knijpen richting deze wedstrijd, want dan heb je Ajax niet de boost gegeven die ze hoopten te krijgen; sterker nog je hebt ze bijna uitgeschakeld en daarna wacht een wedstrijd die dan alle kanten op kan. Nu heeft Ajax die boost te pakken en gaan ze het ook wel van AZ winnen, elftallen van v.d.Brom kakken altijd in wanneer het er om gaat.

Quagmire merkte al terecht op dat Ajax altijd slecht begint aan het seizoen maar naarmate het seizoen vordert pas echt op stoom komt, en dat hebben die oerdomme sukkels van PSV nu alleen maar verder gefaciliteerd. 7 punten verschil stelt niks voor, zeker niet als je ziet hoe onthutsend slecht PSV nu al maanden aan het voetballen (kunnen we het eigenlijk nog wel voetbal noemen) is, en hoe de doelpunten die zo rijkelijk vloeiden aan het begin van het seizoen nu slechts zeer druppelsgewijs uit de kraan komen. En dan moet :eek:pa: Mr. voorspelbaar Cocu :eek:pa: daar verandering in gaan brengen? Hij die zelf van geen verandering wil weten? :crazy: Nee, het wordt weer billenknijpen tot het einde van het seizoen en hopen op mazzeltjes, gelukjes en engeltjes op de lat, tegen iedere tegenstander, te beginnen met Groningen, wat onder leiding van Faber precies weet hoe Cocu is en hoe hij denkt. Zeg je, Groningen is enorm matig, dan zeg ik, dat is PSV ook, op basis van de afgelopen serie wedstrijden.
 
Niet mee eens. Als aanstaande kampioen die een gat kon slaan van 13 punten op Ajax en in plaats daarvan je laat afschminken met 3-0 (had ook 6-0 kunnen zijn) is zowel voor de punten (6-puntenwedstrijd) als aanzien een belangrijkere wedstrijd dan tegen Groningen. Ik zou ter voorbereiding op de wedstrijd als Cocu een compilatie van alle (terechte) negatieve reacties in de media over PSV laten zien aan de spelers en ze stuk voor stuk een schop onder de kont geven en meegeven dat ze verdorie eindelijk als ware kampioenen gaan voetballen. Kapen nu met dat angsthazenvoetbal en vanaf nu met vuur in de ogen spelen met de intentie om niets anders dan de tegenstander op te vreten en te degraderen tot amateurs.

Eens. Je staat 10 punten voor op Ajax maar je gaat er als een degradatiekandidaat naar toe. Die Ajacieden zagen al vanaf de eerste minuut hoe angstig en afwachtend dit elftal was. Nou dan sta je al in je hoofd met 1-0 voor. Er zijn mensen die zich kunnen vinden in de opstelling van Cocu. Nou ik vond het werkelijk beschamend. Cocu maakte PSV een echte underdog met deze opstelling. Dit terwijl je 10 punten voor staat en vol op de aanval en met zelfvertrouwen moet gaan spelen daar. Nu verlies je ook, zonder enige glans en op een beschamende manier. PSV onwaardig dit.
 
Niet mee eens. Als aanstaande kampioen die een gat kon slaan van 13 punten op Ajax en in plaats daarvan je laat afschminken met 3-0 (had ook 6-0 kunnen zijn) is zowel voor de punten (6-puntenwedstrijd) als aanzien een belangrijkere wedstrijd dan tegen Groningen. Ik zou ter voorbereiding op de wedstrijd als Cocu een compilatie van alle (terechte) negatieve reacties in de media over PSV laten zien aan de spelers en ze stuk voor stuk een schop onder de kont geven en meegeven dat ze verdorie eindelijk als ware kampioenen gaan voetballen. Kapen nu met dat angsthazenvoetbal en vanaf nu met vuur in de ogen spelen met de intentie om niets anders dan de tegenstander op te vreten en te degraderen tot amateurs.

Eens. Je staat 10 punten voor op Ajax maar je gaat er als een degradatiekandidaat naar toe. Die Ajacieden zagen al vanaf de eerste minuut hoe angstig en afwachtend dit elftal was. Nou dan sta je al in je hoofd met 1-0 voor. Er zijn mensen die zich kunnen vinden in de opstelling van Cocu. Nou ik vond het werkelijk beschamend. Cocu maakte PSV een echte underdog met deze opstelling. Dit terwijl je 10 punten voor staat en vol op de aanval en met zelfvertrouwen moet gaan spelen daar. Nu verlies je ook, zonder enige glans en op een beschamende manier. PSV onwaardig dit.

Zo is het. :bat:

Voor Rood-Wit gezongen
Vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
Een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
Vooruit PSV

:psv2:
 
Er moet gewonnen worden, en er met vooral vooral gevochten worden. En dat dan in de positieve zin van het woord.
 
Ajax uit vergeten. Hopelijk heeft men in de spiegels gekeken wat voor schandalige wedstrijd we daar hebben gespeeld, Cocu helemaal, die mag helemaal in de spiegels kijken. PSV onwaardig en veel te schijterig. Aan de andere kant verloren we thuis van Ajax in 15 en 16, en werden we kampioen. Feyenooit bijvoorbeeld verloor kansloos in de Arena vorig jaar en werden uiteindelijk kampioen.

Je hebt nog altijd die 7 punten voorsprong op Ajax. Naar AZ kijk ik nog niet naar, ondanks dat ze 5 punten acherstaan. Wat ik wel belangrijk vind, is dat straks AZ - Ajax is. Dus je kan alleen naar jezelf kijken en 6 punten pakken teg3n Groningen en ADO en wie weet ziet de ranglijst er weer stukken beter uit.

Positief blijven. Laten we hopen dat Ajax uit een wake up call was.
 
Laatst bewerkt:
Ajax uit vergeten. Hopelijk heeft men in de spiegels gekeken wat voor schandalige wedstrijd we daar hebben gespeeld, Cocu helemaal, die mag helemaal in de spiegels kijken. PSV onwaardig en veel te schijterig. Aan de andere kant verloren we thuis van Ajax in 15 en 16, en werden we kampioen. Feyenooit bijvoorbeeld verloor kansloos in de Arena vorig jaar en werden uiteindelijk kampioen.

Je hebt nog altijd die 7 punten voorsprong op Ajax. Naar AZ kijk ik nog niet naar, ondanks dat ze 5 punten acherstaan. Wat ik wel belangrijk vind, is dat straks AZ - Ajax is. Dus je kan alleen naar jezelf kijken en 6 punten pakken teg3n Groningen en ADO en wie weet ziet de ranglijst er weer stukken beter uit.

Positief blijven. Laten we hopen dat Ajax uit een wake up call was.

:unsure:'snel vergeten', 'in de spiegel kijken' en 'hopen dat het een wake-up call was': zo'n beetje alle cliché's uit het mediatrainingsboekje van PSV :D Helaas zijn juist die cliché uitspraken nogal vaak nodig bij PSV... zou graag zien dat we vooral media cliché's krijgen van, 'we hebben ze onze wil opgelegd', 'Ze hadden geen schijn van kans', 'we blijven hongerig na elk doelpunt dat we scoren', maar ja :nocheer:
 
Laatst bewerkt:
En men vergeet de blessure van Locadia, al is het een simpele waterdrager, samen met de Jong is 2 waterdragers hebben altijd beter dan 1.
 
Deze pot vind ik belangrijker dan ajax uit. Dit zijn wedstrijden waar je aan het eind van het seizoen spijt gaat krijgen als je er punten laat liggen, dat hebben we vorig jaar wel gezien. Op Groningen is sowieso geen peil te trekken qua vorm tegenwoordig. Ik gok dan maar op een 1-2

Ik ben het met je eens dat juist zo'n pot tegen Groningen gewonnen moet worden. De wedstrijd is daarmee niet belangrijker dan Ajax uit, Ajax uit is niet vreemd om punten te verliezen. Da manier waarop kan natuurlijk niet. Juist tegen Groningen moet PSV meteen het chagrijn eruit voetballen. Geen punten verliezen meer tot de winterstop en dan zal Ajax zich ook realiseren dat de euforie slechts de slag betrof en niet de oorlog.
 
Ik ben het met je eens dat juist zo'n pot tegen Groningen gewonnen moet worden. De wedstrijd is daarmee niet belangrijker dan Ajax uit, Ajax uit is niet vreemd om punten te verliezen. De manier waarop kan natuurlijk niet. Juist tegen Groningen moet PSV meteen het chagrijn eruit voetballen. Geen punten verliezen meer tot de winterstop en dan zal Ajax zich ook realiseren dat de euforie slechts de slag betrof en niet de oorlog.

Zondag 18 maart 2007 kreeg PSV een pak slaag van Ajax met 1-5
Zondag 22 april 2007 scoorde FC Utrecht in de 86e minuut de gelijkmaker 1-1 tegen PSV.
Zondag 29 april 2007 ... Het is niet te geloven !!! PSV is landskampioen geworden !!!

In dat seizoen won PSV op 9 december 2006 met 0-2 in Groningen. Is morgen ook een mooie uitslag. :shifty:
 
Ik ben het met je eens dat juist zo'n pot tegen Groningen gewonnen moet worden. De wedstrijd is daarmee niet belangrijker dan Ajax uit, Ajax uit is niet vreemd om punten te verliezen. Da manier waarop kan natuurlijk niet. Juist tegen Groningen moet PSV meteen het chagrijn eruit voetballen. Geen punten verliezen meer tot de winterstop en dan zal Ajax zich ook realiseren dat de euforie slechts de slag betrof en niet de oorlog.

Nee oke, ik zeg het verkeerd. Van Ajax winnen is altijd belangrijk en je had de genade klap uit kunnen delen. Alleen met puntverlies tegen Groningen is de klap nog groter en kunnen het er zomaar 4 zijn, terwijl je deze pot helemaal niet mag verliezen. Ik ga niet meer hopen op frustratie eruit spelen etc, dat levert vaak toch geen zak op. Ze laten het maar een keer zien
 
En men vergeet de blessure van Locadia, al is het een simpele waterdrager, samen met de Jong is 2 waterdragers hebben altijd beter dan 1.

Wacht even, pleit je er nu voor om LdJ in de basis te zetten? Waarom is 2 waterdragers beter dan 1? Liever wat extra creativiteit, dat kan de statische aanval van PSV wel gebruiken. Dan komt Lozano tenminste ook weer eens een keer in het spel voor.
 
Gewoon starten met

Zoet
Arias - Schwaab - Isimat - Brenet
v Ginkel - Maher - Hendrix
Bergwijn - Pereiro - Lozano
 
:unsure:'snel vergeten', 'in de spiegel kijken' en 'hopen dat het een wake-up call was': zo'n beetje alle cliché's uit het mediatrainingsboekje van PSV :D Helaas zijn juist die cliché uitspraken nogal vaak nodig bij PSV... zou graag zien dat we vooral media cliché's krijgen van, 'we hebben ze onze wil opgelegd', 'Ze hadden geen schijn van kans', 'we blijven hongerig na elk doelpunt dat we scoren', maar ja :nocheer:

Het is makkelijk lullen inderdaad. Zou ook graag zien dat Cocu meer ballen toont. Sodemieter op met De Jong bijvoorbeeld. Het ergste is nog dat hij wel persoonlijk blij is dat Locadia 6 tot 8 weken afwezig is. Cocu kennende pleurt De Jong toch weer in de basis. Doe iets geks ofzo. Zet Lammers in de spits, of de opstelling hierboven. Pereiro in de spits en Maher op 10. Met De Jong speel je 80 procent met 10 man

ik hoop op 6 punten deze week. Maar je kan er al vanuit gaan dat we tegen Groningen en ADO het erg lastig gaan krijgen. Zou een wonder zijn als je allebei de wedstrijden met 2 goals verschil wint met prima voetbal.
 
Het is makkelijk lullen inderdaad. Zou ook graag zien dat Cocu meer ballen toont. Sodemieter op met De Jong bijvoorbeeld. Het ergste is nog dat hij wel persoonlijk blij is dat Locadia 6 tot 8 weken afwezig is. Cocu kennende pleurt De Jong toch weer in de basis. Doe iets geks ofzo. Zet Lammers in de spits, of de opstelling hierboven. Pereiro in de spits en Maher op 10. Met De Jong speel je 80 procent met 10 man

ik hoop op 6 punten deze week. Maar je kan er al vanuit gaan dat we tegen Groningen en ADO het erg lastig gaan krijgen. Zou een wonder zijn als je allebei de wedstrijden met 2 goals verschil wint met prima voetbal.

Dat is helaas de verwachting inderdaad. Cocu verraste mij dit seizoen kortstondig in positieve zin toen hij even gek deed en zijn systeem veranderde. Het resulteerde in doelpuntrijke wedstrijden: PSV scoorde veel en de tegenstander ook, waarbij PSV er uiteindelijk meer scoorde. Pereiro zat lekker in zijn vel en Lozano ook. Ook Bergwijn leek los te komen in dat systeem en liet goeie dingen zien. Had Cocu dan eindelijk het licht gezien en paste hij zijn systeem aan aan de spelers die hij voorhanden had?
Nee, helaas. Ik weet niet meer precies wat het was, een blessure of een schorsing, maar LdJ mocht weer opdraven, en alles viel weer terug op zijn oude plekje, en sindsdien is PSV weer aan het ploeteren en heeft het weer moeite om te scoren. Cocu heeft niets geleerd en dus rest de supporters slechts de hoop dat het geluk PSV niet in de steek heeft gelaten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan